Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Kjøreplanen så kjempefin ut! :klappe:

Så koselig at så mange har lyst til å si noe til dere :rødme:

Takk vennen! :klemmer:

Er redd for at det skal bli for "travelt" på en måte, men det må jo bare bli sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen! :) Ser ut til at du har kontroll på det meste da ;) Hvordan går det med nervene da? Merker du noe til de? Tror jeg kommer til å merke det når det nærmer seg såpass i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen! :) Ser ut til at du har kontroll på det meste da ;) Hvordan går det med nervene da? Merker du noe til de? Tror jeg kommer til å merke det når det nærmer seg såpass i allefall...

Nei, nå er det bare 10 dager igjen! :danse: Tror det meste er under kontroll, så satser på at det bare blir kosing neste uke :) Kjenner ikke så mye til nervene, men det er noen sommerfugler i magen da ;) Egentlig så skjønner jeg ikke helt hva som er i ferd med å skje :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Kjenner det kiler litt i magen :fnise: husk å nyte dagen i fulle drag! Den går så altfor fort..

Skal prøve å nyte så godt jeg bare orker! :-D Skulle ønske den varte mye lenger med tanke på hvor mye arbeid som er lagt ned i en eneste dag :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene.... 10 dager :overrasket:

Gleder meg masse på ditt vegne ;) Gleder meg ekstra masse til å se bilder - mange bilder :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Kjære vene.... 10 dager :overrasket:

Gleder meg masse på ditt vegne ;) Gleder meg ekstra masse til å se bilder - mange bilder :juhu:

Nå er det bare ni dager igjen :danse: NÅ ble magen min plutselig enda mer fylt med sommerfugler enn vanlig :fnise: What is going on??? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Septima
Nei, nå er det bare 10 dager igjen! :danse: Tror det meste er under kontroll, så satser på at det bare blir kosing neste uke :) Kjenner ikke så mye til nervene, men det er noen sommerfugler i magen da ;) Egentlig så skjønner jeg ikke helt hva som er i ferd med å skje :rødme:

Jeg skjønner heller ikke helt hva som skal skje...

Litt for mye å gjøre her til at det blir bare kos neste uke. Vi må jo kjøpe inn all maten bl.a, men skal også kose oss med de siste forberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjøreplanen din ser veldig bra ut. Bare husk å drit i den på dagen. Toastmaster får ta seg av den, og du skal ikke tenke på den. Ikke ha på klokke i det hee tatt, og ikke pugg middagskjøreplanen så du sitter og husker på den hele tiden. Jeg var ikke flink nok til å slappe av under middagen. (forhåpentligvis slipper dere noen hjerteinfarkt da, som muligens vil gjøre det litt lettere for bruden å slappe av.:))

Moro med mange taler og sanger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
06:54? :overrasket:

Stakkar pysepusen som må opp så tidlig :fnise:

Pysepusen synes synd på seg selv også :fnise: Nå har jeg vært ute i sola hele dagen så nå skal Pysepusen sove litt i senga si :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...