Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Paris høres ut som en nyyydelig by ja! :jepp: men som du sier er det nok viktig å finne en special someone og reise med :fnise:

Ser ut som du har god musikksmak da :-D Jeg tror musikk kan fortelle veldig mye om en person! Og man lar egentlig musikk påvirke livet mye mer enn man vil innrømme. Jeg har oxo en sang (

) som jeg rett og slett ikke kan høre på, en sang som minner meg om en gammel flamme, hvor følelsene bare blusser opp på nytt og alt blir bare tragisk :ler:

Haha, huff, nå skravler jeg meg bort i boka di! Skulle egentlig bare snoke og ønke deg en deilig pinse i det fine været jeg! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til Paris på bryllupsreise :hjerte: En uke i selve paris, og en uke på sørkysten på et vinslott :rødme: Håper det blir bra :-D

Ha en fortreffelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Paris på bryllupsreise :hjerte: En uke i selve paris, og en uke på sørkysten på et vinslott :rødme: Håper det blir bra :-D

Ha en fortreffelig helg! :klem:

Åh herregud! Det kommer garantert til å være bra! Misunnelig jeg?? NEIIIII... :sjenert: he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris høres ut som en nyyydelig by ja! :jepp: men som du sier er det nok viktig å finne en special someone og reise med :fnise:

Ser ut som du har god musikksmak da :-D Jeg tror musikk kan fortelle veldig mye om en person! Og man lar egentlig musikk påvirke livet mye mer enn man vil innrømme. Jeg har oxo en sang (

) som jeg rett og slett ikke kan høre på, en sang som minner meg om en gammel flamme, hvor følelsene bare blusser opp på nytt og alt blir bare tragisk :ler:

Haha, huff, nå skravler jeg meg bort i boka di! Skulle egentlig bare snoke og ønke deg en deilig pinse i det fine været jeg! :jepp:

:klem:

Jeg sjekker alltid ut musikksmaken til mine potensiell flammer! Jeg vet faktisk ikke om jeg kunne vært sammen med noen som bare hørte på Dj Tiesto og fjortistrance! Jeg ser liksom for meg at det også er en type gutt som går med playboysmykker og har en grønn piercing i tunga! He he, ikke at det er noe galt med det altså! Det er bare ikke noe jeg kan tenke meg å være sammen med...

Det er bare koselig med folk som skravler seg bort i boka mi! Jeg synes det er så koselig med litt besøk her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, lest hele (ja, den er bare på to sider, men allikevel) dagboken din!

Første jeg la merke til er jo at du må komme fra sørlandet en plass? Ingen andre steder de sier ronsing! Elsker å ronse :)

Og den andre tingen er at du tenker på psykologi? I hvilken by? (Helt i orden om du ikke vil si by altså)... Jeg har jus på første plass og psykologi på andre:)

Anbefaler deg forresten å ta latin, er utrolig gøy og det hjelper deg masse når du skal lære andre språk som italiensk/fransk/spansk fordi det er mange regler som er like. Lyst til å lære meg spansk jeg:)

Håper du vil trives bedre i den nye hybelen da, blir deilig med bedre plass! Får du eget bad eller må du dele med mange?

Vårklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, kom forresten på at den beste ronsa som finnes er den store runde med netting! Ligge ustrakt på den og sveve *drømme seg bort*

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, lest hele (ja, den er bare på to sider, men allikevel) dagboken din!

Første jeg la merke til er jo at du må komme fra sørlandet en plass? Ingen andre steder de sier ronsing! Elsker å ronse :)

Og den andre tingen er at du tenker på psykologi? I hvilken by? (Helt i orden om du ikke vil si by altså)... Jeg har jus på første plass og psykologi på andre:)

Anbefaler deg forresten å ta latin, er utrolig gøy og det hjelper deg masse når du skal lære andre språk som italiensk/fransk/spansk fordi det er mange regler som er like. Lyst til å lære meg spansk jeg:)

Håper du vil trives bedre i den nye hybelen da, blir deilig med bedre plass! Får du eget bad eller må du dele med mange?

Vårklem

Det stemmer at jeg kommer fra Sørlandet! Må innrømme at jeg savner å være hjemme i blant. Jeg bor i Trondheim for øyeblikket:) Og har planer om å fortsette med det. Det er virkelig en kjempekoselig by! Selv om det hadde vært mer praktisk for meg å bo i Oslo i forhold til hjemreise og slikt. Men men, nå har jeg falt for Trøndelag :sjenert:

Åh, juss virker veldig spennende! Og det er jo kjempesmart å ta! Vet ikke om du har tenkt å studere det mer enn 1 år da, men du har jo en klar fordel i livet ved å vite en del om lover og regler og hvilke rettigheter man har!

