Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg kan også gjøre hva jeg vil, men jeg vet ike hva jeg skal gjøre :roll:

:klø: Hva med å jobbe litt på soverommet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våkna i åttetida, leste fra nitida.. :lur: Stod opp rundt halv elleve, stakk til byen en tur med han godeste. Surra litt rundt, stakk hjem. Fikk melding fra ei venninne om jeg ville møte ho og ei til i byen, så da bar det avsted igjen. Lagde mat med han godeste da jeg kom hjem derfra. Biff og fløtegratinerte poteter.. :sikle: Han godeste mente vi måtte ha biff siden vi hadde fått anbefalt en vin på polet som passa til rødt kjøtt! :fnise: Så nå har vi altså delt ei flaske rødvin, og jeg er litt brisen, og klokka har såvidt passert seks... :blush:

:sjenert:

Det er min dag så langt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise: brisen å klokka har såvidt passert 6, ja det er jo ingen dum start på en lørdagskveld :lur: greit å teste ut viner ja, må det da når man får dem anbefalt :lur:

høres ut som en veldig fin lørdag så langt :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, fin lørdag dette! :fnise: Nå tror jeg jeg skal hive noe mer musikk inn på mobilen min (har høyttaler til den, så den fungerer som stereoanlegg), og så skifte, sånn at alt er klart til folket kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et typisk kompliment fra han godeste: "Du er ikke akkurat noen typisk russisk diskoskaster!"

:klø: Ikke akkurat superromantisk og god med komplimenter han gutten min! :fnise: Men søt da! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et typisk kompliment fra han godeste: "Du er ikke akkurat noen typisk russisk diskoskaster!"

:klø: Ikke akkurat superromantisk og god med komplimenter han gutten min! :fnise: Men søt da! :rødme:

:skratte:

Gutter ass..

Meg: Jeg elsker deg!

Han: Det er jo praktisk!

MANNFOLK!! De har en egen sjarm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! Biff :)

Hva slags rødvin ble dere anbefalt?

Jeg prøver å like rødvin... når man har passert 25 år, så er det liksom forventet føler jeg... hehe

men Vidigal reserva (?) er en rødvin som jeg faktisk likte :)

Dere får kose dere med vors!

(jeg har hjemme-alenekveld med sex&the city skoboxen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna i åttetida, leste fra nitida.. :lur: Stod opp rundt halv elleve, stakk til byen en tur med han godeste. Surra litt rundt, stakk hjem. Fikk melding fra ei venninne om jeg ville møte ho og ei til i byen, så da bar det avsted igjen. Lagde mat med han godeste da jeg kom hjem derfra. Biff og fløtegratinerte poteter.. :sikle: Han godeste mente vi måtte ha biff siden vi hadde fått anbefalt en vin på polet som passa til rødt kjøtt! :fnise: Så nå har vi altså delt ei flaske rødvin, og jeg er litt brisen, og klokka har såvidt passert seks... :blush:

:sjenert:

Det er min dag så langt! :fnise:

Full før barne-TV :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare mobb du.... :sjenert:

...og jeg har bare fortsatt derfra....

..men måtte innom kg for å hilse på folket før byen da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! Biff :)

Hva slags rødvin ble dere anbefalt?

Jeg prøver å like rødvin... når man har passert 25 år, så er det liksom forventet føler jeg... hehe

men Vidigal reserva (?) er en rødvin som jeg faktisk likte :)

Dere får kose dere med vors!

(jeg har hjemme-alenekveld med sex&the city skoboxen) :)

Hmm... husker ikke i farta hva den het! men den kosta 120 kr flaska da, så den er litt i dyreste laget for bryllupet!

vi har ikke passert 25 da, men vi liker rødvin likevel da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla er på en snuuuuurr :skaal:

Mazilla får tømmermenn i morgen :slår:

Mazilla skal ut å shake ass :danser:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige Mazilla :) Ikke jeg heller... :Nikke:

Uff jeg kjeder meg jeg... Den uteplassen jeg jobber på (eneste ungdomsplassen med diskotek) har slått seg konkurs nå så det er ingen plasser å gå ut som er morsomme lengre :sukk: Bare en trasig ekkel bar full av mennsker mellom 40 og 60.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur :)

Kos deg masse og bli lagt ann på sånn at mazilla mannen kan skule vekk alle de dumme mannene som ikke skjønner at du ikke vil ha dem :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...