Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, vannet gikk kl 01 i natt så jeg er egentlig på føden. Er bare hjemmom en liten tur. Venter på riene. Om de ikke kommer setter de meg i gang i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her nå! :popcorn:

Noen andre som føder?

Jeg går forresten og venter på de grusomme etterriene som flergangsfødende skal få. Hittil har det vært akkurat som sist - bare litt ubehagelig, ikke vondt. Blir det verre mon tro? Livmoren er jo snart ferdig med å trekke seg sammen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: GJETT om jeg har lyst å bli fødeklar når jeg leser her inne da. Dag etter dag er det minst en av dere som plopper ut de små bebissene deres. :sjenert:

Jaja.. Bare en liten uke til permisjonsstart! Da er det fritt frem for Babymelona. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille katt: Håper du slipper grusomme etterrier!

Kan jo virke sånn. Nå er det jo snart tre døgn siden fødselen (oi, ikke mer??), og jeg har ikke merket noe særlig enda. De skal visstnok være verst de første dagene etter fødselen, men det kan vel hende i noen tilfeller at de øker på. Er optimistisk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var minsten ute! Kom natt til fredag. Endte i keisersnitt pga navlestreng rundt halsen. En fin og frisk gutt. Ligger fortsatt på sykehus uten internett, så er bare innom med mobilsurfing... :)

Lykke til dere som har noe på gang nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var minsten ute! Kom natt til fredag. Endte i keisersnitt pga navlestreng rundt halsen. En fin og frisk gutt. Ligger fortsatt på sykehus uten internett, så er bare innom med mobilsurfing... :)

Lykke til dere som har noe på gang nå!!!

Gratulerer masse med gutten! :blomst: Godt alt gikk bra til tross for navlestreng rundt halsen... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var minsten ute! Kom natt til fredag. Endte i keisersnitt pga navlestreng rundt halsen. En fin og frisk gutt. Ligger fortsatt på sykehus uten internett, så er bare innom med mobilsurfing... :)

Lykke til dere som har noe på gang nå!!!

Gratulerer med gutten Jade :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var minsten ute! Kom natt til fredag. Endte i keisersnitt pga navlestreng rundt halsen. En fin og frisk gutt. Ligger fortsatt på sykehus uten internett, så er bare innom med mobilsurfing... :)

Lykke til dere som har noe på gang nå!!!

Gratulerer så masse! Håper du får slappet av!

:blomst:

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutten, Jade! Så bra det gikk bra til tross for litt ugrei navlestreng!!!

Og moro med en prins til alle prinsessene her inne! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går forresten og venter på de grusomme etterriene som flergangsfødende skal få. Hittil har det vært akkurat som sist - bare litt ubehagelig, ikke vondt. Blir det verre mon tro? Livmoren er jo snart ferdig med å trekke seg sammen. :klø:

Da tror jeg nesten du har sluppet billig unna! :) Hos meg startet de på første amming etter fødselen og var desidert verst de første tre dagene. Og det var voooondt :( Egentlig litt synd at det skal være knyttet til ammingen som liksom skal være så koselig tid med babyen...

Heldigvis helt borte nå, forsvant vel etter 5 dager ca. Jeg hadde forresten etterrier også første gang som jeg da syntes var ille nok, men denne gangen var det enda verre...jaja..fint med alt som går over...

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til både Jade og Mamma1 som har fått babyer!! Gleder meg til å høre hvordan det går med dere.

Selv fikk jeg vite at jeg var moden og hadde 1 cm åpning i dag, jeg kan ikke legge skjul på at det skaper litt forventninger.. MEN, jeg merker ingenting av noenting, så det går sikkert fremdeles en del tid. Forhåpentligvis betyr det at jeg slipper lang overtid, og det er egentlig det beste jeg kan håpe på nå.

Hvordan står det til med modningen til dere andre som nærmer dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg nesten du har sluppet billig unna! :)

Det virker sånn! Jeg sier meg godt fornøyd med det. Hørtes ikke noe gøy ut med etterrier!

Mange som har bikket eller nærmer seg termin her nå :). Spennende!

I morgen er forresten min termin... men nå begynner jeg å venne meg til tanken på at jeg faktisk ikke er gravid lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke i hvilke modningsgrad (hvis det kan kalles det) jeg er i. Var hos fastlegen i dag, og han hadde ekstremt mye å gjøre.

Men håper på at det skjer noe i løpet av kommende uke i alle fall!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...