pusilus Skrevet 28. juli 2008 #1721 Del Skrevet 28. juli 2008 4 DAGER Sov godt Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2008 #1722 Del Skrevet 29. juli 2008 Lykke til med servitørting! Du får holde oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 29. juli 2008 #1723 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke mange dagene igjen nå! :-D Blir sikkert en suuuuper dag kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 29. juli 2008 #1724 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå nærmer dagen seg med stormskritt Åå som jeg gleder meg pysepusen Dagene kan telles på kun få fingre, 4 faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. juli 2008 #1725 Del Skrevet 29. juli 2008 4 dager igjen!!! Nå er det ikke lenge igjen!! Lykke til med innspurten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juli 2008 #1726 Del Skrevet 29. juli 2008 Natta Pusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. juli 2008 #1727 Del Skrevet 29. juli 2008 Har bare vært ute og kost meg i dag på stranda og på mange venninnebesøk! er ikke det at jeg er travel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 30. juli 2008 #1728 Del Skrevet 30. juli 2008 Har bare vært ute og kost meg i dag på stranda og på mange venninnebesøk! er ikke det at jeg er travel Det er bra, deilig å få slappet av litt før den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 30. juli 2008 #1729 Del Skrevet 30. juli 2008 :danser: :danser: :danser: 3 DAGER :danser: :danser: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. juli 2008 #1730 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke mange dagene igjen nå, vennen. Tenk, på lørdag gifter du deg :gråte: *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1731 Del Skrevet 30. juli 2008 4 DAGER Sov godt Pysepus God morgen pusilus! Ligger litt etter her - et døgn faktisk Lykke til med servitørting! Du får holde oss oppdatert! Det gikk bra med servitørene! Jeg ringte ham og sa at vi ikke kom til å gi oss på det - han ble litt sur, men de skal møte opp på lørdag så da regner jeg med at saken er ute av verden Ikke mange dagene igjen nå! :-D Blir sikkert en suuuuper dag kan jeg tenke meg! Håper det blir helt perfekt! Nå nærmer dagen seg med stormskritt Åå som jeg gleder meg pysepusen Dagene kan telles på kun få fingre, 4 faktisk!! Snart er jeg gift 4 dager igjen!!! Nå er det ikke lenge igjen!! Lykke til med innspurten!! Takk takk :-D Natta Pusen min God morgen flickan min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1732 Del Skrevet 30. juli 2008 Det er bra, deilig å få slappet av litt før den store dagen Herlig å ha god tid iallfall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1733 Del Skrevet 30. juli 2008 :danser: :danser: :danser: 3 DAGER :danser: :danser: :danser: Jeg er snart GIFT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1734 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke mange dagene igjen nå, vennen. Tenk, på lørdag gifter du deg :gråte: *rørt* Ja, på lørdag skjer det :-D Det står i avisa i dag at vi skal gifte oss - spennende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 30. juli 2008 #1735 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, på lørdag skjer det :-D Det står i avisa i dag at vi skal gifte oss - spennende :-D Da er det i hvertfall sant at dere skal gifte dere på lørdag Det er liksom så rart når det endelig kommer i avisa, må lese det flere ganger, det måtte i hvertfall jeg gjøre 3 dager, så heeeeerlig :juhu: Vil så gjerne være i kirka å se vielsen, åååååh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juli 2008 #1736 Del Skrevet 30. juli 2008 Bare 3 dager igjen nå Pysepus Hvordan går det med nervene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1737 Del Skrevet 30. juli 2008 Da er det i hvertfall sant at dere skal gifte dere på lørdag Det er liksom så rart når det endelig kommer i avisa, må lese det flere ganger, det måtte i hvertfall jeg gjøre 3 dager, så heeeeerlig :juhu: Vil så gjerne være i kirka å se vielsen, åååååh!!!! Ja nå er det virkelig sant at vi skal gifte oss :-D Har sett på det noen ganger og må snart klippe det ut Du må jo bare komme og se vielsen hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1738 Del Skrevet 30. juli 2008 Bare 3 dager igjen nå Pysepus Hvordan går det med nervene? Nervene er det ikke så mange av, men noen har kommet... se i neste innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1739 Del Skrevet 30. juli 2008 Har vært og sett blomstene til buketten min nå Kjempefine! :juhu: Buketten kommer til å bli kanonfin!! Ellers så hadde Primaflor glemt å bestille de 670 rosene vi har bestilt... Men de skulle gjøre sitt beste å få dem sendt ekspress fra Oslo i natt så forhåpentligvis får vi roser i morgen Hvis ikke får vi se på andre alternativer - egentlig så er jeg mye mindre stresset enn hva man skulle tro jeg var når noe slikt skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juli 2008 #1740 Del Skrevet 30. juli 2008 Har vært og sett blomstene til buketten min nå Kjempefine! :juhu: Buketten kommer til å bli kanonfin!! Ellers så hadde Primaflor glemt å bestille de 670 rosene vi har bestilt... Men de skulle gjøre sitt beste å få dem sendt ekspress fra Oslo i natt så forhåpentligvis får vi roser i morgen Hvis ikke får vi se på andre alternativer - egentlig så er jeg mye mindre stresset enn hva man skulle tro jeg var når noe slikt skjedde Å WUÆÆÆ, har de glemt å bestille rosene!!??! Jeg hadde blitt råstresset av det. Men bra du holder hodet kaldt.. Beundringsverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg