Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå koser jeg meg skikkelig :) Sitter under dyna, med en kopp te, et lys tent (jeg elsker stearinlys!) og KG! Kan det bli bedre eller? Jo, hvis jeg hadde hatt en viss somebody her hadde det vært perfekt! :sjenert: Men jeg skal si meg fornøyd for øyeblikket...

Så utrolig deilig :jepp:

Jeg elsker å ha sånne stunder for meg selv, hvor jeg bare skjemmer bort meg selv mest mulig ^^ .. og vettu, akkurat i de stundene du beskriver der behøver man ikke en special someone! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig :jepp:

Jeg elsker å ha sånne stunder for meg selv, hvor jeg bare skjemmer bort meg selv mest mulig ^^ .. og vettu, akkurat i de stundene du beskriver der behøver man ikke en special someone! :-D

Nei det er sant! Jeg tror man trenger sånne stunder for seg selv i blant, hvor man bare kan fokusere på seg selv og sine ting... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld! Stearinlys, te, kg, dyne, sofa :juhu:

Jeg vil også ha kjærste! Eller jeg vil egentlig ikke, fordi jeg trives som nysingel og dessuten blir det så dumt å få kjærste nå, når jeg har ett år igjen av skolen og deretter vil flytte til enten Bergen, Kr.sand, Stockholm eller London for å studere.. Da blir det så innviklet.. Men jeg savner sånn å ha en kjærste å bare ligge inntill i armkroken og kose!! Sånne stunder er så herlige!

Hva for en resturang jobber du på da? :lur::ler:

Ha en herlig lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld! Stearinlys, te, kg, dyne, sofa :juhu:

Jeg vil også ha kjærste! Eller jeg vil egentlig ikke, fordi jeg trives som nysingel og dessuten blir det så dumt å få kjærste nå, når jeg har ett år igjen av skolen og deretter vil flytte til enten Bergen, Kr.sand, Stockholm eller London for å studere.. Da blir det så innviklet.. Men jeg savner sånn å ha en kjærste å bare ligge inntill i armkroken og kose!! Sånne stunder er så herlige!

Hva for en resturang jobber du på da? :lur::ler:

Ha en herlig lørdag :klem:

Ja! Nemlig! Den armkroken er så deilig :)

Jeg jobber på en ganske kjent norsk kjede resturant, som finnes i de fleste byer... Ikke McDonalds eller Burger King nei! :hoho: Tenk litt mer fancy enn det :lur:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du skal kanskje søke på samme fhs som jeg akkurat sluttet på i midten av mai! syyyyykt! :ler: SØK PÅ TRØNDERTUN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet også hvor pikken jobber :lur: Har faktisk vært der selv! SÅ det så! he he... men jeg så ikke pikken da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stearinpikken
Jeg vet også hvor pikken jobber :lur: Har faktisk vært der selv! SÅ det så! he he... men jeg så ikke pikken da :gjeiper:

OMG! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske: Gjetta T.G.I Fridays jeg.. men jeg tenker nok bare litt for komplisert :lol:

he he, det var kanskje litt vanskeligerer å gjette enn jeg trodde :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon! :hoho: Stamstedet til avdøde faren til Mette-Marit det :P Hvorfor vet jeg slike ting egentlig?

De har forresten dritdårlig pizza :S Men den kyllingkebaben dere har er jo himmelsk! Rart det der, av alle steder så er kebaben på Egon en av de beste :sjokk:

Håper du har hatt ein strålande helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon! :hoho: Stamstedet til avdøde faren til Mette-Marit det :P Hvorfor vet jeg slike ting egentlig?

De har forresten dritdårlig pizza :S Men den kyllingkebaben dere har er jo himmelsk! Rart det der, av alle steder så er kebaben på Egon en av de beste :sjokk:

Håper du har hatt ein strålande helg!

:klemmer:

Jeg ELSKER kylling og scampi tempura som vi har! Den er så god! Har faktisk aldri spist pizza der selv :S Hvis vi skal spise pizza går vi liksom automatisk på dolly...

Jeg har hatt en fin helg, med masse jobbing! Begynte 5 og var hjemme rundt kl 2 på natten både fredag og lørdag, og begynte kl 9 på jobb igjen idag tidlig! Så du kan si at jeg har ikke fått gjort så mye annet enn jobing og soving :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...