Gjest Miso Skrevet 31. august 2008 #1781 Del Skrevet 31. august 2008 Hei Mimsen så utrolig flink du er Det er ikke lenge igjen til den store dagen, tenk om to uker sitter du Italia som frue Du er kjempeflink som trener, en veldig inspirasjon er du Ville bare sende en klem å si at du kommer til å bli en fantastisk nyyydelig brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. august 2008 #1782 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Dette ble en uke der vi ikke fikk gjort en pøkk Så uke 36 blir travel!!! Plan for uke 36 - dette MÅ gjøres: Hente ringene Kjøpe strømper Kjøpe skjorte til sønnen i huset Kjøpe lys til giga-lysestake Sende mail til kjøkkensjefen og bekrefte antall gjester og klokkeslett Bestemme oss for endelig meny og skrive ut på fint papir til bordene Lage en oversikt / kjøreplan for dagen Kontakte kantor - sendte mail nå! Skrive ut kirkeprogram Tilpasse brudekjolen (mamma må sy noe som er løst) Øve øve og øve på brudevals - vi har begynt Lage spillelister til festen Bestemme oss for hvilke blomster til festen og bestille disse Ta en runde på blomsterbutikker og se om de har det vi trenger til buketten min Plukke høstblader og legge i press Plukke strå og henge til tørk Preppe forlovere og foreldre Gå gjennom alle bestillinger Frisør fredag - stripe og klippe Solarium - mandag, onsdag, fredag og søndag! Gå mest mulig i skoene våre Begynne å pakke til bryllupsreise Gå gjennom klær og tilbehør - mangler vi noe?? Glede oss Endret 1. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. september 2008 #1783 Del Skrevet 1. september 2008 12 dager-12 dager-12 dager Synes det virker som du har stålkontroll Mimsen Jeg gleder meg så sinnsykt til 13 september!!!!! :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #1784 Del Skrevet 1. september 2008 Lille Ekorn: Ja tenk - 12 dager igjen, det er snart ikke mer enn vi kan telle på 2 hender det :dåne: Imorgen kommer lille snuppa igjen, hun er her ekstremt mye for tiden så jeg føler egentlig ikke jeg har så god kontroll - all min tid går i henne liksom Og hun legger seg ikke før butikkene er stengt...så idag får bli en av de effektive dagene *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** Hvor i huleste får en tak i hvite strømper??????? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 1. september 2008 #1785 Del Skrevet 1. september 2008 Hurra for at vi har kommet til riktig måndte Å så koselig å lese at du skal ha høstblader, det tenker jeg også på! Har det blitt noen fine røde enda? Det må jeg se etter Lykke til med alt som skal gjøres denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. september 2008 #1786 Del Skrevet 1. september 2008 Hva skal du med hvite strømper da vennen min når du bare kan ha vanlige hudfargede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2008 #1787 Del Skrevet 1. september 2008 Oi oi, tenk at bryllupet ditt er i neste uke!! :dåne: Så gøy!! Blir nok hektisk frem til da, men det klarer du fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #1788 Del Skrevet 1. september 2008 Hurra for at vi har kommet til riktig måndte Å så koselig å lese at du skal ha høstblader, det tenker jeg også på! Har det blitt noen fine røde enda? Det må jeg se etter Lykke til med alt som skal gjøres denne uka! s-e-p-t-e-m-b-e-r Var og gikk langtur i fjellet igår, og fant masse fine blader da ihvertfall, helst rogneblader, men om ikke så lenge begynner lønnetrærne også - og de blir jo bare helt fantastiske :dåne: Får gå på bladjakt de neste ukene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #1789 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hva skal du med hvite strømper da vennen min når du bare kan ha vanlige hudfargede? Fordi kjæresten synes det er dritstygt med hudfarga Men ei venninne tipsa meg om en undertøysbutikk hun mente har hvite, så får prøve der tenker jeg Endret 1. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #1790 Del Skrevet 1. september 2008 Oi oi, tenk at bryllupet ditt er i neste uke!! :dåne: Så gøy!! Blir nok hektisk frem til da, men det klarer du fint! Ai nåw!!! :dåne: :dåne: og dobbelt :dåne: Ser ikke for meg at jeg får mye tid til å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. september 2008 #1791 Del Skrevet 1. