Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for skogmusa og jente!!! :rødme:

Deilig at du slapp å vente lenger da, skogmusa, gleder meg til oppdatering.

Og så er jeg sååå spent på lille katt! :duskedame: Må inn i dagbok og sjekke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

HURRA!!! Melding fra Lille katt:

Lillesøster kom til verden kl 2230!

:hoppe: :hoppe: :blomst::klemmer:

GRATULERER, LILLE KATT! :) Kos dere masse med prinsessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Her kommer de jo som perler på en snor....

Gratulerer så masse Lille katt og skogsmusa! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse lillekatt - så hyggelig å høre! :hoppe:

(Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig med alle fødselene her inne nå!)

MrsSJ: Hvordan går det med deg, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gratulere her inne også :biggrin:

Gratulerer til Skogmusa og Lille katt, heldige jenter med baby på utsiden av magen :hoppe::hoppe:

Gratulerer masse lillekatt - så hyggelig å høre! :hoppe:

(Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig med alle fødselene her inne nå

MrsSJ: Hvordan går det med deg, forresten?

Her er babyen fortsatt på innsiden av magen :sjenert:

Sparker som en helt og viser ikke mange tegn til å komme ut!

Mistenker han for å være en rampegutt jeg, han hører jo ikke på mammaen sin i det hele tatt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har rier nå. Er ikke så regelmessige, og noen er veldig korte, men synes de kommer ganske ofte nå. Kjennes ut som kraftige menssmerter nederst i magen og korsryggen. Helt ulikt kynnere....

Hjelp!! Samboeren er ihvertfall på vei hjem nå, så får vi se. Skal ellers ta sparketest og ultralyd i morgen tidlig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er lov jeg, men jeg legger igjen et lite spor i en terminklubb jeg aldeles ikke er medlem av. Men jeg er så spent på deres vegne og syns det er kjempespennende med fødsler, så jeg snikleser her ca HELE tiden :fnise:

Gratulerer til Skogmusa, Lille katt og smilefjes (? var det det?) Og masse lykke til til dere andre som snart skal gjennom en stor opplevelse.

Endret av Evila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Vet ikke om det er lov jeg, men jeg legger igjen et lite spor i en terminklubb jeg aldeles ikke er medlem av. Men jeg er så spent på deres vegne og syns det er kjempespennende med fødsler, så jeg snikleser her ca HELE tiden :fnise:

:fnise: me er nok mange som har fulgt med i spenning på tidligere terminklubber!

Akkurat nå er det jo veldig spennande her inne, moro at det er så mange på ein gang! Men så var det jo veldig mange i terminklubben som har termin omtrent samtidig, i første uka i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Frida*

Stille her i dag...

Lurer på korleis det går med Jade!

Og Mamma1 og MrsJ, skjer det noko?

Framdeles 8 dagar igjen til min termin, men eg kjenner at kroppen forbereder seg, tar det som et godt tegn. Har murringer (dvs ganske smertefulle 'knip') heilt nederst i magen/i underlivet. Ubehagelig, men eg tar det positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet litt om det i dagboka mi, men tar det opp her også for å få litt flere synspunkter.

På mandag skal jeg til ny modningsakupunktur og har fått tilbud om å bli strippet/ tøyd. På den ene siden har jeg veldig lyst til å benytte sjansen, jeg begynner å bli lei av å være tung, og det er jo en hel uke (utålmodig nå ja) igjen til termin. På den andre siden har jeg tro på at kroppen begynner prosessen når den er klar, og jeg vet ikke om jeg vil "tukle med naturen".

Jeg har hørt at stripping kan være ganske smertefullt, men JM-akupunktør har sagt at hun er varsom og at det ikke skal være vondt når hun gjør det. Dessuten er dette på et veldig harmonisk og fredelig sted, og det er stor sjanse for at jeg kan slappe av mer hos henne, enn f.eks på et sykehus.

Alternativet er å vente en uke og gi kroppen litt mer tid.

Hva ville du gjort? Strippe 4 dager før termin, eller vente til termindatoen har passert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...