Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden

Innom for å ønske deg masse lykke til til lørdag. :love: Og krysser fingre og tær for godvær. :) Gleder meg til å se bilder. :tommelopp:

Stor :klemmer: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Lykke til på lørdag :bryllup: kos dere masse på den store dagen og på bryllupsreisen

:klemmer: til pysepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig av butikken å glemme det da.. Får dere noe prisavslag dersom de ikke rekker frem i tide? Krysser fingrene for at de rekker frem.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Å WUÆÆÆ, har de glemt å bestille rosene!!??! Jeg hadde blitt råstresset av det. Men bra du holder hodet kaldt.. Beundringsverdig! :)

Det er jo ikke så mye å gjøre med det liksom... :sukk: Men uansett så får vi fint pyntede bord :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Innom for å ønske deg masse lykke til til lørdag. :love: Og krysser fingre og tær for godvær. :) Gleder meg til å se bilder. :tommelopp:

Stor :klemmer: fra meg

Tusen takk vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Dårlig av butikken å glemme det da.. Får dere noe prisavslag dersom de ikke rekker frem i tide? Krysser fingrene for at de rekker frem.

:klemmer:

Det er ikke butikken som har glemt det, det er leverandøren... :sjenert: Så det er liksom så lite butikken kan gjøre med det! Hvis de ikke rekker fram i tide slipper vi jo å betale dem for da får vi dem jo ikke :ler: Krysser alt jeg kan jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Er litt overrasket over alle gavene vi får jeg... og når vi får penger er jeg veeeldig sjokkert over beløpene :overrasket: Fikk 1000,- fra foreldrene til han som er gift med søstera til kjære liksom :hakeslepp: Men har fått maange fine ting da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var voldsomt! Gøy med gaver da, selv om de kanskje kommer fra litt overraskende steder! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Er litt overrasket over alle gavene vi får jeg... og når vi får penger er jeg veeeldig sjokkert over beløpene :overrasket: Fikk 1000,- fra foreldrene til han som er gift med søstera til kjære liksom :hakeslepp: Men har fått maange fine ting da! :-D

:dåne: det var litt av en sum fra noen som ikke er nære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss :overrasket: Det var litt av en sum fra noen "så langt" unna. :hoppe: Så moro da. Jeg innrømmer hjertelig at jeg ble glad for at vi fikk masse gaver til vårt bryllup. Liker å se på tingene og tenke på at vi fikk de til bryllupet. De blir litt mer spesielle da. :ler:

Så bra du ikke blir stresset av blomstene, for som du sier, er det jo ikke så mye å få gjort med det. Det blir nok pener bord uansett, ja.

Hva er planene i morgen da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Oi! Det var voldsomt! Gøy med gaver da, selv om de kanskje kommer fra litt overraskende steder! :fnise:

Alltid gøy med gaver! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jøss :overrasket: Det var litt av en sum fra noen "så langt" unna. :hoppe: Så moro da. Jeg innrømmer hjertelig at jeg ble glad for at vi fikk masse gaver til vårt bryllup. Liker å se på tingene og tenke på at vi fikk de til bryllupet. De blir litt mer spesielle da. :ler:

Så bra du ikke blir stresset av blomstene, for som du sier, er det jo ikke så mye å få gjort med det. Det blir nok pener bord uansett, ja.

Hva er planene i morgen da?

:klemmer:

Det er jo morsomt med bryllupsgaver da :-D Men det er ikke derfor vi gifter oss! Kan tenke meg som du sier at det er gøy å tenke på i ettertid at det fikk vi til bryllupet vårt! :jepp:

Ikke så mye å gjøre med blomstene - får jo uansett noen roser, så kanskje vi bare må gjøre litt om på planene, men det går bra :Nikke:

I morgen skal jeg få nye negler, så skal jeg innom venninne A med fotoapparat og filmkamera for hun og hennes kjære skal ta bilder og filme!! Snillingene!! :-D

Stor :klemmer: til flickan-min :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Må bare si til alle at jeg er innom bøkene deres fort, men får ikke tid til alle... men etter bryllup og konte-eksamen er jeg her for fullt igjen, men tenker på alle jentene mine! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hvor skal du legge negler?

Samme stedet jeg var i utdrikningslaget mitt... vet ikke hva det heter, men kan sende deg sms med stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Samme stedet jeg var i utdrikningslaget mitt... vet ikke hva det heter, men kan sende deg sms med stedet ;)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...