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 1. september 2008 #1792 Del Skrevet 1. september 2008 Snuppa mi Hvordan går det med deg? Ny jobb og veslejenta i barnehagen...Og tenk at hun er blitt 1 år da Herlige bildene på FB!!! Nærmer seg med stormskritt her, jeg og Pysepus prata litt om å treffes på fredagen ihvertfall - når vi skal dekke bordene, men da er du kansje på jobb? :klø: Vi kunne jo uansett tatt oss en kopp kaffe og prata litt på torsdagen kansje?? En liten time klarer jeg nok å skvise inn i en ellers tettpakka torsdag Mye som skal skje den dagen, negler, fotpleie, presten kommer og mye mer Snart snart snart er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2008 #1793 Del Skrevet 1. september 2008 Masse lykke til i innspurten! Gode vibber sendes herfra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. september 2008 #1794 Del Skrevet 1. september 2008 Snuppa mi Hvordan går det med deg? Ny jobb og veslejenta i barnehagen...Og tenk at hun er blitt 1 år da Herlige bildene på FB!!! Nærmer seg med stormskritt her, jeg og Pysepus prata litt om å treffes på fredagen ihvertfall - når vi skal dekke bordene, men da er du kansje på jobb? :klø: Vi kunne jo uansett tatt oss en kopp kaffe og prata litt på torsdagen kansje?? En liten time klarer jeg nok å skvise inn i en ellers tettpakka torsdag Mye som skal skje den dagen, negler, fotpleie, presten kommer og mye mer Snart snart snart er det Mye som skjer her om dagen, merker det går ut over pc-tiden min Nærmer seg med stoooormskritt ja, følger spent med på FB-nedtellingen din Jeg jobber til 15.30 hver dag, men ellers kan jeg møtes når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 #1795 Del Skrevet 2. september 2008 Ai nåw!!! :dåne: :dåne: og dobbelt :dåne: Ser ikke for meg at jeg får mye tid til å sove Sove kan du gjøre når du blir gammel! Håper du får sove littegranne da, er jo ikke så stas å være stuptrøtt på bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #1796 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Mimsen nå nærmer det seg med stormskritt Sender deg en goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. september 2008 #1797 Del Skrevet 2. september 2008 Regner det mer nå så drukner vi Det er aldri for sent å begynne å be er det det??? Ber med dette om greit vær 13.september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. september 2008 #1798 Del Skrevet 2. september 2008 Da har jeg endelig litt tid Møte på jobb idag, så var bare hjemom og lufta vovvis i øspøs-regn og skrev noe om været her før jeg måtte gå igjen Kom akkurat hjem - sliten og stressa, føler jeg kommer ingen vei med det siste som skal gjøres... Idag fikk vi svar fra kantor - all ære til han som svarte raskt Så han ga klarsignal for kirkeprogrammet vårt - det er jo verdt en liten dans Så da skal de skrives ut i morgen Kjæresten har prata med presten vår idag, og hun sa at når vi skulle møtes i kirka dagen før så ville hun bare ha oss der Mente det var ingenting der å gjøre for forlovere, brudepike og pappa - disse ville få instruksene sine rett før vielsen, altså samme dag - er det vanlig??? :klø: Kjenner jeg ikke syntes det var helt sånn som jeg så for meg Hun skulle visst prate endel med oss - så kanskje hun skal finpusse på talen sin kvelden før Men angst angst, har jeg kontroll??? Føler på meg jeg har glemt noe - men kommer ikke på hva!! denne var forresten helt etter min smak!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. september 2008 #1799 Del Skrevet 2. september 2008 APRIN! Jeg vet hvem du er!! Fikk sånn på facebooken min at Pysepus og mim hadde kommentert på ett bilde, av en skjønn liten jente som spiste kake! Så etter mims kommentar om bildene tror jeg at jeg vet hvem du er I morgen er det 2 hender til bryllupet Mims!! Åå :-D :love: Masse fra reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. september 2008 #1800 Del Skrevet 2. september 2008 APRIN! Jeg vet hvem du er!! Fikk sånn på facebooken min at Pysepus og mim hadde kommentert på ett bilde, av en skjønn liten jente som spiste kake! Så etter mims kommentar om bildene tror jeg at jeg vet hvem du er I morgen er det 2 hender til bryllupet Mims!! Åå :-D :love: Masse fra reka ja, di har kommentert på bursdagsbildene av min vakre lille ettåring :love: Nå ble jo jeg veeeeeldig nysgjerrig på hvem du er da!?! MIM, PYSEPUS!! Venligst kommenter på rekas bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg