Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig, MariannE!

Og jeg klager heller aldri på kulda. Det er det "alle andre" som gjør. Så da har jeg lov å klage på varmen!

Jeg klarer rett og slett ikke å fungere normalt når gradestokken viser over 20 grader. Jeg blir trøtt, sløv, ukomfortabel og utrolig grinete ;)

Gleeeeder meg til den gode, kalde høsten med oransje trær og frisk, kjølig vind :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at alt over 24 - 25 grader er helt bortkastet!

Utrolig takknemlig for at jeg har arbeidsplassen min i et nybygg med klimaanlegg som sørger for jevn temperatur på 20 - 21 grader innendørs året rundt og AC i bilen... Også veldig glad for at soverommet mitt befinner seg langt fra asfalt og betong som magasinerer varme og at det selv nå ikke forekommer såkalte tropenetter :hoppe: .

Hvis ikke hadde jeg dødd! :sprettoy: (Trur eg...)

Litt :fryser: . :kalle: & :snø: hadde vært fint nå. I hvert fall ett par dager... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hissig og vil bare rømme inn i et kaldt rom når det er for varmt, og spesielt om jeg har lite klær på meg, så sola tar (selv om jeg har solkrem). Jeg holder ut bedre om jeg kler på meg litt faktisk... det er jo like goddamn varmt og jævli uansett hvor mye klær man har på seg når det kryper over 25!

Så jeg melder meg inn i klubben - kunne aldri bodd lenger sør enn Tyskland tror jeg... kreperer jo fullstendig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg virkelig drittlei varmen! Prøver å pakke, flytte, amme og sove, men ingenting går. Jeg er virkelig dårlig til dette, jeg :ler:

Kald dusj hørtes perfekt ut! Tilbake om 20 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassandra_*

!Jeg fant likesinnede! For en gledens nyhet å finne dere :D

I natt trodde jeg det var hakket før jeg kreperte, en klam kjæreste som i søvne "dytter" meg lenger og lenger inn mot veggen, får ikke puste, må ut! Går ut, det er fortsatt varmt ute, selv om klokka viser 2. Kommer inn igjen og sier til kjæresten: Gud som jeg gleder meg til regn! Høsten er den beste årstiden! Alt jeg ble møtt med var fnysing og at jeg måtte slutte å klage.

Så hurra for at jeg fant denne siden :D Her kan jeg klage uten å bli møtt med rart blikk :D

La høsten komme tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan en klage!!!

Når en ikke liker noe kan en klage. Vi klager jo ikke når høsten og regnet kommer.

Er så lei av å høre: "Vi må jo ikke klage på varmen."

Jeg vil bare klage, klage og klage!

(Rekord på bruk av ordet klage: 8 ganger på ett innlegg :)

Og plutselig mistet det hele sin betydning også.)

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cassandra_*

Hehe :)

Så på yr.no at det tilsynelatende skal bli litt kjøligere framover nå, får bare håpe på det beste. Savner å høre regnet piske mot ruta, kle meg med skjerf, sitte under et pledd..åå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"5 varmegrader selges til høystbydende over 50 øre. Ved rask avgjørelse kan 2 ekstra grader følge med."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt over atten grader er bortkastet, spør dere meg. I andre land, på sydligere breddegrader pakker de seg inn i nomadeklær: lag på lag med tildels mørke plagg også...de vet antagelig hva de driver med - vi burde lære av dem!

JA - til sommerburka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på viftejakt rundt i butikkene i går. Helt skrapa. Så i dag kom jeg på den briliante idéen å spraye kaldt vann på kjæresten min for så å gå over han med hårføner, innstilt på kald luft. Det var faktisk kjempeeffektivt, så vi har bytta på å spraye og blåse hverandre i dag.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos frisøren og snille mennesket valgte å vaske håret mitt i kaldt vann (ikke iskaldt altså, men kjøligere enn vanlig). Gjett om det var deilig da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvor er alle dere sjelefrender i hverdagen? Har aldri møtt noen som dere. Hvis man ymter frampå om at man ikke liker varme, så får man jo bare beskjed om at jamen man må jo nyte det mens det varer, sommeren er så kort etc. Prøv å forklare at du lider i varmen, det nytter jo bare ikke det :fnise:

Nå er det regn og torden! Gleder meg til friskere, kjøligere luft i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg sliter også. Mange får energi av den sterke solen, men hos meg virker det mer som om solen drar energien ut av meg. Jeg blir matt, sliten, svett og energiløs.

Gleder meg til høsten - DA våkner jeg! :-D

AMEN for den! kunne ikke vært mer enig med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe meg væl, nå er det ALTfor varmt om dagen :( Jeg svetter oppover og nedover selvom alle persienner er nede og aircondition står på full guffe. Syns 34 grader i skyggen er litt i overkant glovarmt... Håper virkelig det blir kjøligere dager nå fremover, for det her orker jeg ikke stort lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...