Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!

skogmusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er lillesøster her!

Hun ble født klokka 08.25, og smilefjes forteller at hun er trøtt og sliten, men fornøyd med resultatet Den lille jenta er ikke veid og målt ennå, så vi får smøre oss litt med tålmodighet der. Det viktigste er at hun er her!

Bilde viser for øvrig et bestemt lite nurk ved puppen - hun er nydelig!

Gratulerer så mye Smilefjes!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer smilefjes!! :strix: :strix: :strix:

Jeg vil også føde.., men jeg har nok ingen rett på å komme først i rekka jeg vel.. :sjenert: Åh, jeg gleder meg sånn til det blir min tur!

Kos deg med den lille! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som føder i dag eller? Ikke jeg :dåne:

Ikke jeg heller... Skjønner at du er lei nå! Og det er jo eeeeevigheter siden vi trodde du skulle føde pga. den blødningen også.

Ingen tegn heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller... Skjønner at du er lei nå! Og det er jo eeeeevigheter siden vi trodde du skulle føde pga. den blødningen også.

Ingen tegn heller?

Ikke et eneste tegn her nei.Mannen stakkars trodde jo han skulle bli pappa da jeg hadde den blødningen han,det trodde jo jeg et lite øyeblikk å.Så nå tror ikke mannen at det kommer noen baby her i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen tegn heller?

Ikke et eneste tegn her nei.Mannen stakkars trodde jo han skulle bli pappa da jeg hadde den blødningen han,det trodde jo jeg et lite øyeblikk å.Så nå tror ikke mannen at det kommer noen baby her i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og ingen baby her.

Enda jeg prøver å si til den lille i magen, hver eneste dag, at "hvis du kommer ut nå, får du myye bedre plass til å strekke deg ut".

Men neiiiida, det er visst en sta liten jævel som ligger inni der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Eg og prøver å sei at ho godt kan komme nå, men ho høyrer ikkje på meg :sur: Det er et dårlig tegn, håpar ho blir flinkare til å høyre på mor si når ho blir eldre!

Kjenner aldeles ingenting på kroppen heller, så eg reknar med å måtte vente et par veker til. Det er jo 12 dagar til termin og... Men nå begynner eg å bli lei! Får jo ikkje sove på natta, og det kan bli slitsomt i lengden :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...