Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Keane er geniale! Sånn da var det sagt :gjeiper: he he

Jeg har snust rundt i dagboka din en stund uten å gi noe lyd fra meg... he he, så tenkte det var påtide :sjenert:

ja åh, jeg gleder meg så sinnykt til å flytte nå! Jeg er så leiii... :sukk:

Håret mitt er tydeligvis litt forvirret! For det klarer liksom ikke bestemme seg for om det skal være rett eller krøllet! Og det hadde jo vært greit nok om det da bestemte seg for å være rett en dag også krøllet en annen! Men når den ene siden av hodet er rett og den andre bølgete ser det jo rett og slett bare dumt ut! Så rettetang, I LOVE YOU... Eller ikke den jeg har nå, for den gav meg støt... men andre rettetenger :) Jeg har nå bestilt GHD sin rosa! "gni seg i hendene og glede seg som en liten unge til den kommer!"

:klem: tilbake til reka, jeg har funnet ut for lenge siden at jeg liker deg jeg! :sjarmor:

Send link send link til rosa rettetang!!

Så koselig at du snuset rundt i boken min!! Hihi!

Hår er vanskelig altså.. Noen ganger så er man liksom fornøyd, men så neste dag, så ombestemmer håret seg og endrer seg totalt.. Men heldigvis for rettetang altså!!

Klem til søte deg, da liker vi hverandre da! :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har ikke greie på volum/krøll-tanger da? Her er det motsatt problem skjønner dere...

Håret mitt er tykt og henger bare rett ned, selv med masse mousse også føn :S De med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller, vi vil alltid ha det vi ikke kan få! Rart det der altså...

Ser ikke ut som vi får den utrolig fine kjolen IloveNY, enda verre var jo at jeg fant en jeg likte bedre som kostet nærmere 18 lapper :hår:

Innlegg nummer 3, på side 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send link send link til rosa rettetang!!

Så koselig at du snuset rundt i boken min!! Hihi!

Hår er vanskelig altså.. Noen ganger så er man liksom fornøyd, men så neste dag, så ombestemmer håret seg og endrer seg totalt.. Men heldigvis for rettetang altså!!

Klem til søte deg, da liker vi hverandre da! :fnise::klem:

Jeg bestilte den herfra :)Uniquebeauty.no Har aldri hørt om nettbutikken før, så er litt skeptisk! men jeg bestilte på postoppkrav så da kommer det hvertfall en pakke! Den var på halv pris btw!! 900 kr! OOOOH jess, I KNOW! Kunne bare ikke la være å bestille... Den ser jo ekte ut. Den må jo være ekte, forhåpentligvis :sjarmor:

Jeg klarer meg ikke hvis jeg verken har hårføner eller rettetang! Må ha, bare må ha!

Jeg er egentlig ikke sånn rosa ROSA jente altså... Bare litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke greie på volum/krøll-tanger da? Her er det motsatt problem skjønner dere...

Håret mitt er tykt og henger bare rett ned, selv med masse mousse også føn :S De med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller, vi vil alltid ha det vi ikke kan få! Rart det der altså...

Ser ikke ut som vi får den utrolig fine kjolen IloveNY, enda verre var jo at jeg fant en jeg likte bedre som kostet nærmere 18 lapper :hår:

Innlegg nummer 3, på side 3 :)

Ja, det evige problem! Jeg har sett noen reklamer for sånne volum-tanger ja! Det ser jo spennende ut, men hvis du vil ha litt bølger eller store krøller har jeg sett folk som har hatt kjempefine resultater med en lett permanent... Nei jeg mener ikke sånn 80 talls greie altså :gjeiper: Om det gir volum?? :vetikke:

Men det er kanskje å gå litt drastisk til verks?? he he

Nei jeg ble skikkelig skuffa! Hun har sikkert fått den kjolen, eller fått lånt den av butikken for å promotere den vettu! Sleipe mess tv dama... Som forresten så veldig pen og tynn ut! Hun må jo ha slanket og trent no voldsomt!

