Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Åh, Reka kom meg i forkjøpet.. Jaja.. Da slapp jeg å rydde og vaske hvertfall, og kan lage middag til dere kommer hjem istedet :spise:

Men når kommer dere egentlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Saa soete dere er jentene mine!! Vi kommer hjem tirsdag morgen, saa da blir det skikkelig KG-oppdatering! :juhu: Savner aa vaere her ;)

Har det veldig fint paa tur, men vi merker vel egentlig begge at naa er det litt nok :tunge1: To uker paa en stille og rolig plass er kanskje litt vel mye :erter:

Men alle gode jentene mine; vi snakkes paa tirsdag! :klemmer::kyss:

Og de som har spurt om det har faatt tilgang til blogg, men naar jeg kommer hjem kommer jeg til [ skjerpe inn hvem som faar tilgang saa benytt sjangsen godt :lur:

Flickan; det er herlig aa kunne si mannen min! Jeg gjoer det saa ofte jeg bare kan! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sjemmes jeg... :sjenert: Fikk ikke med meg når dere giftet dere fordi at jeg var på ferie da, men nå har jeg fått det med meg :sjenert:

Gratulerer så mye :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig fin dag :) Håper dere koser dere på bryllupsreise, utrolig mange fine bilder fra dagen også, dere var kjempesøte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Nå er vi hjemme igjen! :juhu: Hadde gledet meg kjempemye til fotografbildene, men de er en kjempestor skuff! :kjempesinna: Fikk 33 bilder og av de 33 var 14 av dem fra selve fotograferingen og resten fra kirka hvos vi egentlig ikke ville ha ham engang! :hakeslepp: Uten søvn i et døgn kjenner jeg at jeg vil legge meg på senga og grååååååte nå! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :troest: Men de bildene dere fikk var vel fine?

Kansje noen privatpersoner tok mange fine? Mange av de fineste bildene våre var det faktisk broren til mannen som tok, og ikke fotografen.

Er så kos å ha deg tilbake :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Har sendt sms til fotografen og når han kommer hjem skal han se på det, for han mente det skulle være mer bilder på CDen... *håpe håpe* - hvis ikke betaler ikke jeg 5000,- for 14 bilder altså... det skulle liksom vært 30 iallfall + alle han tok på CD! Og han tok flere 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei?

Er det sant!

:sur: Så utrolig lite ålreit!!

Kan du klage på det? Isåfall burde du det, hvertfall si ifra at er misfornøyd med bildene!

Men de ble vel fine?

:velkommen:

Velkommen hjem søta!

:klem::klemmer::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så kjedelig å komme hjem til noe sånt, det er alltid kjipt å glede seg til noe som viser seg å være en skuffelse! Henger meg på her med å si fra når du er misfornøyd, og i det minste prute litt hvis det er riktig det du har fått nå! I mellomtiden får vi krysse fingre og tær og håpe på at det har skjedd noe feil når cden er laget sånn at du får bedre bilder når han får sjekket det opp!

Og :velkommen: hjem fra bryllupsreise!!!!

Jeg håper dere har hatt det helt fantastisk!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Pysepusen miiin! :klemmer: :klemmer: :danser::klemmer: :klemmer:

Fikk jo ikke gratulert deg på selveste dagen tror jeg (men husken min er helt grusom når det gjelder sånne ting) men jeg tror jeg gratulerte deg etterpå en gang? Eller på fredagen? Iallfall så sender jeg en liten GRATULERER SÅ MYE SOM KONE!!! :kosemose: (som absolutt burde fantes her på KG) :danser::hoppe:

Høres ut som dere hadde en fantastisk bryllupsreise i Hellas! Herlige greier! Det hadde vi og!! Og akkurat som dere; det er godt å være på bryllupsreise, men det er også godt å komme hjem igjen :)

Dumt fotografbildene ikke ble som forventet.. det ble nok ikke helt våre heller, men vi ser det at vi har fått maaaasse fine bilder av gjestene som var der også, så det ble en hel haug av flotte bilder selv om fotografen ikke levde opp til forventningene! Det er jeg sikker på at dere også får av andre folk! Vet jo ikke hvor mye dere har rukket å få bilder av andre enda, men bare vent!! Du skal få se at dere har noen heeeelt nydelige bilder fra bryllupet!!! :love:

Også må dere kose dere så kjempemasse som nygift i den kommende hverdagen :klemmer:

Gla i dæææ snupsi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Da har vi bestilt takkekort - litt utenom det vanlige, men tror det blir veldig bra ;) Det bør det jo bli for vi kan jo ikke kjøpe takkekort to ganger liksom :tunge1: Så jeg tror jeg får dagboken min stengt om ikke så lenge, men vi har jo alltids den vanlige dagboken min som alle får lov å stikke innom så mye de bare orker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...