Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

masse, masse lykke til imorra! :D

har vært på sørlandet hele uka jeg, så har ikke fått fulgt med helt her.. alt har gått etter planen så langt eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, håper du får en strålende vakker og minnerik bryllupsdag!!! :bryllup:

Gleder meg til referat fra den store dagen, når den tid kommer! Lykke til igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Masse lykke til i morgen! Håper du får sove i natt. Tenk, det er din siste dag som frøken, for i morgen er du fru!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Pysepus! Ser ut til at du har hatt alt på stell ganske lenge, så regner med at alt går 110% etter planen :jepp: Håper du klarer å slappe av og nyte dagen til fulle.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det like før, Pysepus! Tenk, du skal GIFTE deg i morgen! Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en helt fantastisk dag. Du har stålkontroll til fingerspissene, og dere og alle gjestene kommer til å storkose dere. Kommer til å ha dere i tankene hele morgendagen! Gleder meg sånn på deres vegne, og gleder meg masse til referat og bilder.

I tilfelle jeg ikke får sagt det i morgen:

:love::love::love::love:

:bryllup: GRATULERER SÅ MYE!!! :bryllup:

:love::love::love::love:

Stooooore :klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille Pysepusen min :klem: I morgen er kansje den største dagen i ditt liv så langt. Du må passe på å kose deg masse og nyte kjærligheten mellom deg og din kjære hele dagen. Husk at det som ikke er i orden til nå, spiller ingen rolle. Husk at det er deres dag, og at det er dere som skal ha de beste minnene fra dagen.

Tenk, jeg synes ikke det er lenge siden du begynte å planlegge bryllupet, det var omtrent samtidig som jeg begynte å planlegge mitt, og jammen er det ikke over 2 år siden nå. Det har vært en glede å følge deg, og jeg fryder meg på dine vegne i morgen når du skal gi ditt ja til din elskede.

Ikke la noen fra høyrefløyen på gjestelista vippe deg av pinnen på noen som helst måte, og vend deg til de som betyr mest for deg og som står deg nærmest.

Jeg smiler her jeg skriver, for jeg vet at du får en fin dag i morgen uansett. Får nesten tårer i øynene for jeg er jo blitt så glad i deg gjenom KG, selv om vi aldri har møttes.

Til lykke med dagen i morgen :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt lørdag, og jeg nok ikke får tid til det senere sier jeg det like godt nå:

Gratulerer med dagen! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:rope:

DU SKAL GIFTE DEG IDAG VENNEN!!!

:juhu: :juhu: :danser: :juhu: :juhu:

:love: :hjerte: :hjerte: :love: :bryllup: :love: :hjerte: :hjerte: :love:

:juhu: :juhu: :danser: :juhu: :juhu:

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding fra Pysepus;

"Dataen min har hengt seg opp, men kan du skrive på KG for meg?;

Oioioioi, jeg skal gifte meg i dag! :hoppe: Har sovet veldig godt i natt, men nå har sommerfuglene invadert magen min altså! :juhu:

JIPPI!! :hoppe: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut adresse til min blogg som kommentar til bryllupsinnlegget i pysepus sin blogg..

der kommer jeg til å sende bilder fra kirka direkte fra mobilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup:

:hoppe: Gratulerer med dagen, vennen! :hoppe:

:dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup::dagens-rose::bryllup:

Håper du koser deg, og nyter dagen til fulle

:klemmer: :klemmer:

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte:

:bryllup: Gratulerer så utrolig mye med den store dagen vennen :bryllup:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte:

Tenk at endelig er dagen deres her. Tida har jo gått så vanvittig fort. Husker da jeg oppretta bryllupsdagbok her inne, da var du i full gang med planlegging di allerede.

Du gifter deg med drømmemannen din og han med drømmedama si. Dagen deres blir nok utrolig fin, du har jo lagt ned så utrolig mye arbeid i alt, også er du jo så flink med alt. Skulle ønske jeg kunne vært tilstede og sett hvor vakkert alt var. Er sikker på at du kommer til å bli en fantastisk nydelig brud. Kos dere masse-masse-masse begge to, både du og H.

Jeg er så utrolig takknemlig for at vi har blitt kjent her på KG. Jeg vet at jeg har fått meg en utrolig snill og god venninne i deg, har jo blitt så glad i deg gjennom tida her inne :hjerte: Så er du jo så snill *tante* til vår minste prinsesse.

Nå sitter jeg her med tårer i øynene :sjenert: buuuhuuuu...tørke-tørke....

Ønsker dere en uforglemmelig dag, masse LYKKE TIL både med dagen og tida framover. Ta godt vare på hverandre!!

Du vet - størst av alt er kjærligheten.

Tusen :klemmer:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg::bryllup::flagg:

Gratulere me dagen,

og de som kjæm, måtte hell og lykke følge dåkk i all tid!

puss och kram

:hjerte: , Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære pysepus,

ENDELIG har dagen deres kommet! Jeg fikk ikke sove i går kveld, og når klokka tikket over midnatt tenkte jeg på deg. At 2. august endelig var i gang. Det har virkelig vært en glede å følge dagbøkene dine frem mot denne dagen, og jeg kan bare tenke meg hvordan du har det nå :) Håper dagen blir alt du har drømt om, og en fantastisk starten på ekteskapet og livet videre med drømmemannen din.

Tusen takk for mms tidligere i dag, du ser fantastisk ut! Og buketten ble knallfin!!! Gleder meg masse til å se mer bilder, og til å høre referat fra dagen deres. Men først skal du avgårde på en herlig ferie med mannen din :hjerte:

Gratulerer så mye med dagen, og lykke til videre. Som Susiepia sier; ta godt vare på hverandre. Gleder meg til å følge deg videre i livet som kone.

Mange store klemmer :klem: :klem: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...