Når jeg så det bildet av henne skulle jeg ønske at jeg kledde å ha blondt hår! Det er så fint til sommerbrun hud!

:hakeslepp: 18 lapper! Det er nesten litt sykt at en kjole kan koste så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken
Helt siden jeg var liten har jeg brukt det som vi kaller for ronse (huske/disse) på sørlandet som mitt fristed. Følelsen av å "fly" gjennom luften og kjenne hvordan føttene dingler, det er noe av det beste jeg vet... Det er en barndomsting jeg aldri kommer til å slutte med.

Vel i fjor sommer hadde jeg hatt en lang dag på jobb og kom hjem rundt 9 på kvelden... På vei hjem er det en lekeplass, den samme jeg har lekt på siden jeg var 4 år gammel. Den kvelden satt det en liten jente der på ronsa "mi" Hun hadde et så behagelig, avslappet utrykk i ansiktet! Plutselig våknet ansiktet hennes til, moren ropte på henne... Det var på tide å komme inn nå! Det gikk plutselig opp for meg at jeg stod og så på meg selv for 15 år siden.

Jeg hadde glemt hvor mye ronsing betydde for meg. En gang i begynnelsen av tenårene mine hadde jeg vel bestemt at det var for barn! Den kvelden satte jeg meg igjen på ronsa mi og opplevde på nytt denne roen jeg følte som barn. Alle problemene og sorgene mine forsvant...

Jeg satt der til det ble så kaldt at hendene mine frøs seg stive av vinden... Med sangen Gabriel av Lamb på repeat. Det er noe med pulseringen til sangen og hennes spesielle stemme som passet så utrolig godt til den følelsen jeg fikk av å ronse!

Jeg orker dessverre ikke lese alle sidene, men dette innlegget kjente jeg meg igjen i.. Å ronse er dritdigg!

Man sitter bare der å flyr, tankene forsvinner og det er utrolig deilig. Nå vet jeg ikke hvilken sørlandsby du er fra, men i Kristiansand har vi en ronse i byen som er fantastisk. En rund stor "båt" som jeg kan sitte oppi og ronse høyt. Veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker dessverre ikke lese alle sidene, men dette innlegget kjente jeg meg igjen i.. Å ronse er dritdigg!

Man sitter bare der å flyr, tankene forsvinner og det er utrolig deilig. Nå vet jeg ikke hvilken sørlandsby du er fra, men i Kristiansand har vi en ronse i byen som er fantastisk. En rund stor "båt" som jeg kan sitte oppi og ronse høyt. Veldig behagelig.

Jeg har vært i Kristiansand mange ganger, men har aldri sett den ronsa! Skal se godt etter neste gang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Det må du! Den ligger ved Kvadraturen skole mot elva :) Stor å rød er den, umulig å ikke se når du leter etter den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den herfra :)Uniquebeauty.no Har aldri hørt om nettbutikken før, så er litt skeptisk! men jeg bestilte på postoppkrav så da kommer det hvertfall en pakke! Den var på halv pris btw!! 900 kr! OOOOH jess, I KNOW! Kunne bare ikke la være å bestille... Den ser jo ekte ut. Den må jo være ekte, forhåpentligvis :sjarmor:

Jeg klarer meg ikke hvis jeg verken har hårføner eller rettetang! Må ha, bare må ha!

Jeg er egentlig ikke sånn rosa ROSA jente altså... Bare litt :sjenert:

Ååå.. Jeg likte den.. Nesten så jeg håper min går i stykker så jeg kan kjøpe den.. :ler: men jeg er veldig fornøyd med min!!

