lille katt Skrevet 25. januar 2009 #701 Del Skrevet 25. januar 2009 Så spennende! Starter gjerne dagen med , jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. januar 2009 #702 Del Skrevet 25. januar 2009 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2009 #703 Del Skrevet 25. januar 2009 Henger meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. januar 2009 #704 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå er lillesøster her! Hun ble født klokka 08.25, og smilefjes forteller at hun er trøtt og sliten, men fornøyd med resultatet Den lille jenta er ikke veid og målt ennå, så vi får smøre oss litt med tålmodighet der. Det viktigste er at hun er her! Bilde viser for øvrig et bestemt lite nurk ved puppen - hun er nydelig! Gratulerer så mye Smilefjes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 25. januar 2009 #705 Del Skrevet 25. januar 2009 Ååå, gratulerer så mye Smilefjes og pappaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 25. januar 2009 Oi Gratulerer så masse smilefjes Utrolige nyheter og våkne opp til!!! Nå vil jeg og føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. januar 2009 #707 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer smilefjes!! :strix: Jeg vil også føde.., men jeg har nok ingen rett på å komme først i rekka jeg vel.. Åh, jeg gleder meg sånn til det blir min tur! Kos deg med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. januar 2009 #708 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. januar 2009 #709 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg må gratulere Smilefjes her også. Innimellom er det jamen dumt å sove lenge og derfor gå glipp av all spenningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 25. januar 2009 #710 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer til Smilefjes! :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 25. januar 2009 #711 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer Smilefjes!!!! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 25. januar 2009 #712 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer Smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 25. januar 2009 #713 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har lagt inn en oppdatering-sms fra smilefjes på dagboka hennes, for de som har lyst til å lese mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som føder i dag eller? Ikke jeg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 26. januar 2009 #715 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som føder i dag eller? Ikke jeg :dåne: Ikke jeg heller... Skjønner at du er lei nå! Og det er jo eeeeevigheter siden vi trodde du skulle føde pga. den blødningen også. Ingen tegn heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #716 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke jeg heller... Skjønner at du er lei nå! Og det er jo eeeeevigheter siden vi trodde du skulle føde pga. den blødningen også. Ingen tegn heller? Ikke et eneste tegn her nei.Mannen stakkars trodde jo han skulle bli pappa da jeg hadde den blødningen han,det trodde jo jeg et lite øyeblikk å.Så nå tror ikke mannen at det kommer noen baby her i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke jeg heller... Skjønner at du er lei nå! Og det er jo eeeeevigheter siden vi trodde du skulle føde pga. den blødningen også. Ingen tegn heller? Ikke et eneste tegn her nei.Mannen stakkars trodde jo han skulle bli pappa da jeg hadde den blødningen han,det trodde jo jeg et lite øyeblikk å.Så nå tror ikke mannen at det kommer noen baby her i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 #718 Del Skrevet 26. januar 2009 Ingen baby her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. januar 2009 #719 Del Skrevet 26. januar 2009 ... Og ingen baby her. Enda jeg prøver å si til den lille i magen, hver eneste dag, at "hvis du kommer ut nå, får du myye bedre plass til å strekke deg ut". Men neiiiida, det er visst en sta liten jævel som ligger inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. januar 2009 #720 Del Skrevet 26. januar 2009 Eg og prøver å sei at ho godt kan komme nå, men ho høyrer ikkje på meg Det er et dårlig tegn, håpar ho blir flinkare til å høyre på mor si når ho blir eldre! Kjenner aldeles ingenting på kroppen heller, så eg reknar med å måtte vente et par veker til. Det er jo 12 dagar til termin og... Men nå begynner eg å bli lei! Får jo ikkje sove på natta, og det kan bli slitsomt i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå