Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Hva skjedde med super-været som var meldt da?

*krysser fingre sor god-vær*

Krysser fingrene for bra vær jeg og! :hoppe:

Jeg har bestilt fint vær til deg nå jeg :Nikke:

Takk takk! :kyss:

Det kan jo ennå forandre seg da! Egentlig er jeg litt glad at det sannsynligvis ikke blir sånn vær som var i går og i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Åååå, i morgen MÅ jeg huske poste konvolutten din ;)

*spent* :hoppe:

Nå har jeg forresten sendt mail til deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Håper dere får fint vær, men ikke så høye temperaturer som har vært disse dagene. Det var ganske varmt da vi giftet oss i fjor, husker jeg. Elendig vær hele sommeren, men fint dagen vi giftet oss :D

Det var jo bra at dere fikk fint vær på bryllupsdagen! :-D Satser på at vi får opplett litt av tiden iallfall - helst hele dagen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Oi oi oi, nå er det like før. Er alt under kontroll? :klem:

Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :overrasket: Alt er under kontroll :jepp:

Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil :tunge1:

Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil :tunge1:

Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantene mine holder på med noen hemmelighetskremmerier for tiden... lurer på hva det er *vil vite* :hoppe:

*hihi* gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :overrasket: Alt er under kontroll :jepp:

Skal på prøvetime i morgen og det blir spennende! :juhu:

Lykek til med prøvetime i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Litt spent på om alt egentlig er under kontroll her. Jeg er helt rolig da, så noe må være feil :tunge1:

Lykke til på prøvetime. Regner med du tar bilder ;)

Det er nok under kontroll :) Det føles som om noe er feil siden de fleste dagsplanene bare er cafébesøk, kino og annet koselig ;)

Skal prøve å få tatt bilder i dag :) Hvis ikke er det jo ikke så lenge til live-bildene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! :jepp: Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker!

:hoppe: for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpe meg, nå er det ikke mange dagene igjen! Tenk at du snart står BRUUUUD :)

Lykke til på prøvetime, håper du blir fornøyd!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Vi håper også på at temperaturene godt kan holde seg en 10 grader mindre enn det har vært de siste dagene, men opphold, litt sky, litt bris = supert! :jepp: Får bare krysse alle fingre og tær vi har for å få det som vi ønsker!

:hoppe: for prøvetime!! Det blir spennende! Gleder meg til referat :popcorn:

Det hadde vært perfekt egentlig med minst ti grader mindre :jepp: Det er jo sånn nå at jeg ikke klarer å være så mye ute for jeg er så sinnsykt varm :fnise:

Det var kjempekos på prøvetimen! :juhu: Tror håret blir veldig fint på lørdag :-D Fikk ikke tatt noen bilder, men det i dag var endel forskjellig fra hva det blir på lørdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...