Jeg tror nok den er ekte, dessuten 1 års garanti! ;)

Klarer meg heller ikke uten rettetang og hårføner.. Og rosajente ekke jeg heller, men litt kan man da ha :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg begynt, å pakke altså! Og er det ikke rart hvordan ting ser litt mindre ut helt til du pakker det sammen og samler det i et hjørne?? Herregud jeg har bare tatt halvparten til nå... Hvordan skal dette gå???

Det er litt rart å sitte i et "tomt" rom, det vil si alle bilder og sånt som gjorde det personlig er borte... Det kommer nok til å føles veldig rart å gå fra rommet siste gangen på fredag! helt tomt, akkurat slik som det var første dagen jeg kom. Vel vel, tør ikke tenke på det nå!

Jeg begynner å flytte en del av tingene mine i morra! :D Heldigvis står det en seng der som jeg fikk kjøpe av den forrige leieboeren, det fristet lite å bære en seng opp 3 etasjer ja! (Memo: husk å kjøpe nye laken, de gamle er ikke store nok!) Jeg har veldig lyst på en dobbel dyne da! :gjeiper: det er så deilig å sove med. Spesielt hvis jeg skal ha noen andre til å sove der også... :sjenert: Men da må jeg jo kjøpe nye dynetrekk også, det blir kanskje litt dyrt akkurat nå?? :klø:

Ikea er en fin ting! Må kjøpe sånn kvatratisk hylle greie... De som er så fine og enkle (Memo:finn ut av hva de heter! kan ikke kommer på ikea og be om kvadratisk hylle greie :hoho:) Også har jeg litt lyst på en sånn liten bananblad gyngestol! de er så søte, og faktisk ikke så verst å sitte i hvis man har et teppe eller liknende... +++ Håndklær! Jeg har noen gamle som jeg fikk, og de er baby ROSA... :spy: ikke akkurat drømmefargen nei! hm... kanskje jeg kan farge de mørke lilla eller noe sånt?? eller da blir vel sømmen fortsatt rosa. æsj! får kjøpe nye!

Også skal jeg ha sånne bambus stenger som bringer lykke og greier! de er fine... Og en del andre planter, som jeg sikkert kommer til å ta livet av ganske fort.

Også må jeg ha tv... Har lyst på en 32" flatskjerm, kan jo like godt kjøpe en litt ordentlig tv når jeg først skal kjøpe en liksom! Men det er nå jeg skulle hatt en kjæreste med peiling på elektronikk! Får vel ringen brosjan og spørre om hjelp.

Åhhh! glede seg :juhu:

Your Eyes Open - Keane

"Hopper rundt og synger med den stemmen jeg har" :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeldyne er best :hjerte: Vi har en vinter og en sommerdyne, og det er det beste kjøpet vi har gjort :smile: Når vi ligger hos andre og får to enkeldyner, så ender vi opp med å ligge under ei dyne til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk og ved! Du, jeg og keane!! :juhu:

Akkurat den snagen jeg trengte nå!! Åå! Synger med min forkjølede stemme :fnise:

Jeg vil også ha dobbeldyne!!

:klem: :klem:

(8) All the things I ever wanted you to know, i dont know you and i dont want to (8)

åååå :rødme: :hjerte: keane :hjerte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk og ved! Du, jeg og keane!! :juhu:

:rødme:

Keane kan hjelpe på de fleste problemer! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennendes dagbok :jepp:

Har prøvd meg på dagbok selv, men har kommet til den konklusjonen at jeg er enten for dårlig til å skrive spennendes eller at jeg er dårlig til å reklamere for meg selv. Godt mulig at det er begge deler!

Men jeg har blogg da :ler:

Må minne meg selv på å lese videre i boken din :)

Jeg er forresten enig med deg når det kommer til musikk og potensielle kjærester :lur: Dj musikk er ikke noe for meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennendes dagbok :jepp:

Har prøvd meg på dagbok selv, men har kommet til den konklusjonen at jeg er enten for dårlig til å skrive spennendes eller at jeg er dårlig til å reklamere for meg selv. Godt mulig at det er begge deler!

