Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Hjelpe meg, nå er det ikke mange dagene igjen! Tenk at du snart står BRUUUUD :)

Lykke til på prøvetime, håper du blir fornøyd!

:klemmer:

Nei, nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :hoppe:

Ble veldig fornøyd i dag :) Dessuten har jeg en nyyydelig hårfarge nå :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Værvarsel fra yr.no:

Regn. Svak vind, 3,3 m/s fra sør-sørvest. 14 mm nedbør i døgnet. 18 grader.

Værvarsel fra pent.no:

Det ser ut til at mesteparten av regnet skal komme om morgenen, men at det skal lyse litt opp utover dagen :) Det passer jo meg ypperlig ;)

Lokalavisa kommer med værvarsel for lørdag i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
5 dager :overrasket:

Tok du bilder på prøvetimen?? :sjenert:;)

Tok ikke bilder nei, men det var ikke så mye å ta bilder av heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Du skal gifte deg denne uka!! :hoppe:

Bra at du var fornøyd med prøvetimen!

Tenk at jeg skal gifte meg på LØRDAG! :hakeslepp: Gleeeder meg til å se hvordan alt blir på lørdag før kirka :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hva betaler dere her inne for servitørene deres? Vi har skoleelever (17-18 år) - han ene ringte nå nettopp og ville ha dobbelt så mye som avtalt :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så avslappa denne tøtta er 5 dager før den store dagen da ;)

Kafèbesøk, stranda, kino... he-he... Ja, det er viktig å kose seg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betaler dere her inne for servitørene deres? Vi har skoleelever (17-18 år) - han ene ringte nå nettopp og ville ha dobbelt så mye som avtalt :hakeslepp:

:hakeslepp: tuller du? Dropp han, og finn en annen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er avtalt, men de er ufaglærte og unge... Lørdagsjobb, tja... Jeg ville vel gitt ca 110,-/timen, maks. (Ikke at jeg egentlig har peil, men jeg sammenlikner med hva jeg fikk da jeg jobbet lørdager som fagutdannet innet mitt yrke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg vet ikke hva som er avtalt, men de er ufaglærte og unge... Lørdagsjobb, tja... Jeg ville vel gitt ca 110,-/timen, maks. (Ikke at jeg egentlig har peil, men jeg sammenlikner med hva jeg fikk da jeg jobbet lørdager som fagutdannet innet mitt yrke).

Da er du ti kroner over hva vi har avtalt ;) Hadde tenkt å legge oppi en hundrelapp ekstra på hva de egentlig skulle ha i forhold til timene også - skal si det når jeg ringer ham i morgen! :jepp: Holder på å se om jeg finner noen som jeg kan ha i bakhånd da i tilfelle alle trekker seg... :sjenert: (men egentlig tror jeg ikke de gjør det for da får de ingen penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

De kan ikke trekke seg hele gjengen, da skal jeg jakte dem ned og gi de en omgang :kjefte:

Vet du om han snakker for hele gjengen eller bare seg selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
De kan ikke trekke seg hele gjengen, da skal jeg jakte dem ned og gi de en omgang :kjefte:

Vet du om han snakker for hele gjengen eller bare seg selv??

Jeg ser jo ikke for meg at hele gjengen trekker seg! Jeg tror han bare snakker for seg selv altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det løste seg :) Eller, vi har en nødløsning ;) Søskenbarnet mitt og ei venninne kan servere om de trekker seg, men jeg tror ikke de gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeei Pysepus! :klem:

Vi gir våre 3 servitører 125 kr timen sånn ca.. eller altså det er avtalt et totalbeløp, så kan jo hende det blir flere timer og da blir jo summen mindre pr time, men sånn i utgangspunktet så ligger de på det. Det er ikke proffe servitører, men det er folk i 40-årene så derfor legger vi dem litt høyere enn vi hadde gjort med ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Heeei Pysepus! :klem:

Vi gir våre 3 servitører 125 kr timen sånn ca.. eller altså det er avtalt et totalbeløp, så kan jo hende det blir flere timer og da blir jo summen mindre pr time, men sånn i utgangspunktet så ligger de på det. Det er ikke proffe servitører, men det er folk i 40-årene så derfor legger vi dem litt høyere enn vi hadde gjort med ungdommer.

Hei vennen! :klemmer:

Det virker jo som om det er en grei pris vi har tatt da! Jaja, får se hva han sier når jeg snakker med ham i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man 17-18 år og ufaglært skal man så langt fra ikke klage for 100,- i timen. Jeg jobbet i butikk i den alderen, og fikk langt mindre betalt per time, både sent på kveld og på lørdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er man 17-18 år og ufaglært skal man så langt fra ikke klage for 100,- i timen. Jeg jobbet i butikk i den alderen, og fikk langt mindre betalt per time, både sent på kveld og på lørdager!

Samme her... men skal ringe ham i morgen, spent på hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...