Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Hørtes forfriskende ut 😍 Her var det 28 grader i går og like varmt idag :svett: Er så lei siden jeg blir så dårlig av varmen. Irriterer meg at jeg tåler varmen så dårlig. Hadde vært deilig å småfryse litt i 15-17 grader nå, altså og heller slenge på seg en genser om jeg fryser. Spådd 22 på det varmeste imorgen og regn i natt, håper det blir sånn og 🤞🏻 For regn trengs virkelig og 22 grader er behagelig temperatur.

Er åpenbart her i tråden at folk reagerer forskjellig på varme/kulde i hvert fall :P Her er det 15 og jeg svettter, 28 høres grusomt ut 😟

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En varmevegg møtte meg tidlig i dag morges da jeg skulle ut og handle. Jeg tviholder på vissheten om at det kommer til å gi seg om en del uker. Det er igjen håp om å kunne bevege seg ute og ha det greit i kjøligheten. Jeg ser frem til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fryktelig lummert idag 🥵 Typisk når jeg skal noe. Lummert vær er det verste, puh. Men tror det skulle bli litt svalere igjen til uka. 20 grader er helt suverent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Helt fryktelig lummert idag 🥵 Typisk når jeg skal noe. Lummert vær er det verste, puh. Men tror det skulle bli litt svalere igjen til uka. 20 grader er helt suverent. 

Hva er det der? Er 19 her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Hva er det der? Er 19 her. 

Var 28 hos meg på dagtid idag og fryktelig lummert. Spådd like varmt imorgen, grrrrr 🤬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv stod jeg opp kl 7 for å vaske opp, rydde osv før det blir for varmt både ute og inne. Meldt 28 grader her i dag og det er no herk med husarbeid i varmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...