Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh, nå ble jeg glad! Så godt å høre at rosene har kommet. En ting mindre å bekymre seg for!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Åh, nå ble jeg glad! Så godt å høre at rosene har kommet. En ting mindre å bekymre seg for!

:klem:

En ting mindre ja ;) Kommer mer neste innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Da har vi nye servitører! :kjempesinna: De ringte igjen i dag og nå fikk jeg nettopp melding om at de trakk seg pga. for lite lønn! :sinna: Men mitt kjære søskenbarn og ei venninne sa ja med en gang og er kjempefornøyd med lønna så da er vi alle glade! Men OH MY GOD! Mim og *Aprin* (kanskje *Aprin*); jeg KOMMER til deres bryllup! :jepp: No pay!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at rosene kom, jammen bra de tok det skikkelig alvorlig de osm hadde glemt det.

Fy f..... for noen teite servitører..dere hadde jo avtalt den prisen..åsså trekker de seg dager før :kjempesinna:

Heldig med at du fekk noen snille som ville til den lønna :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi nye servitører! :kjempesinna: De ringte igjen i dag og nå fikk jeg nettopp melding om at de trakk seg pga. for lite lønn! :sinna: Men mitt kjære søskenbarn og ei venninne sa ja med en gang og er kjempefornøyd med lønna så da er vi alle glade! Men OH MY GOD! Mim og *Aprin* (kanskje *Aprin*); jeg KOMMER til deres bryllup! :jepp: No pay!!

Er det mulig?! :hakeslepp: Håper du gir beskjed til de som skaffet servitørene, at de ABSOLUTT ikke bør anbefales! Evt om de hadde noen referanser, ring referansene og gi beskjed. Uhørt å trekke seg 2 dager før en jobb, maken til uproffesjonelle folk har jeg aldri vært borti! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Så bra at rosene kom, jammen bra de tok det skikkelig alvorlig de osm hadde glemt det.

Fy f..... for noen teite servitører..dere hadde jo avtalt den prisen..åsså trekker de seg dager før :kjempesinna:

Heldig med at du fekk noen snille som ville til den lønna :-D

Joda, blomsterbutikken var ikke vanskelig :)

De servitørene ja... jeg kunne virkelig ha kvelt dem! De mente de ikke hadde sagt noe til den prisen, men det har de. Uansett, nå har vi gode servitører og ikke for mange!! ;) Kan sikkert til og med være i bedre humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
For dårlig betalt? Hva slags folk er de? Bortskjemte drittunger? :sur:

Skikkelig bortskjemte drittunger!! :sur: Og han fikk jo tilbud om mer betalt, men da måtte han ha med seg skattekortet for da ble det et større beløp enn hva de har lov å tjene uten å skatte for det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Er det mulig?! :hakeslepp: Håper du gir beskjed til de som skaffet servitørene, at de ABSOLUTT ikke bør anbefales! Evt om de hadde noen referanser, ring referansene og gi beskjed. Uhørt å trekke seg 2 dager før en jobb, maken til uproffesjonelle folk har jeg aldri vært borti! :kjempesinna:

Det hadde vært fristende å kjøre denne saken videre, men jeg kjenner at jeg ikke gidder!! Men hvis du skal få servitører fra et sted, spør meg om navnene først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:dåne: jeg hadde kvelt de!!! :slåss:

Jaja, vi kommer ihvertfall :hoppe: Og jeg gleder meg :juhu:

Hadde jeg visst hvor de var skulle jeg kommet ut og skjelt dem ut! Det verste var jo at jeg spurte dem på den dagen om jeg da kunne stole på at de kom! :kjempesinna:

Det er jo kjempeflott at du kommer da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...