Jeg har også kjempelyst til å lære meg spansk! Det er så vakkert! :rødme:

Jeg skal dele en liten leilighet med 2 andre jenter... så må dele bad, men den er billig og ganske fin så det går fint :)

Hehehe, kom forresten på at den beste ronsa som finnes er den store runde med netting! Ligge ustrakt på den og sveve *drømme seg bort*

:søvn:

Jeg skal definitivt ha en sånn ronse i hagen min når jeg en gang skal kjøpe meg hus osv :gjeiper: Når jeg begynner å få barn må vi vel ha flere! (Memo: Jeg må ha STOR hage)

:klem:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag! :sjarmor:

Idag blir det grilling, konsert, sol og kos! :danser::sikle:

Nå er det rett i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en herlig dag! Det har nesten vært sommer temperaturer og jeg ser faktisk at nå begynner brunfarge å dukke opp! :kul: Jippi! Jeg føler meg alltid litt freshere på sommeren...

Men når jeg kom inn nå fant jeg en skikkelig ekkel edderkopp i taket! :hakeslepp: Det er virkelig en helt irrasjonell frykt! Jeg vet jo inderlig godt at jeg er myye større enn den, og at den ikke er farlig... men jeg får skikkelig frysninger. Måtte faktisk få en venninne til å fjerne den for meg! Mens jeg stod i senga og prøvde å holde meg på god avstand :gjeiper: Jeg lurer på om det er mulig å bli kvitt den frykten?? Jeg blir jo helt satt ut av spill hvis jeg ser noe som likner på en edderkopp.

Jeg er nesten helt frisk nå, men hosten vil ikke slippe taket. Så det blir ikke noe drekkings på meg i kveld hvertfall! Jeg skal bare slappe av med en film :) Det er bedre å bli helt frisk til flytting, 17. mai og første dag på ny jobb! Festing har aldri vært 1 pri hos meg uansett...

Jeg sitter her og hører på

, det er selvfølgelig en coverversjon av Oasis... Men jeg har alltid hatt sansen for Ryan Adams versjon, fremfor den orginale.

There are many things I would like to say to you

But I don't know how...

Det er en person jeg savner, og vi har mye usagt mellom oss... som egentlig burde blitt sagt. Men hver gang jeg får muligheten, klarer jeg ikke å formulere ordene. Det blir bare feil, og knotete. Så jeg gir opp. Og han vil jo ikke ha meg uansett, så hva er vitsen med å utsette hjertet sitt for unødvendig smerte??

Jeg bare savner han veldig i kveld... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å føle seg sommerfresh da! :briller:

.. Og ja, det går an å kurere arachnophobia! Er ikke helt sikker på hvordan du går frem, men om fobien er så ille at den kontrollerer livet ditt tror jeg det skal være mulig å få psykologhjelp!

Så kjedelig med gutter man ikke kommer over :tristbla: Kjenner meg sånn igjen når du skriver, er i en slik periode selv. Det er ikke gøy å sitte der å tenke "om han bare kunne vært her nå, bare litt". Jeg tror det beste er om du får snakket med han, fortelle hva du føler og se reaksjonen! Det er bedre å få bekreftelse på "nei" enn å gå rundt å lure, og håpe at kaaaanskje!

Huff nei, vet ikke, vanskelig med disse gutta altså!

Stor :klem: til deg ILoveNY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å føle seg sommerfresh da! :briller:

.. Og ja, det går an å kurere arachnophobia! Er ikke helt sikker på hvordan du går frem, men om fobien er så ille at den kontrollerer livet ditt tror jeg det skal være mulig å få psykologhjelp!

Så kjedelig med gutter man ikke kommer over :tristbla: Kjenner meg sånn igjen når du skriver, er i en slik periode selv. Det er ikke gøy å sitte der å tenke "om han bare kunne vært her nå, bare litt". Jeg tror det beste er om du får snakket med han, fortelle hva du føler og se reaksjonen! Det er bedre å få bekreftelse på "nei" enn å gå rundt å lure, og håpe at kaaaanskje!

Huff nei, vet ikke, vanskelig med disse gutta altså!

Stor :klem: til deg ILoveNY!

Ja, jeg har vurdert frem og tilbake lenge om jeg skal snakke med han om det eller ikke... men det er vanskelig. Det er absolutt sant at det hadde sikkert vært lettere å glemme han hvis jeg ble avvist... :sukk:

Jeg håper du finner ut av ting selv også Envy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn (evt damer hvis man heller faller for dem)... Kan ikke klare seg uten dem, selv om det er veldig fristende noen ganger :eeeh:

Jeg ville snakket med ham, kanskje sendt et brev eller en mail der du skriver hva du føler? Derimot, hvis du sender brev kan det hende du aldri får svar, om du snakker ansikt til ansikt så får du ihvertfall et svar.

