Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke den rette til å gi råd ang pakking, jeg tar alltid med ALT for mye.. men jeg ville tatt med 2 tynne cardigans, og en hettejakke eller noe sånn som de varmeste klærne :jepp:

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg er ikke den rette til å gi råd ang pakking, jeg tar alltid med ALT for mye.. men jeg ville tatt med 2 tynne cardigans, og en hettejakke eller noe sånn som de varmeste klærne :jepp:

Da tenker vi likt da :) Lurer på hva jeg skal pakke i - bag eller koffert? :klø: Kanskje ta med begge tingene hjem nå så se når jeg pakker senere neste uke :) Gleder meg til bryllupsreise :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakker nesten alltid i ryggsekk, jeg, pga at jeg dør på meg hvis jeg må drasse med meg noe tungt på en annen måte. Skuldrene og ryggen min nekter noe annet. ;)

Men en strikkegenser/cardigan er nok fint til kveldene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde pakket i koffert, og tatt den tomme bagen med i kofferten, for å ha bedre plass på vei hjem :fnise: men så handler nok jeg litt over gjennomsnittet uansett hvor jeg er :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Jeg pakker nesten alltid i ryggsekk, jeg, pga at jeg dør på meg hvis jeg må drasse med meg noe tungt på en annen måte. Skuldrene og ryggen min nekter noe annet. ;)

Men en strikkegenser/cardigan er nok fint til kveldene...

Jeg pakker alltid i koffert - utenom de gangene vi skal være hjemme i mange uker og vi må ha med oss vinterklær! Bagen jeg pakker da er så tung at bare kjære og stepappa klarer å bære den :fnise: Pakker mye jeg ja :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg hadde pakket i koffert, og tatt den tomme bagen med i kofferten, for å ha bedre plass på vei hjem :fnise: men så handler nok jeg litt over gjennomsnittet uansett hvor jeg er :skratte:

Jeg kommer nok til å ha en tom bag oppi kofferten ja ;) Kjekt å ha :) Og forhåpentligvis kommer kjære til å ha lettere koffert enn meg så jeg kan ta noen av kiloene hans :fnise: Vi utfyller hverandre :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset litt over at du skulle pakke for å reise hjem, men så skjønte jeg at du mente at det var når du skulle på foreldrebesøk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til bryllupsreise :hoppe:

Jeg og!! :hoppe: :hoppe:

Jeg kommer til å pakke en collegegenser og en vanlig litt lett bukse (av varme klær).. Tror det skal holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg stusset litt over at du skulle pakke for å reise hjem, men så skjønte jeg at du mente at det var når du skulle på foreldrebesøk. ;)

Ja, hjem er hjem til mamma ;) Så skal vi pakke for uka før bryllupet, bryllupsreise og uka etter bryllupsreisen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg og!! :hoppe: :hoppe:

Jeg kommer til å pakke en collegegenser og en vanlig litt lett bukse (av varme klær).. Tror det skal holde :)

Tror ikke vi kommer til å fryse akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden med mer enn en langermet genser og bukse, gjerne sånn buske til midt på leggen. erfaring viser at jeg kun bruker det om kvelden og slett ikke hver kveld. Tar heller med litt biotex og vasker det hvis det er behov, eller finner et vaskeri i nærheten. Flickan har etter mye reising blitt superflink å pakke økonomisk. Synes det er lettere på kjærestetur enn på veninnetur, jenter pakker jo et antrekk for hver dag nesten, så da føler jeg meg rufsete om jeg går i det samme flere ganger. Kommer jo litt an på hva slags ferie det et og da. På byferie går det mer klær enn på strandferie. PÅ strandferie prioriterer jeg et par enkle strandkjoler, evt skjørt og topper. Synes topper er det viktigste, og de tar heldigvis ikke så stor plass. Pakker max to par sokker, for det bruker jeg nesten ikke om sommeren, og veldig lite hår- og sminkestæsj. Favorittøyenskyggen, solpudder og mascara.

I verste fall kjøper jeg meg nytt, hvis det skulle vise seg at jeg har pakket helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I verste fall kjøper jeg meg nytt, hvis det skulle vise seg at jeg har pakket helt feil.

Signerer denne!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var like flink til å pakke smart som deg Flickan.. Synes alltid jeg kommer hjem med 2/3 rene klær..bare brukt en 1/3 av det jeg hadde med. Og når skal jeg egentlig lære at det ikke er vits i å ha med mer enn sandaler til syden..trenger ærlig talt ikke pumps der.. :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hjem er hjem til mamma ;)

Ja, jeg skjønte det etterhvert. ;) Jeg sier jo aldri at jeg skal hjem hvis jeg skal besøke noen av mine foreldre fordi det nettopp ikke er hjem for meg. Hjem er hjemme hos meg selv i Oslo. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske jeg var like flink til å pakke smart som deg Flickan.. Synes alltid jeg kommer hjem med 2/3 rene klær..bare brukt en 1/3 av det jeg hadde med. Og når skal jeg egentlig lære at det ikke er vits i å ha med mer enn sandaler til syden..trenger ærlig talt ikke pumps der.. :fnise::fnise:

Jeg og :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 8 dager igjen i dag! :hoppe: Med tanke på hvor mye JEG gleder meg til det bryllupet her, så tør jeg ikke tenke på hvordan du har det :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg har sjelden med mer enn en langermet genser og bukse, gjerne sånn buske til midt på leggen. erfaring viser at jeg kun bruker det om kvelden og slett ikke hver kveld. Tar heller med litt biotex og vasker det hvis det er behov, eller finner et vaskeri i nærheten. Flickan har etter mye reising blitt superflink å pakke økonomisk. Synes det er lettere på kjærestetur enn på veninnetur, jenter pakker jo et antrekk for hver dag nesten, så da føler jeg meg rufsete om jeg går i det samme flere ganger. Kommer jo litt an på hva slags ferie det et og da. På byferie går det mer klær enn på strandferie. PÅ strandferie prioriterer jeg et par enkle strandkjoler, evt skjørt og topper. Synes topper er det viktigste, og de tar heldigvis ikke så stor plass. Pakker max to par sokker, for det bruker jeg nesten ikke om sommeren, og veldig lite hår- og sminkestæsj. Favorittøyenskyggen, solpudder og mascara.

I verste fall kjøper jeg meg nytt, hvis det skulle vise seg at jeg har pakket helt feil.

Tenker at jeg ikke tar med meg for mye jeg heller, men tror jeg skal kjøpe Biotex og ha med - lur du flickan! :lur:

Det er jo bare til å kjøpe noe nytt om jeg skulle mangle noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...