Men jeg har blogg da :ler:

Må minne meg selv på å lese videre i boken din :)

Jeg er forresten enig med deg når det kommer til musikk og potensielle kjærester :lur: Dj musikk er ikke noe for meg :sjenert:

Åh! så koselig :) Tusen takk!

Jeg har faktisk tittet litt på bloggen din :jepp:

Jeg grøsser når jeg tenker tilbake på den gangen jeg ble lagt ann på av en gutt som hadde en grønn piercing (av type gummiball med pigger) i tunga, som skulle på tiesto konsert snart og skrøyt av det som om det skulle få meg til å falle som en flue :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at grønn tungepiercing med pigger ikke er noe særlig :fnise: men likevel snakker vi stereotyper! :jepp: det er jo ikke alle de gutta som hører på metall som har svart hår ned til rumpa, langt skjegg og svart matrix frakk heller ;)

Jeg har "forelsket" meg litt i type trancedude jeg da.. :sjenert: Bare se på denne herligheten av en mann! :rødme: Aka; basshunter.. hvem skulle tro at han var SÅ kjekk? O.o

Det ble bare så fristende å slenge seg inn i diskusjonen her! :ler: Håper du har hatt en fin dag, IloveNY? :jepp:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at grønn tungepiercing med pigger ikke er noe særlig :fnise: men likevel snakker vi stereotyper! :jepp: det er jo ikke alle de gutta som hører på metall som har svart hår ned til rumpa, langt skjegg og svart matrix frakk heller ;)

Jeg har "forelsket" meg litt i type trancedude jeg da.. :sjenert: Bare se på denne herligheten av en mann! :rødme: Aka; basshunter.. hvem skulle tro at han var SÅ kjekk? O.o

Det ble bare så fristende å slenge seg inn i diskusjonen her! :ler: Håper du har hatt en fin dag, IloveNY? :jepp:

Det er absolutt sant! Utseende kan lure! Men akkurat han tok kaka for meg altså :hoho: Det som ble ekstra komisk var at det var som å snakke med en levende kontaktannonse! Skikkelig desperat etter å finne seg en dame, og han snakket på en måte som det virket som om vi skulle bli kjærester der og da! Jeg ville jo helst bare løpe, men så var det litt vanskelig å komme seg vekk... åh, grøss! kom nå på at han prøvde å kysse meg når jeg måtte gå forbi han til toalettet... :eeeh:

:hoho: også var det noen felles bekjente av oss som skulle leke kirsten giftekniv i tillegg... Hvorpå da den ene av de jentene klarte å si "bare tenk hva han kan gjøre med den piercingen :sjarmor:;) " Mitt utrykk da: :overrasket: "Nei, jeg vil helst ikke tenke på hva han kan gjøre med den!" :hoho:

Basshunter, ja ikke så fan av musikken... men hadde kanskje snudd meg litt etter han ja :gjeiper:

Jeg har hatt en ganske ålreit dag! Mye pakking og styring! Sitter for øyeblikket omringet av en borg med kasser, bager, gamle ikea poser osv... som da inneholder alle mine eiendeler!

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caring for your introvert Jeg kom over denne linken i en tråd, og etter å ha lest den forstår jeg plutselig hvorfor jeg er som jeg er!

Jeg er helt klart en "introvert" som det kalles i artikkelen! Det føltes faktisk befriende å lese dette! Godt å vite at det er ikke bare meg som har behov for å være alene et par timer hver dag...

Jeg anbefaler alle å lese den! Uansett om du ikke kjenner deg igjen selv, så kjenner du sikkert noen mennesker som er slik. Og plutselig forstår du dem kanskje litt bedre :)

Jeg tror jeg vil skrive den ut og vise den til enkelte av mine venner... den forklarte på en veldig enkel måte ting som jeg har slitt i mange år med å få dem til å forstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...