Det er vanskelig å være forelsket også aldri få en avslutning på det. Det er en spesiell jeg aldri kommer til å glemme, og det er antakelig fordi når hans ansikt dukker opp i hodet så er det ikke forbundet med noen dårlige minner, bare gode! Jeg tror også at de man aldri kan få er de som sitter lengst...

Tror dere på at det finnes en riktig person der ute for alle, gjelder bare å finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn (evt damer hvis man heller faller for dem)... Kan ikke klare seg uten dem, selv om det er veldig fristende noen ganger :eeeh:

Jeg ville snakket med ham, kanskje sendt et brev eller en mail der du skriver hva du føler? Derimot, hvis du sender brev kan det hende du aldri får svar, om du snakker ansikt til ansikt så får du ihvertfall et svar.

Det er vanskelig å være forelsket også aldri få en avslutning på det. Det er en spesiell jeg aldri kommer til å glemme, og det er antakelig fordi når hans ansikt dukker opp i hodet så er det ikke forbundet med noen dårlige minner, bare gode! Jeg tror også at de man aldri kan få er de som sitter lengst...

Tror dere på at det finnes en riktig person der ute for alle, gjelder bare å finne den?

Jeg skal se om jeg tør å snakke med han neste gang jeg får mulighet. Men vil ta det face to face, og han bor ikke her... Det er sant det med at de man ikke kan få er vanskeligst å gi slipp på. :sukk: Ja ja, men nå er det snart sommer! Og jeg kan da håpe på at jeg kommer til å møte en som får meg til å glemme han andre litt hvertfall :)

Jeg tror ikke på at det finnes bare en person for meg der ute nei, jeg tror det finnes mange som man kunne passet sammen med. Men det viktigste er jo å finne en som gjør deg lykkelig! Det er rart hvordan kjærlighet kan være en av de beste følelsene som finnes, men det kan også være en av de verste!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg kjøpe meg en ny rettetang snart! Kjipt! For det er så dyrt...

Jeg har vært uheldig og mistet den i gulvet en gang og da har et elr annet skjedd sånn at den delen der ledningen går inn i rettetanga er litt lealøs, så når jeg nå rettet håret mitt datt plutselig ledningen ut og jeg fikk den KARAMELLEN! :kjefte: Fytti det er vondt å få strøm i seg!

Men nå har jeg hatt denne rettetanga i ca 3 år så det er kanskje på tide å bytte den ut?? Uff, jeg kunne jo bare teipet igjen med gaffa der som ledningen detter ut, men jeg er så redd for sånn elektriske branner osv. Og det er vel ikke akkurat sikkert. :gjeiper:

Øverst på ønskelista står jo selvfølgelig en rosa GHD, men de er jo sviiindyre! Kan jo sjekke på Lookfantastic da, men det blir jo godt over 1000 lappen uansett... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg gikk forbi en fyr på gata her om dagen som bare var så herlig! Jeg reagerte først på hvor godt det luktet! En god herreparfyme er noe av det beste som finnes :rødme:

Ikke noe er så digg som en digg gutt/mann med digg parfyme! DIGG! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe er så digg som en digg gutt/mann med digg parfyme! DIGG! :-D

Så sant! Men herreparfymer er vel laget med det formål at jenter skal synes det lukter godt! Og det funker jo det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
Så sant! Men herreparfymer er vel laget med det formål at jenter skal synes det lukter godt! Og det funker jo det! :sjenert:

Det funker veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare kopiere denne inn her :) Svarte på en spørreundersøkelse på snikk-snakk...

Høyre eller venstrehendt: Høyre

Humør akkurat nå: Sliten, men på godt humør

Favoritgodteri: Sjokolade (Særlig Daim for øyeblikket)

Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Blodpudding

Klær akkurat nå: Dongeribukse (som jeg kjøpte i New York <3) svart tettsittende t-skjorte, med en hvit singlet aktig topp under...

Musikk akkurat nå: Gotta Have You - The Weepies (utrolig skjønn video btw! :hoho: )

Hva sa du sist: "God bedring da!"

Sommerplaner: Jobbe, og kanskje reise hjem til sørlandet 1 uke...

Er du flink i matte: Jeg klarer meg helt greit, men ikke spør meg om brøk nei!

