Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, jeg er så sur i dag at jeg forsurer tilværelsen for alle rundt meg... orker ikke en gang å ta meg sammen... Sikkert fordi jeg gru-gleder meg til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov å være litt urimelig sur :( når du har bebis i magen. Det er iallefall min unnskyldning :fnise:

MASSE LYKKE TIL I MORRA! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Føler at jeg burde blomstre av glede, men hittil har jeg altså ikke klart det... Får håpe det bedrer seg etter i morgen..

Hva syns dere om navnet Hanna Linnea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns dere om navnet Hanna Linnea?

He he, eg foreslo nettopp Linnea som eit alternativ til navn på L til deg, i dagboka mi. ;) Og så såg eg dette innlegget ditt rett etterpå.

Eg synst Linnea er eit fint navn, og Hanna likar eg også ganske godt. Så eg synst det høyrest ut som eit bra alternativ eg - og navna passar også greit saman! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har så lyst til å kalle opp både mamma og pappa, og kombinasjonen H og L gir ikke mange muligheter. Men Hanna Linnea syns jeg var veldig fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var dumt å legge ut navnet? Ser at alle andre bare sender på PM...

Nei, nå skal jeg legge meg, også er det bare noen få timer på jobb før ul i morgen og jeg får se babyen min :rødme: Og sambo får se sin selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UÆÆÆÆ; bare noen få timer til ultralyden!!

Klokken er 07.51 og jeg har allerede rukket å kjøpe en vogn! Her er et bilde- syns den var helt nydelig jeg.

post-5737-1219902778_thumb.jpg

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk:) Føler at jeg burde blomstre av glede, men hittil har jeg altså ikke klart det... Får håpe det bedrer seg etter i morgen..

Hva syns dere om navnet Hanna Linnea?

Hanna(h) Linnea var veldig fint - eller så har jeg tenkt å foreslå Lilja Henriette. :fnise:

Hvordan gikk det på UL i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...