Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Himmel, for en galskapstemperatur. Klarer ikke helt forstå at noen virkelig kan trives i denne heten. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat nå trives jeg ikke i denne varmen.. langbukse, skjorte, tette sko, store glassvinduer rundt hele "boksen" min på jobb, og steikende sol, med AC som virker litt sånn halvveis.

Men hadde jeg ikke jobbet, så hadde det vært helt fint, litt skygge, med noe kald drikke og en is, mmmm, deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svetter jo bare jeg stikker nesa ut døra... 35 grader i leiligheten når man kommer hjem... sitter på kontoret og får knapt nok tenkt... men det er jo litt digg da! Må innrømme at jeg takler varmen bedre i år enn jeg gjorde i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er meldt 30 grader hele neste uke...

:kjefte:

Det skal jo ikke være sånn i Norge. Skjønner ikke åssen de overlever nedover i landene hvor det er like varmt eller varmere hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, jeg visste denne traaden var blitt trukket opp igjen ;)

Trives kjempegodt i varmen jeg! Men maa innroemme det er i meste laget inni leiligheten akkurat naa. 35 grader og funker ikke med aapne doerer. Det plager meg ikke, men kunne godt vaert 5 grader kaldere inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det søren meg spådd 32 grader i neste uke, og kanskje enda varmere. Og dette kaller de fortsatt for knallvær og gode nyheter. Seriøst, er det ingen grenser for hvor varmt folk liker å ha det? Dere som elsker varme, har dere det virkelig godt i 35 grader? Jeg kan ikke begripe at noen synes disse temperaturene er behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det søren meg spådd 32 grader i neste uke, og kanskje enda varmere. Og dette kaller de fortsatt for knallvær og gode nyheter. Seriøst, er det ingen grenser for hvor varmt folk liker å ha det? Dere som elsker varme, har dere det virkelig godt i 35 grader? Jeg kan ikke begripe at noen synes disse temperaturene er behagelige.

35 grader ute = bra, 35 grader inne = ikke fullt saa bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper på toget her, jeg.

Jeg liker ikke å være varm.

Jeg har helt siden 8. klasse alltid fått kommentarer på at jeg "bestandig" spør om å få åpne et vindu.

Jeg har lett for å føle meg varm, og av og til så får jeg "episoder", der jeg blir så varm et jeg kan løpe ut i snøvær med bare t-skjorte på, i et forsøk på ikke å brenne opp.

Jeg blir dårlig av å være i sola for lenge eller for sterk varme, og jeg blir svimmel, kvalm, og mister energi.

Nå, foreksempel. Jeg skal så opp om 2 timer, men jag får bare ikke sove.

Grunnen? Det er over 21 grader i huset, og siden det bor andre her, så kan jeg ikke bare skru av alt av varme og pimpe opp vinduene.

Noen som har noen idè om hva man eventuellt kan gjøre med dette?

Noen naturmedisiner som hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett og slett grusomt ute! Blir sløv, trøtt, sur.. Trenger 15 grader!!! BARE 15 grader! Hvordan noen kan trives av å svette uten å gjøre noe forstår jeg ikke.

Global oppvarming er noe forbanna dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er rart det der at hvis en er varm og en annen fryser, er det alltid den som fryser som forventer at vinduer skal stenges, varme skrus på, osv. Jeg har alltid vært varm av meg. Synes det er spesielt ille hvis man sitter i sola på et tog. Men dersom en person i vogna fryser så skal de ha vinduet igjen øyeblikkelig. Mens den som blir dårlig av varmen har ingenting hun skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er rart det der at hvis en er varm og en annen fryser, er det alltid den som fryser som forventer at vinduer skal stenges, varme skrus på, osv. Jeg har alltid vært varm av meg. Synes det er spesielt ille hvis man sitter i sola på et tog. Men dersom en person i vogna fryser så skal de ha vinduet igjen øyeblikkelig. Mens den som blir dårlig av varmen har ingenting hun skulle ha sagt.

Dette opplever ikke jeg. Som "frysepinn" synes jeg at det alltid er jeg som blir bedt om å kle på meg og ta på meg pledd. (Noe jeg forsåvidt synes er greit, ettersom det er lettere/ bedre å kle på seg enn å sitte naken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dramatikken, men jeg tror jeg dauer av varme :)

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor kan jeg slippe unna??? det er varmere enn i en badstue! nå går jeg og stikker hodet i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beveger meg ikke utenfor døra i dag! Den éne fridagen min er sabotert, for jeg må sitte helt stille inne for ikke å stryke med.

Jeg får heller ikke trent i dette været, det er kanskje det verste.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg nettopp en iskald dysj. Hjalp mens jeg dysja, men etterpå var det like drit igjen. Takler dette virkelig dårlig. Er så utrolig lei!!! For å være helt ærlig så hater jeg dette været..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går ikke ut i dag :sukk: Har lukka alle dører og vinduer, markisa er ute for å hindre sola å stå inn vinduene og vifta går for fulle mugger her.

Bilen har daua så får ikke reist å bada, det er 32 grader i skyggen utenfor her og jeg PLAGES. Jeg er ikke såå glad i varme over så lang tid, så jeg sitter nesten å håper på regnvær snart. Det er altfor varmt for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja eg slit også i varmen...alt går seinare og eg vert aldri utørst same kor mykje eg drikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

33 grader i skyggen... hvor mye det er i sola aner jeg ikke... men varmt er det helt sikkert.

Gubben sitter midt i sola og SOLER seg,,, så svetten renner,,, kan ikke fatte og begripe at han klarer.

Jeg og unga sitter inne og hvet ikke helt hvor vi skal gjøre av oss.

Føler det kribler i hele kroppen og er på desperat jakt etter en kjølig plass... er jo vindstille også jo,, til og med i skyggen er det ikke et vindpust jo.

Tok hageslangen og spylte ned hele kroppen,,, deilig å få kjølt seg skikkelig ned.

Prøvde faktisk sole meg litt for noen dager siden,, var vind da,, tenkte få litt farge på kroppem. Men endte bare med å få soleksem på store deler av kroppen etter 15 min. Klør jo som fy.

Noen som har noen gode tips for soleksem forresten ?

Kjedelig å må ha på langarma skjorte hele dagen,,, varmt blir det jo og.

Nei nå skal jeg gå en tur i kjelleren,,, DER er det sån passe temperatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...