Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikkje sett bilder og referat eg heller, men du var heilt sikkert ein nydeleg brud! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det hørtes ut som en helt fantastisk dag!!! Dere så så lykkelige ut! Og så fine som dere var!!! Håper dere koser dere masse masse på bryllupsreise!!! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg her på KG!

Æsj da, jeg likte bedre den andre bloggen, for den hadde jeg tilgang til... :sukk:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden

Gratulerer så masse. :klemmer: Og så fine dere var. :juhu: Til lørdag er det vår tur, både gleder meg og gruer meg. Gruer meg til kirken. Skal gå opp det laaaaaaaange kirkegulvet, og vi skal gjenta etter presten. :redd:

Håper dere koser dere i Hellas. Vi drar dit til mandag. :) Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

En kjapp tur innom :) De som ikke har tilgang til blogg... send en PM saa skal jeg fikse det naar jeg kommer hjem :) Eller saa fikser jeg det paa annet sett ;)

Vi har det forresten helt fantastisk paa tur :-D Bryllupsreise er til aa anbefale :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pysepus!

Her kommer en forsinket gratulasjonshilsen fra meg, GRATULERER SÅ MYE SOM KONE!!! Tenk, nå er dere gift, mann og kone.

Gleder meg på referat og bilder, håper jeg får en PM med tilgang til bloggen... :sjenert:

Håper dere nyter bryllupsreisen til det fulle!!!

Gedigen :klemmer: til deg fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Da har de som har sendt PM faatt tilgang til blogg :) Dere andre som vil ha tilgang faar ogsaa sende PM ;)

Har det fremdeles helt topp - blir helst bading og solig, men det er herlig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil og til Hellas. Jeg tror neste ferien vår må bli dit. Ser så romantisk og koselig ut.

Kos deg masse videre snupp, og sol og strand er HELRIG.

Og, er det ikke moro å omtale mannen din som "mannen din" ?:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pysepus.

Er innom på en oppdateringsrunde, og tenk jeg har gått glipp av at du har hatt den store dagen din.

Beklager så mye, og GRATULERER SÅ MYE SOM NYGIFT. !!!

Dere ser ut til å kose dere på tur. Nyt hverandre og dagene.

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Tusen takk for titten, det høres ut som dere hadde en helt fantastisk dag!! :rødme:

Håper bryllupsreisen er (minst) like fantastisk!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og tørker litt støv, tar inn avisen og vanner blomster mens du er borte!

:husarbeid:

Og legger igjen litt velkommen hjem godbiter til ekteparet!

:sjokolade:

:roser:

:vin:

Miss you! :smilyblomst:

:kyss:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...