Vin eller øl: Øl

Hvor mange puter sover du med: 2

Favorittvær: Sol

Tre ting du ville tatt med på en øde øy: En båt, kniv, telt

Spiller du et instrument: Nope

Morgenfugl eller natteravn: Natteravn

Sparer eller sløser: Sløser

Hvem er viktigst for deg: Mamma og nevøen min <3

Beste film: Le fabuleux destin d'Amélie Poulain

Tror du på liv på andre planeter: Tja, why not?

Husker du din første kjærlighet? Ja! :rødme:

Har du noen homoseksuelle venner: Ja

Tror du på mirakler: Ja

Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja

Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Jeg prøver å behandle mennesker slik jeg vil at de skal behandle meg. Så prøver så godt jeg kan

Hvor mange barn vil du ha: 2-3

Kino eller spasertur: Kino

Er du kilen: Ja

Snorker du? Nei

Stjernetegn: Fiskene

Er du redd for insekter: Livredd

Ekleste insekt: Edderkopp

Største svakhet: Vinglete

Dette er jeg flink til: Jobbe, ta foto, sy...

Beste bok?: Alkymisten - Paulo Coelho

Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne lese tanker

Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt

Pizza eller hamburger? Pizza

Skriver du dagbok? Ja

Har du kjæreste? Nei

Tatoveringer eller piercinger:Har piercing i navlen, og planlegger en eller 2 små tattiser:)

Rotete eller ryddig: Ryddig

Gynger du på stolen: Nei

Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Aldri i livet!

Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre

Hvordan er din drømmemann/kvinne: Snill, men samtidig bestemt og mann! Intelligent, pratsom, men samtidig litt sjenert, han må tørre å være sårbar foran meg...

Hvor mange søsken har du? En bror

Hva er du mest redd for: Edderkopper, høyder, farlige mennesker...

Salter du maten: Sjelden

Liker du å synge: Jeg elsker å synge, men ikke foran andre...

Anser du deg selv som sterk: Ikke fysisk

Soler du deg: Ja

Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten, spiser en skje med bringenær syltetøy, holder hodet opp ned...

Har du noen komplekser: Ja

Røyker du? Nei

Snuser du? Nei

Kaffe, te eller ingenting? Kaffe (men bare kaffe -latte med karamelsirup, eller kaffe mocca osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må først bare få si at jeg likte deg etter åpningsinnlegget ditt i boka her, en som liker keane er en som reka liker!! :juhu:

Da huker jeg deg opp på mine abbonent dagbøker (feeling special? :fnise:)

Håper du får en flott søndags kveld, har du noen morsomme planer for kvelden?

Skjønner godt at du gleder deg til å flytte til ny hybel, sånne naboer som ikke tar hensyn er ikke gøy :sukk:

Og enda en grunn for å like deg enda mer: rettetang!! :juhu:

Der er vi to, jeg har hatt min i 3 år, men den fungerer like bra, kanskje greit det iogmed at den kostet driiit mye og ble kjøpt hos frisøren.. :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må først bare få si at jeg likte deg etter åpningsinnlegget ditt i boka her, en som liker keane er en som reka liker!! :juhu:

Da huker jeg deg opp på mine abbonent dagbøker (feeling special? :fnise:)

Håper du får en flott søndags kveld, har du noen morsomme planer for kvelden?

Skjønner godt at du gleder deg til å flytte til ny hybel, sånne naboer som ikke tar hensyn er ikke gøy :sukk:

Og enda en grunn for å like deg enda mer: rettetang!! :juhu:

Der er vi to, jeg har hatt min i 3 år, men den fungerer like bra, kanskje greit det iogmed at den kostet driiit mye og ble kjøpt hos frisøren.. :fnise:

:klem:

Keane er geniale! Sånn da var det sagt :gjeiper: he he

Jeg har snust rundt i dagboka din en stund uten å gi noe lyd fra meg... he he, så tenkte det var påtide :sjenert:

ja åh, jeg gleder meg så sinnykt til å flytte nå! Jeg er så leiii... :sukk:

Håret mitt er tydeligvis litt forvirret! For det klarer liksom ikke bestemme seg for om det skal være rett eller krøllet! Og det hadde jo vært greit nok om det da bestemte seg for å være rett en dag også krøllet en annen! Men når den ene siden av hodet er rett og den andre bølgete ser det jo rett og slett bare dumt ut! Så rettetang, I LOVE YOU... Eller ikke den jeg har nå, for den gav meg støt... men andre rettetenger :) Jeg har nå bestilt GHD sin rosa! "gni seg i hendene og glede seg som en liten unge til den kommer!"

:klem: tilbake til reka, jeg har funnet ut for lenge siden at jeg liker deg jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...