Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Man kan jo være hjemme dersom barn eller barnepasser er syk. Og jeg er jo for tiden ikke i jobb, og er jo da barnepasser hvis barnet er sykt. Men er jeg frisk eller syk...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg føder ikke :sukk:

Men har litt mens smerter.Det er vel rett rundt hjørnet nå,kan ikke skjønne annet.Onsdag har liksom festet seg i hodet mitt.Kansje kansje?!

spennende med lille katt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK,jeg tror jeg har hatt tre ynkelige rier nå.Tar tak bak i ryggen så det er ikke kynnere i hvertfall.Men gud så små da.Men da er det noe på gang kansje.Håper det :) Det var langt mellomrom mellom de da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sniking her i dag jenter :kjefte::fnise:

Er det ingen som respekterer terminlisten?

Send over noen rier til meg :jepp:

:fnise: Skal få du noen av meg du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje noko anna enn at slimproppen gjekk for nokre minutt sidan:) Har sterke kynnere, men ikkje direkte vonde. Nå støvsyg eg for harde livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje noko anna enn at slimproppen gjekk for nokre minutt sidan:) Har sterke kynnere, men ikkje direkte vonde. Nå støvsyg eg for harde livet:)

Morro :hoppe:Jeg gikk amok med støvsugeren i stad.Har en rar greie med at jeg ikke kan reise bort uten at det ser fint ut her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guri - da har jeg en del husarbeid å gjøre, gitt :ler:.

Har nettopp gått en tur i det fine været i håp om at det er litt rieinduserende... Nå skal jeg slappe av på sofaen og se hva som skjer.

Er litt ambivalent også - av hensyn til andre famliemedlemmers bursdag hadde det vært fint om babyen kom tidligst fem over tolv i natt.... ;). Men dobbelt-bursdag blir det neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn her også. Den kan komme over midnatt, ellers blir det dobbeltbursdag med pappaen.

Jeg også har en ting med at det skal være "på stell" hjemme når jeg reiser.. Orker ikke tanken på å komme hjem til masse husarbeid.. Nå har jeg jo en mann da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis vi skal lage en dagsaktuell tippeliste så tipper jeg at jeg blir sistemann.... Har sånn ca. en pingle-ri i timen i snitt... blir ikke baby av sånt.

Kanskje jeg burde ha satset på modningsakupunktur likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er støvsuging som skal til altså? Det er ikke TV-seing og :popcorn: som er trikset? :P

4 dager over. Er leeeeeeeeeeeeeeeei!

Håper på å bli smittet av noen rier her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...