Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Men altså, er det væskemangel som er din greie da? Jeg tror ikke jeg skal ta salttilskudd sånn med det første.

Nei, jeg drikker nok, og spiser passe, men blir totalt utslått og må bade hele tiden for å fungere normalt.

Men med salttabletter, går det greit!

En svetter jo ut enormt med salt da, så da må det jo mye innigjen også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syyyykt varmt!!! Og i tillegg reiser jeg på ferie i natt. Skal kjøre ned til Provence. Aircondition er best :)

Men det er tross alt bedre å reise nå enn i juli, og i huset vi leier har vi basseng og kald øl :)

Håper det går bra med dere alle i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg drikker nok, og spiser passe, men blir totalt utslått og må bade hele tiden for å fungere normalt.

Men med salttabletter, går det greit!

En svetter jo ut enormt med salt da, så da må det jo mye innigjen også... :)

Hm. Det er kanskje noe å tenke på, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har ikke lest tråden*

Liker ikke solsteiken med mindre det er vind i tillegg. Da holder jeg ut det meste av temperaturer, egentlig. Men når det blir kokvarmt og helt stillestående luft, så.. blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som hele vinteren går og drømmer om sol og sommer, og når det først kommer, så drømmer jeg om regn, og lavere temperatur. Tåler ikke varmen så godt, blir altfor slapp, og svetter som en gris. Har nettopp vært ute i solsteika en tur, og kommet til den konklusjonen at jeg holder meg inne resten av dagen. Dessutten blir jeg solbrent veldig fort, og det er jo ikke deilig da! Tror kanskje våren og høsten er det ideelle. Så det så. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo store forskjeller på lufttypen også. I kenya var det helt greit at gradestokken nærmet seg 50. Her trives jeg best når den holder seg på ca 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg overlevde helt fint i Egypt (Dahab, Sinai) i nærmere 30 grader, selv på ørkensafari. Og så hadde man jo rødehavet som kjølte greit ned. Men det blir ikke det samme her uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg sliter noe helt enormt om dagen. Orker ikke gå ut, for da kobler hjernen helt ut. Jeg føler liksom at sol og varme bare støver ned hele hjernen min, og tankene bruker så utrolig lang tid.... Hoooofffff. gleder meg til høst allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er en som sliter veldig i varmen! En ting er at jeg blir sløv, verre er det at jeg svetter! Jeg svetter så mye at det renner nedover ryggen, og har alltid svette håndflater og føtter. Dette plager meg veldig. Noen som har tips? Har prøvd aluminiumklorid i armhuler, håndflater og fotsåler, men det hjelper ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Jeg er en som sliter veldig i varmen! En ting er at jeg blir sløv, verre er det at jeg svetter! Jeg svetter så mye at det renner nedover ryggen, og har alltid svette håndflater og føtter. Dette plager meg veldig. Noen som har tips? Har prøvd aluminiumklorid i armhuler, håndflater og fotsåler, men det hjelper ikke...

Prøv å ta salttabletter.

Det hjelper meg veldig!

Jeg var før som du - det rant nedover ryggen og hodet ville bare ikke fungere!

Men med salttabletter kjøpt på apoteket, reiser jeg til syden uten problem! :)

Det er ikke farlig, og er verdt et forsøk. De som tipset meg, hadde også fått et "nytt liv" av disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er ikke farlig, og er verdt et forsøk. De som tipset meg, hadde også fått et "nytt liv" av disse :)

Det er sikkert verdt et forsøk. Men det kan vel ikke hjelpe mot den direkte smerten man føler når sola steker rett på huden? Jeg kan ikke begripe at folk ligger og soler seg, de må være helt annerledes bygd. Men i denne tråden ser jeg i hvert fall at jeg ikke er alene. Skulle ønske flere varmehatere kunne stå frem offentlig også, er så irriterende med alle som sier at nå kan man jo ikke klage, så fiiiint vær som det er. Eller værmelderne som påstår at det blir deilige temperaturer over 25 grader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater folk som ikke bare synes at jeg er dritrar som foretrekker skygge, men som også sørger for å fortelle meg at de synes jeg er verdens rareste. Og kanskje også at jeg må skjerpe meg. Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg klager over varmen tror jeg folk tenker automatisk at jeg er en sånn som aldri blir fornøyd, og klager Uansett. Men jeg elsker faktisk regn, og klager aldri da. Jeg er enig i at hete-elskerne burde ha litt mer forståelse for oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Når jeg klager over varmen tror jeg folk tenker automatisk at jeg er en sånn som aldri blir fornøyd, og klager Uansett. Men jeg elsker faktisk regn, og klager aldri da.

Kjenner meg igjen der. Og når jeg går smilende rundt i regnet blir jeg jo virkelig sett på som psycho :ler:

Men jeg føler at det er varmeelskerne som egentlig aldri blir fornøyd. Selv når det er glovarmt så klager de på at det snart kommer til å ta slutt. Og så er det de som etterpå nekter for at det har vært varmt. Sånn sett er denne tråden genial, bevismateriale når folk nekter for hetebølgen i fjor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hver dag at det ikke blir sol og varme. Jeg trives bedre når det er litt overskyet og ikke så høye temperaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg håper hver dag at det ikke blir sol og varme. Jeg trives bedre når det er litt overskyet og ikke så høye temperaturer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...