Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg melder meg også inn her. I hverdagen er jeg omringet av folk som tilber solen, og som er så glade for at været er så fint... Men jeg liker det ikke så godt, jeg. Alt over 20 grader er for varmt for meg, spesielt når det er så varmt over lange perioder! Og jeg er så drittlei av å høre 'men vi kan jo ikke klage...' Tipp om folk skal få høre den av meg når høsten kommer med regn og sterk vind! Jeg gleder meg mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I natt fikk jeg ikke sove før kl 3 enda jeg lå med vifte på full guffe. Måtte opp og bytte sengetøy midt på natta da det ble for klamt. Gi meg høsten nååå! Og ja, jeg klager ikke når det er kaldt eller regner, så jeg HAR lov å klage nå. Verre med de som klager uansett vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter vi også inne og koser oss nå, det er ikke ett sted utenfor her som vi kan sitte i skyggen. Det er 30 grader på verandaen ute her - i skyggen...

Kunne sikkert satt oss i bilen og dratt et sted, men solen skinner der også, så bilen er det sikkert rundt 40 grader i, og en gammel Volvo uten aircondition blir ikke luftig uansett...

Det er helt forferdelig. :(

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

At jeg ikke har sett denne tråden tidligere!

Hreved melder jeg meg inn.

Jeg sliter som besatt i varmen og har alltid gjort det. Her er det 32 grader i skyggen, men heldigvis litt "kjøligere" inne.

Jeg er nok en av Norges blekeste personer og tåler dårlig sterk sol. I tillegg er jeg pollenallergiker. Nå ønsker jeg meg en real regnskur, eller eventuelt en jobb på Svalbard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre store vifter gående 24-7 akkurat nå. Men det verste er egentlig ikke varmen, men det at vi begynte på kjøkkenoppussing. Det var ikke så jævla lurt. Kroppen min skriker etter kulde, jeg gleder meg intenst til høst og vinter nå. Det blir deilig å lage gode middager på et nytt kjøkken mens det stormer og regner ute. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i klubben, hvis jeg ikke alt har gjort det... Hjernen er kokt så jeg kan ikke helt huske det der.

Takker skjebnen for varmepumpa (som akkurat nå jobber godt som aircondition).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om denne varmen er gøy når man bor i toppetasjen og har tre takvinduer som ikke har noen form for dekkelse som resulterer i at solen står rett inn i leiligheten. Hjelper ikke ha vinduene oppe engang, da føles det enda varmere ut. Er helt forferdelig..

Skal heldigvis på kino etterpå og der pleier det å være kaldt. Er nesten så jeg har lyst til å sette meg i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er helt ekstremt nå da!

Du kan ta et tørkle og dyppe i vann og knyte rundt hodet,samt få i deg masse salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse dagene er ekstreme. Vi har dør og vindu åpent og en stor gulvvifte som står på fullt. Da er det nesten levelig.

Det skal bli kjøligere på onsdag. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Jeg hater denne varmen så lenge jeg ikke kan ligge på stranda og bade konstant. For øyeblikket har jeg 2.gradsforbrenning på hele ryggen så må pent holde meg inne noen dager... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sommeren og sola og bading..... men det gjør ikke kroppen min, jeg svimer av ofte, kaster opp og sliter med sterk hodepine.... blæh.. selv om jeg drikker masse vann, har bra kondis, og spiser bra. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover minimalt disse nettene i det siste. Klamt på de beste dagene og rennende svette på de verste. Ingen gjennomtrekk på nettene. Jeg har max vondt i hodet av denne varmen. Når jeg skal ut i ærend og må bruke bilen, er det en reell tortur-opplevelse å sette meg inn og forsøke å kjøre noe som helst sted. Det er som å sitte i veldig godt oppvarmet badstu. Det brenner i nesa når jeg trekker pusten! :( Det får da farken døtte være måte på hva vi skal finne oss i. Jeg klager ikke,- bare sier det som det er i min hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter... jeg sliter. Uff... men jeg skal egentlig ikke klage. bare litt...nå.

åhhhh så varmt det eeeeeeeeeeeeeeer. vifte hjelper ikke engang... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det så viktig å ikke klage?

Fordi vi klager over kulda når vintern kommer og omvendt.

Hva er vitsen? Det er bortkastet energi etter min mening, men noen ganger er det lov for min del.

Viktig har ingen påstått det er, men det kan vel være det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fordi vi klager over kulda når vintern kommer og omvendt.

Jeg klager ikke når vinteren kommer, jeg jubler :)

T-banen i Oslo valgte denne dagen (også) til å stoppe, dermed ble det bussturen fra helvete, med folk fra gulv til tak og klint inni vegger. Sverger på at det var 50 grader på bussen, sola rett på hele veien, og svinger, svinger og atter svinger, stopp-stans-stopp-stans-traffikkork :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager heller ikke på kulden. Kulde, snø, regn, vind - det gjør meg ingenting. Det er denne ulidelige varmen som stjeler all energi og trivsel fra meg jeg klager på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...