Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Uff ja, jeg også. Kiler i magen og alt :)

Er hjemme igjen fra jobb nå, og venter bare på at jeg skal kjøre til sykehuset.. Er skikkelig nervøs jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt var helt fint, babyen sprellet og veivet med både hender og føtter.

Fikk ny ultralyd i november på grunn av morkake som ligger veldig lavt.

Nei, han klarte ikke å se kjønnet nå, men lovte at vi skulle få vite det neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du ikke vite kjønn :hakeslepp: Det er min store frykt, altså. Synes det er vanskelig nok å vente til 22. september jeg. Det er jo leeeenge til november!

Men utrolig flott at alt står bra til da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt såg fint ut på UL! :)

Litt dumt at dåke ikkje fekk vita kjønnet, men det kan jo vera litt spennande også, å leva i spenning ei stund til. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt stod bra til! :)

Fikk ikke vite kjønn vi heller, men det virket plutselig ganske ubetydelig når vi så beibi'n på skjermen. Bare glad for at alt så bra ut jeg!

Fin vogn dere har kjøpt! Hvilket merke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at alt stod bra til da :-D

Hvilket kjønn det er, er jo ikke fullt så viktig egentlig....selv om jeg skjønner at dere vil vite det. Kan jo hende babyen vil vise seg frem neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg også trodde at jeg kom til å bli skuffet, men det spilte liksom ingen rolle når babyen var sprell levende på skjermen:)

Vogen er en Simo kombivogn 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termin er den 3.februar, men jeg har fått 5 dager for tidlig på de to andre så jeg satster på at det blir januarbaby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke vite kjønn :hakeslepp: Det er min store frykt, altså. Synes det er vanskelig nok å vente til 22. september jeg. Det er jo leeeenge til november!

Men utrolig flott at alt står bra til da :)

:klem:

Ja, det er altfor lenge til:(

Men for å være helt ærlig så ble jeg så glad for å få se babyen og at alt var i orden at det betydde ikke noe særlig..

Hadde jo vært kjekt å få vite det, men men

I dag kom lekegrinda jeg har bestilt, HURRA! Skal ha sånn sekskantet som vi kan bruke til grind også. Veldig praktisk med hunden og sånn. Kjøpte på tilbud på Ringoshop.no til 975,-

I dag skulle barnevognen sendes, så nå er snart alt av det store/dyre utstyret på plass. Mangker bare noe å bruke det til.

Sengen skal vi også hente i dag. Henter ei seng som er 38 år gammel, helt fin, skal bare males. Sånn du kan heve og senke både bunnen og ene sida på. Veldig praktisk.

I dag skal jeg hjem til foreldrene mine en tur, å se om jeg finner igjen noen gamle pappesker med klær og sånn i- blir spennende!

Jammen godt det er helg! Ha ei fin ei alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh.. November. Det var en stund å vente! Fikk du en feeling på hva det kunne være da?

Nei, jeg kjenner og kjenner, men er så påvirket av den hersens fødselskalkulatoren at hjerna mi har låst seg fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at alt stod bra til da :-D

Hvilket kjønn det er, er jo ikke fullt så viktig egentlig....selv om jeg skjønner at dere vil vite det. Kan jo hende babyen vil vise seg frem neste gang?

Ja, legen lovte oss at vi skulle få se det neste gang, så da ligger jeg på benken til vi får se det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert shoppingliste:

Til nå har jeg kjøpt:

-Lekegrind

-Reiseseng

-Stellekommode med underlag

-Barnevogn

-Stelleveske til vogna

-Regntrekk (en nødvendighet på nordvestlandet)

-Myggnetting

-Vinterpose

-Vogndyne

-Hådduker og gulpekluter

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom lekegrinda jeg har bestilt, HURRA! Skal ha sånn sekskantet som vi kan bruke til grind også. Veldig praktisk med hunden og sånn. Kjøpte på tilbud på Ringoshop.no til 975,-

Ser den så genial ut som den virker den lekegrinda der? Vi har også tenkt å kjøpe den :)

Og ringoshop... Er de pålitelige? Det der var jo et godt tilbud!

Ha ei flott helg :klemmer:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...