Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Jade: Trodde du var godt i gang med fødsel jeg....men du har altså bedrevet samme aktivitet som meg: TV :)

Her har TV tittingen vært avløst av støvsuging og bollebaking uten at det har ført til noe som helst... annet en ryggvondt :sjenert:

Håper på smitte jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer riene med 10 min mellom.Noen er veldig vonde og så er det noen kjappe ikke så vonde innimellom.Den siste jeg hadde nå var IKKE god.

Her kommer en til AUUUU.Jenta er blitt hentet av sin bestemor og når jeg syns riene begynner å bli uutholdige så drar vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne du er lei Jade. Ikke noe gøy å gå lenge over termin dato. Får håpe det plutselig starter hos deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester nå ut bolledeigspising i stedet for bollespising... kanskje det er det som skal til :fnise:

Noe helt annet... lekker *melk*,men mye mer på høyre pupp enn venstre... dere som har gjort dette før: er det noe galt med den venstre mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk 15 dager sist :O :)

Har en sånn svak følelse av at han ikke vil ut før han får litt hjelp :/

Men plutselig skjer det sikkert :D

Lov å håpe ihvertfall.

Lykke til på fødestuen, skogmusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer riene med 10 min mellom.Noen er veldig vonde og så er det noen kjappe ikke så vonde innimellom.Den siste jeg hadde nå var IKKE god.

Her kommer en til AUUUU.Jenta er blitt hentet av sin bestemor og når jeg syns riene begynner å bli uutholdige så drar vi.

Åååå så spennende! Du blir nok førstemann her ja. Lykke til!

Her har rieaktiviteten tatt seg litt opp, men det går fremdeles ekstremt sakte. Lurer likevel på om prinsessen skal sove hos besteforeldrene i natt, sånn i tilfelle. Tviler på det blir baby i natt, kanskje ikke i morgen en gang... men plutselig så tar dette en retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm... :sjenert: Jeg kommer og ødelegger stemninger her litt jeg...

Jeg lurer på en ting, sikkert elementært, men here goes:

Min termin er jo 27 februar, som er en fredag. Permisjonen min starter da tre uker før. Altså fredag 6 februar!

Er denne fredagen siste arbeidsdag (som i at jeg skal jobbe?) eller er dette første fridag?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er permisjonstart, altså at du har permisjon fra og med 6. februar.

:)

Greit med andre samtaleemner enn fødsel også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er permisjonstart, altså at du har permisjon fra og med 6. februar.

:)

Greit med andre samtaleemner enn fødsel også! ;)

:fnise:

Tja, følte nesten at jeg måtte spore av litt. ;) Hehe, neida.. Det er skikkelig spennende med de som er igang. :jepp: Men jeg personlig har jo en mnd igjen, så jeg får bare trippe rundt og nyte livet jeg da!

Takk for svar! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

Anamelona: Jeg har også tolka det som deg, at tre uker før termin er første fridag. For min del starter den tre uker før KS, dvs i morgen. :) (Ikke fordi det har så mye å si når jeg har vært sykemeldt siden nyttår uansett, men... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anamelona: Jeg har også tolka det som deg, at tre uker før termin er første fridag. For min del starter den tre uker før KS, dvs i morgen. :) (Ikke fordi det har så mye å si når jeg har vært sykemeldt siden nyttår uansett, men... :sjenert:)

Da regner jeg med at det blir sånn da.. Jobber ut neste uke, sånn ca. :) Blir spennende dette altså! Liker jobben min, og hadde det vært opp til legen hadde jeg også vært sykemeldt. Men det er så herlig å være der, at jeg har "skreket" til meg 4 halve dager i uka. Akkurat passelig for ikke å slite meg ut, men å komme meg ut og nyte tiden fram til permisjon.

Jeg er igrunn ganske heldig som faktisk trives så godt på jobb! :sjenert: Jeg gjør ikke mer enn jeg klarer uansett, og legen sa jeg måtte bare ringe om det ble for mye. :) Snille legen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det mye aktivitet, både rier og slimpropper! Lykke til, alle som er i gang :klemmer:

MrsSJ: Bolledeigspising = det er noe i gjære? ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da regner jeg med at det blir sånn da.. Jobber ut neste uke, sånn ca. :) Blir spennende dette altså! Liker jobben min, og hadde det vært opp til legen hadde jeg også vært sykemeldt. Men det er så herlig å være der, at jeg har "skreket" til meg 4 halve dager i uka. Akkurat passelig for ikke å slite meg ut, men å komme meg ut og nyte tiden fram til permisjon.

Jeg er igrunn ganske heldig som faktisk trives så godt på jobb! :sjenert: Jeg gjør ikke mer enn jeg klarer uansett, og legen sa jeg måtte bare ringe om det ble for mye. :) Snille legen.....

Litt OT, men jeg skjønner veldig godt at du har villet jobbe! Jeg merker allerede at jeg begynner å bli litt smågal av å ha permisjon, og det er bare halvannen uke siden jeg leverte eksamensoppgaven min. :ler: Det er liksom ikke det samme når man vralter rundt og ikke orker allverdens, selv om man har tid til å gjøre hva man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg skjønner veldig godt at du har villet jobbe! Jeg merker allerede at jeg begynner å bli litt smågal av å ha permisjon, og det er bare halvannen uke siden jeg leverte eksamensoppgaven min. :ler: Det er liksom ikke det samme når man vralter rundt og ikke orker allverdens, selv om man har tid til å gjøre hva man vil.

Nemlig! :jepp:

- Jeg KAN bruke fritida til å komme meg opp i skibakken og sette utfor. Men det ville både sett dumt ut og vært dumt..

- Jeg KAN gå lang tur med hunden. Men har ikke pust..

- Jeg KAN dra på shopping. Men må spare penger..

- Jeg KAN sove mer. Men får det ikke til..

_ Jeg KAN ligge og slappe av. Men da stopper blodtilførselen i armer og bein..

- Jeg KAN sitte mer i sofaen eller på KG. Men jeg får vondt i kroppen av samme stilling..

- Jeg KAN dra i svømmehallen. Men jeg tror pusten kommer til å ta knekken på meg..

Er det mere jeg kan? Sikkert plenty... :vetikke: Men selv om mulighetene er mange, så er det lite som er gjennomførbart når alt kommer til alt når man begynner å bli så svær. :fnise:

Hadde jeg ikke jobbet hadde jeg nok bare gått frem og tilbake eller ligget som et slakt på sofaen eller noe.. Men da sovner jo armer og bein så...

Det er bare deilig å ha litt rutiner enn så lenge!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...