Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1741 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) 18 dager Jommen går tiden fort nå :dåne: Idag skal jeg på vindu-shopping med ene forloveren min, jeg peker og hun noterer hva vi ønsker oss Det er en fin måte å få tiden til å gå enda fortere på Kjæresten er reist og blir borte til torsdag-kveld, så jeg er litt da er det godt å ha jentene mine som drar meg utav selvmedlidenheten min Igår øvde vi på "vår første dans som mann og kone" som kjæresten har bestemt at det skal hete :love: Det gikk riktig så bra, så lenge han husker på å føre - ellers er jeg plutselig i andre enden av stua - alene Krevende dansepartner jeg?? Sånn som det ser ut nå - etter å ha dansa oss gjennom alle alternativene våre så blir det med Matchbox Twenty, den er fiiin - og betyr mye for oss Tenker det blir til at vi legger inn en søt start på et eller annet vis - den er ikke innøvd enda muligens en "dip" i løpet av dansen og en avslutning som fikk oss begge til å nesten gråte :love: Ble mye kyssing igår, rent nyforelska begge to av all den dansingen tett tett inntil kjæresten sin Jeg er L-Y-K-K-E-L-I-G Endret 26. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. august 2008 #1742 Del Skrevet 26. august 2008 Ååååå..... så romantisk med dansing og kliiiining.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 26. august 2008 #1743 Del Skrevet 26. august 2008 Hei skatt! Er innom og titter hver dag altså, men ser det er lenge siden jeg har lagt igjen spor.. Teller ned sammen med deg, og gleeeeder meg stort Sangen dere har valgt er nyyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 26. august 2008 #1744 Del Skrevet 26. august 2008 Det gikk riktig så bra, så lenge han husker på å føre - ellers er jeg plutselig i andre enden av stua - alene Krevende dansepartner jeg?? Haha ser det for meg flinke dere. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. august 2008 #1745 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg er L-Y-K-K-E-L-I-G :love: og det skal du være! Å, det er gøy når det nærmer seg skikkelig! :juhu: *vil gifte meg enda en gang* (eller, bare festen og fotografen da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. august 2008 #1746 Del Skrevet 26. august 2008 så søte dere er :rødme: verdens beste Mims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 26. august 2008 #1747 Del Skrevet 26. august 2008 Du er nå søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2008 #1748 Del Skrevet 26. august 2008 Tenk så fort tiden går :juhu: :juhu: Føler du at du har alt under kontroll nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1749 Del Skrevet 26. august 2008 Ååååå..... så romantisk med dansing og kliiiining.... Ja det var riktig så koselig Hehe, tror vi skal gjøre det oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1750 Del Skrevet 26. august 2008 Hei skatt! Er innom og titter hver dag altså, men ser det er lenge siden jeg har lagt igjen spor.. Teller ned sammen med deg, og gleeeeder meg stort Sangen dere har valgt er nyyyydelig!! Hei snuppa mi Så godt å se deg her inne :juhu: Telle ned ja, snart ikke mer å telle på Lurer på om jeg har sovet vekk noen uker her :klø: Plutselig er dagen her :dåne: Gleder meg sånn at jeg har vondt i magen Jeg tror det var sangen som fant oss - idet vi satte den på så gikk det så mye bedre å danse Hadde sikkert ingenting med at vi var begynt å komme inn i det da vi hadde dansa i 1 time allerede Men den sangen har vært viktig for oss siden før vi ble sammen, så det var litt fint da at den passa så godt å danse til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1751 Del Skrevet 26. august 2008 Haha ser det for meg flinke dere. Ikke lenge igjen nå jeg lo så jeg nesten tissa på meg til å begynne med, kjæresten ble litt snurt søtingen, så jeg måtte ta meg litt i sammen så han ville fortsette å danse med meg :hoppe: det er ikke lenge til - 17 dager er I-N-G-E-N-T-I-N-G :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1752 Del Skrevet 26. august 2008 :love: og det skal du være! Å, det er gøy når det nærmer seg skikkelig! :juhu: *vil gifte meg enda en gang* (eller, bare festen og fotografen da) dere får fornye løftene deres - bare vente noen år kanskje?! Mulig folk hadde lurt litt om dere hadde gjort det iløpet av 2008 liksom :klø: Men da kan jeg servere Tror neppe jeg skal drikkes ut flere ganger Men så godt å høre at dagen var så bra at du vil ha den tilbake en gang til - det betyr at jeg kan glede meg mer enn jeg gruer meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1753 Del Skrevet 26. august 2008 så søte dere er :rødme: verdens beste Mims Du er nå søt da Vet nå ikke hvem som er søtest jeg da Herlige jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. august 2008 #1754 Del Skrevet 26. august 2008 Tenk så fort tiden går :juhu: :juhu: Føler du at du har alt under kontroll nå? Ja det merkes Kontroll og kontroll - den følelsen driver fortsatt og kommer og går, men føler ikke det er så mye igjen for meg å gjøre annet enn å dobbel- og trippelsjekke alle bestillinger da Og å glede meg - gleder meg noe helt avsindig :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. august 2008 #1755 Del Skrevet 27. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. august 2008 #1756 Del Skrevet 27. august 2008 Altså... bryllupsdagen er ingenting å grue seg til! :-D Det er bare GØY! :juhu: Til og med å gå opp kirkegulvet er gøy, tro det eller ei God Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. august 2008 #1757 Del Skrevet 27. august 2008 Altså... bryllupsdagen er ingenting å grue seg til! :-D Det er bare GØY! :juhu: Til og med å gå opp kirkegulvet er gøy, tro det eller ei God Er det virkelig gøy å gå opp gulvet?? Syns det virker litt skummel jeg... :klø: Aaaaaalle glaner og måler deg opp og ned... Men om det er én dag i livet det er ok å bli glana på så er det forhåpentligvis denne. Alle bruder ser jo supervakre ut!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. august 2008 #1758 Del Skrevet 27. august 2008 Er det virkelig gøy å gå opp gulvet?? Syns det virker litt skummel jeg... :klø: Aaaaaalle glaner og måler deg opp og ned... Men om det er én dag i livet det er ok å bli glana på så er det forhåpentligvis denne. Alle bruder ser jo supervakre ut!! :dåne: For å si det sånn så så ikke jeg noen andre enn den nyyyydelig mannen min som stod helt oppe! Dessuten var det så koselig å dele den stunden med morfar Kunne gjort det igjen og igjen og igjen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. august 2008 #1759 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) 17 :hjerte: :hjerte: :hjerte: 17 små dager igjen så er jeg gift :juhu: Å jeeeez så nervøs jeg er :dåne: Magen min er helt på ville avveier for tida Har forresten henta ringene idag - fiks ferdig gravert :juhu: :juhu: Endret 27. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 27. august 2008 #1760 Del Skrevet 27. august 2008 for ferdig graverte ringer. Har lest igjennom noen sider på kg og blir nesten svimmel av alt som skal ordnes, organiseres, huskes på og slikt... Heldigvis har jeg nesten to år på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg