Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

Men håper på at det skjer noe i løpet av kommende uke i alle fall!

:)

Du føder sikkert før meg :jepp:

Nekter jo å komme ut denne karen her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer ikke stort her heller :popcorn:

Men i morgen blir jeg uansett satt i gang da, så da blir det endelig litt action :)

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest *Frida*

Stilt her for tida...

I dag skal eg på overtids-UL. Men no trur eg kanskje at kroppen ordnar opp sjølv, sånn at eg slepp igangsetting! :hoppe:

Hadde massevis av kynnarar i går kveld og i natt (ikkje vonde), og i dag tidlig gjekk slimproppen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, lykke til! Det "hjelper" med overtidstimer :D Da jordmor bestilte til meg til dagen etter jeg hadde vært hos henne, fikk jeg rier med det samme jeg kom hjem.

Håper du fikk deg noe søvn i natt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilt her for tida...

I dag skal eg på overtids-UL. Men no trur eg kanskje at kroppen ordnar opp sjølv, sånn at eg slepp igangsetting! :hoppe:

Hadde massevis av kynnarar i går kveld og i natt (ikkje vonde), og i dag tidlig gjekk slimproppen. :Nikke:

For et sammentreff! Jeg var hos jordmor i stad som sa at de intense kynnerene mine de siste dagene, KAN være tidlige rier! OG, deler av slimproppen min gikk nettopp!

Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, lykke til! Det "hjelper" med overtidstimer :D Da jordmor bestilte til meg til dagen etter jeg hadde vært hos henne, fikk jeg rier med det samme jeg kom hjem.

Håper du fikk deg noe søvn i natt, da!

For et sammentreff! Jeg var hos jordmor i stad som sa at de intense kynnerene mine de siste dagene, KAN være tidlige rier! OG, deler av slimproppen min gikk nettopp!

Jippi!

Hurra!!! :hoppe:

Håper dere starter et skred av fødsler!!! :)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest kaffedama

Her er det ikke mye aktivitet om dagen! Regner med alle er opptatt på hver sin kant. :)

I går fant jeg KG-dagboka mi fra da S (eldste) blei født, og jeg fant et godt råd som jeg kanskje kan videreformidle til dere ferske mødre - mamma anbefalte meg at mannen skulle smøre en matpakke til meg og legge i kjøleskapet før han dro på jobben. Dermed var det bare for meg å hente den på vei til amming (lettere å ta 10 sek til det enn 4 min for å smøre seg noe selv når baby hylskriker), og jeg kunne spise samtidig med S.

Håper dere andre har det bra og at dere finner ut av den nye relasjonen!

Tenk at mennesker kan være SÅ små og SÅ søte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjempetips:)

Har akkurat sjonglert rundt med te til meg,te til lille I, knekkebrød og smør.... og strengt tatt hadde det smakt med noe litt mer fancy enn knekkebrød med smør :jepp:

Utrolig at mennesker kan være så små og så søte ja :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...