Gå til innhold

Mammas babybok


Mamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var virkelig godt å kjenne det skikkelig. Er tredjegangs, så hadde nok regnet med å kunne gjenkjenne bevegelsene tidligere, men den gang ei. Er nå over 9 år siden sist, så har vel glemt det hehe. Men i dag var det ikke tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: SPARK :hoppe:

Har faktisk også kjent liv flere ganger de siste dagene. Sååå koselig :hjerter_rundt:

Også skal jeg endelig til jordmor på torsdag, så da får jeg kanskje høre forsterlyden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kjekt Cloudberry!

Ja, å høre hjertelyd er veldig gøy gled deg.

I dag har jeg min slappe av dag- har fri en dag i uka---deilig.

Skal faktisk se om jeg får gjort noe husarbeid, gått tur med hunden og ja, slappa av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kjekt Cloudberry!

Ja, å høre hjertelyd er veldig gøy gled deg.

I dag har jeg min slappe av dag- har fri en dag i uka---deilig.

Skal faktisk se om jeg får gjort noe husarbeid, gått tur med hunden og ja, slappa av:)

Fikk høre hjertelyden i dag :hjerter_rundt: Det er noen der inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre det, selv om man faktisk vet det er en baby inne der, så er det jammen greit å høre beviset også.

I dag har jeg kjøpt vinterpose (brukt seff) stellematte til stellekommoden, gulpekluter, hådduker og gåsedunsdyne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom ein liten tur, og kikkar litt! ;) Håpar alt er berre bra med deg og den lille i magen din. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammenNå er det snart tid for ultralyd, og i den forbindelse må jeg ha en tippeliste!

Torsdag 28/8 kommer forhåpentligvis fasiten.

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei :-D

Tror ikke jeg har lagt igjen spor her før,men har fulgt med litt.

Så gøy at du kjenner liv, det er jo en sååå fantastisk følelse....og nesten like gøy er det å høre hjertelyden.

Håper jeg får høre den på torsdag jeg, da skal jeg nemlig en snartur til legen.

Men det er jo uansett UL på fredag, så da får vi jo til og med se det lille vidunderet.

Jeg tipper du har en liten jente i magen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MrsSJ, koselig at du stikker innom, vi er jo nesten like langt på veg vi da, jeg skal være en dag lenger enn det tickeren min sier, men gidder ikke forandre den fordi jeg sikker får ny termin på torsdag:)

Da er det 2 x :babyjente:

og 2 x :babygutt:

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg, for jeg er litt påvirket av disse kinesiske fødselskalkulatorene som sier jente, og meg selv som ønsker meg gutt.

Er ikke så viktig hva det blir, bare det er friskt da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi nå er det

3 x :babygutt:

og 2 x :babyjente:

Det kribler litt i magen når jeg tenker på at vi kanskje skal få vite hva som befinner seg der inne.. Gleder meg, men vet jeg blir litt skuffet om de ikke kan se det.

Har bestemt meg for å ikke ta 3 d dersom de kan se kjønnet. Dersom de ikke kan se det skal vi vurdere det..

Til nå har jeg kjøpt:

-Lekegrind

-Stellekommode med underlag

-Vinterpose

-Vogndyne

-Hådduker og gulpekluter

Pluss at jeg har sett gjennom en del klær som jeg hadde pakket bort. Skal kanskje se på vogn denne uka, en Teutonia- noen som har erfaringer??

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har alle dere andre funnet på navn? Jeg må innrømme at vi ikke har tenkt så mye på det enda, men jeg har lyst til å kalle opp to personer som har navn som begynner på L og H, sp om dere kommer på noen dobbeltnavn med disse bokstavene- så kom igjen!

I MORGEN er det ultralyd- herregud, jeg er som en unge før julekvelden. Er redd for at noe skal være galt, men må vel bare gå ut fra at det ikke er noe... Hvor ofte finner de noe galt tro..

Nå er jeg i gang med å se etter kombivogn, har nok bestemt meg for at det blir simo- igjen.. Men orker ikke mønster og sånn.. Har lyst på en ensfarget eller, maks to farger.

Forøvrig kjenner jeg bare spark helt neders i magen- litt rart.

Nå skal jeg snart på nav og på kafe en tur- det blir koselig, man må unne seg litt i disse tider- selv om jeg unner meg vel mye..(nammm sjokolade)

Jeg har en ganske stor mage syns jeg, er bare 18 uker, men det syns veldig godt. Når jeg sier til samboer at "jeg kan dra inn magen ganske mye enda" så flirer han bare og sier at "Nei,vennen, det kan du ikke". Hehe

Nei, må fyke i dusjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i morra allerede??? :hoppe: :hoppe: :hoppe: Ble plutselig veldig spent på dine vegne.

Vi kommer nok også til å ta en UL til hvis vi ikke får til å se kjønnet. Hadde hatt veldig lyst på 3D, men det er ikke mulig her vi bor, så vidt jeg vet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 3D ser veldig stilig ut, men det koster en del.. Jeg bor ikke så langt fra Ålesund, og der tror jeg de har...

Ja, det er sykt spennende, har ikke snakket om annet i mange dager nå...

Håper bare han sier at "her ser alt helt fint ut og dere får en *****."

Fikk ul på dagen når jeg er 18 uker (i følge jordmor) Er også veldig spent på om terminen min blir flyttet, i så fall håper jeg den ikke blir flyttet lenger frem. Ventetiden er jammen lang nok likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...