Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

18 dager :overrasket: Jommen går tiden fort nå :dåne:

Idag skal jeg på vindu-shopping med ene forloveren min, jeg peker og hun noterer hva vi ønsker oss :ler: Det er en fin måte å få tiden til å gå enda fortere på :fnise: Kjæresten er reist og blir borte til torsdag-kveld, så jeg er litt :sukk: da er det godt å ha jentene mine som drar meg utav selvmedlidenheten min :Nikke:

Igår øvde vi på "vår første dans som mann og kone" som kjæresten har bestemt at det skal hete :love: Det gikk riktig så bra, så lenge han husker på å føre - ellers er jeg plutselig i andre enden av stua - alene :hoho: Krevende dansepartner jeg?? :ler:

Sånn som det ser ut nå - etter å ha dansa oss gjennom alle alternativene våre :fnise: så blir det

med Matchbox Twenty, den er fiiin - og betyr mye for oss :hjerte: Tenker det blir til at vi legger inn en søt start på et eller annet vis - den er ikke innøvd enda :ler: muligens en "dip" i løpet av dansen og en avslutning som fikk oss begge til å nesten gråte :love: Ble mye kyssing igår, rent nyforelska begge to av all den dansingen tett tett inntil kjæresten sin :hjerter:

Jeg er L-Y-K-K-E-L-I-G :hjerte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei skatt! :vinke:

Er innom og titter hver dag altså, men ser det er lenge siden jeg har lagt igjen spor.. Teller ned sammen med deg, og gleeeeder meg stort :hoppe: Sangen dere har valgt er nyyyydelig!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk riktig så bra, så lenge han husker på å føre - ellers er jeg plutselig i andre enden av stua - alene Krevende dansepartner jeg??

Haha ser det for meg :hoho::hoho::hoho:

:kose: flinke dere.

Ikke lenge igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg er L-Y-K-K-E-L-I-G :hjerte:

:love: og det skal du være! Å, det er gøy når det nærmer seg skikkelig! :juhu: *vil gifte meg enda en gang* (eller, bare festen og fotografen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Ååååå..... så romantisk med dansing og kliiiining.... :kline::kline:

Ja det var riktig så koselig :lur: Hehe, tror vi skal gjøre det oftere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hei skatt! :vinke:

Er innom og titter hver dag altså, men ser det er lenge siden jeg har lagt igjen spor.. Teller ned sammen med deg, og gleeeeder meg stort :hoppe: Sangen dere har valgt er nyyyydelig!! :sukk:

Hei snuppa mi :klem:

Så godt å se deg her inne :juhu: Telle ned ja, snart ikke mer å telle på :sjokkert: Lurer på om jeg har sovet vekk noen uker her :klø: Plutselig er dagen her :dåne: Gleder meg sånn at jeg har vondt i magen :hoppe:

Jeg tror det var sangen som fant oss - idet vi satte den på så gikk det så mye bedre å danse :danser: Hadde sikkert ingenting med at vi var begynt å komme inn i det da vi hadde dansa i 1 time allerede :fnise: Men den sangen har vært viktig for oss siden før vi ble sammen, så det var litt fint da at den passa så godt å danse til også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Haha ser det for meg :hoho::hoho::hoho:

:kose: flinke dere.

Ikke lenge igjen nå:)

:fnise: jeg lo så jeg nesten tissa på meg til å begynne med, kjæresten ble litt snurt søtingen, så jeg måtte ta meg litt i sammen så han ville fortsette å danse med meg :ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: det er ikke lenge til - 17 dager er I-N-G-E-N-T-I-N-G :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:love: og det skal du være! Å, det er gøy når det nærmer seg skikkelig! :juhu: *vil gifte meg enda en gang* (eller, bare festen og fotografen da)

:fnise: dere får fornye løftene deres - bare vente noen år kanskje?! :hoho: Mulig folk hadde lurt litt om dere hadde gjort det iløpet av 2008 liksom :klø: Men da kan jeg servere :jepp: Tror neppe jeg skal drikkes ut flere ganger :ler:

Men så godt å høre at dagen var så bra at du vil ha den tilbake en gang til - det betyr at jeg kan glede meg mer enn jeg gruer meg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
så søte dere er :rødme:

verdens beste Mims :smilyblomst:

Du er nå søt da :)

Vet nå ikke hvem som er søtest jeg da :roser: Herlige jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Tenk så fort tiden går :juhu: :juhu:

Føler du at du har alt under kontroll nå? :)

Ja det merkes :ler:

Kontroll og kontroll - den følelsen driver fortsatt og kommer og går, men føler ikke det er så mye igjen for meg å gjøre annet enn å dobbel- og trippelsjekke alle bestillinger da :ler: Og å glede meg - gleder meg noe helt avsindig :juhu: :danser: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Altså... bryllupsdagen er ingenting å grue seg til! :-D Det er bare GØY! :juhu: Til og med å gå opp kirkegulvet er gøy, tro det eller ei ;)

God :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Altså... bryllupsdagen er ingenting å grue seg til! :-D Det er bare GØY! :juhu: Til og med å gå opp kirkegulvet er gøy, tro det eller ei ;)

God :klemmer:

Er det virkelig gøy å gå opp gulvet?? Syns det virker litt skummel jeg... :klø: Aaaaaalle glaner og måler deg opp og ned... Men om det er én dag i livet det er ok å bli glana på så er det forhåpentligvis denne. Alle bruder ser jo supervakre ut!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er det virkelig gøy å gå opp gulvet?? Syns det virker litt skummel jeg... :klø: Aaaaaalle glaner og måler deg opp og ned... Men om det er én dag i livet det er ok å bli glana på så er det forhåpentligvis denne. Alle bruder ser jo supervakre ut!! :dåne:

For å si det sånn så så ikke jeg noen andre enn den nyyyydelig mannen min som stod helt oppe! Dessuten var det så koselig å dele den stunden med morfar :hjerte: Kunne gjort det igjen og igjen og igjen :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:bryllup: 17 :bryllup:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

17 små dager igjen så er jeg gift :juhu: Å jeeeez så nervøs jeg er :dåne: Magen min er helt på ville avveier for tida :fnise:

Har forresten henta ringene idag - fiks ferdig gravert :juhu: :danser: :juhu:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for ferdig graverte ringer.

Har lest igjennom noen sider på kg og blir nesten svimmel av alt som skal ordnes, organiseres, huskes på og slikt... :overrasket:

Heldigvis har jeg nesten to år på meg... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...