Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Offa :(:klem: til IloveNY

Jeg har en listefetisj, det hjelper alltid meg å få orden på tankene...

Du kommer nok inn! Hvilket universitet har du søkt på? Skal ihvertfall krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er ikke alltid så greit å holde orden på tanker og følelser, IloveNY! :sukk:

Håper du føler deg bedrenå, og jeg sier som Serenity, skriv en liste, det hjelper! :jepp:

Håper hvertfall du får en fin helg da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :klem: Og serenity88, jeg har søkt på ntnu :)

Jeg kom nettopp hjem, begravelsen var tidligere idag. Jeg gråt ikke, og følte ikke noe verken i begravelsen eller mens jeg var der... Men jeg er veldig glad for at jeg dro, siden pappa gjerne ville ha meg der :) Også fikk jeg tilbragt en hel dag med nevøen min! et var bare superkoselig :rødme: Savner han skikkelig når jeg ikke får reist hjem så ofte...

Det har vært en lang dag, og jeg har til tider følt meg veldig utilpass. Jeg er en veldig følsom person, men jeg er også veldig privat. Og liker derfor ikke å gråte foran mennesker, særlig ikke foran de som jeg er utrygge på. Men idag var det faktisk ikke noe problem, jeg hadde ikke noen følelser for henne. Men det har jeg egentlig visst lenge, og jeg har sagt det tidligere at jeg trodde ikke jeg kom til å få noen reaksjon på hennes død. Alle de andre kusinene og fetterne mine griner som bare det, og sliter skikkelig. Men de hadde et mye nærmere forhold til henne, og jeg har vel alltid følt at jeg var på bunnen av listen hennes. Familiens svarte får, ikke bra nok rett og slett...

Det føles deilig å ha det overstått, men jeg sitter igjen med en følelse av savn etter noe jeg aldri fikk... Hvorfor gav hun så mye kjærlighet og omsorg til dem, mens jeg har følt meg tilsidesatt og ikke like bra som dem i hennes øyne. I minnetalen ble det sagt mange gode ord om henne som bestemor, som da kom fra mine kusiner og fettere. Disse ordene kjente jeg på ingen måte igjen, det var som om de snakket om en annen dame. Jeg føler et savn for at jeg aldri fikk oppleve den kjærligheten fra henne, som tydeligvis har betydd så mye for dem...

***********************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte igrunn det samme da farfar døde.. Han var en gammel bitter mann, og ble aldri den samme etter farmor døde.. Er ikke noe galt med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari trist å lese dette IloveNY! :(

Jeg klarer ikke helt å identifisere meg med deg, fordi alle mine besteforeldre var døde innen jeg fylte 4 år, så jeg vet egentlig ikke hvordan en bestemors-kjærlighet føles i det hele tatt :sjenert: Men bor ikke du ganske langt unna henne? Det er jo ganske fort gjort å distansere seg litt fra mennesker man sjelden eller aldri ser, så kanskje hun på en måte ikke fikk muligheten til å vise sin kjærlighet for deg?

Uansett er det trist at du føler det sånn da..

Håper du har en fin lørdag!

Stor klem til deg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Ikke greit å ha slike følelser... Jeg har det på samme måte til min far. Han hadde 2 sønner fra før av, som er minst 10 år eldre enn meg og de har han ihvertfall et forhold til. Bare ikke begynn å tenk at det er din feil! Hun som gikk glipp av en utrolig jente, så det er hennes tap.

Hvorfor er du et "svart får"? Du som bor på egen hånd, vært på folkehøgskole, du klarer deg selv! Selvstendig, smart og skal inn på et spennende studium! Du er sikkert kjempesøt, og du virker veldig, veldig sympatisk og god :) Jeg tror at hvis hun hadde sett deg idag, slik som andre ser deg, hadde hun angret bittert på at du hun ikke gjorde mer for å bli kjent med deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari trist å lese dette IloveNY! :(

Jeg klarer ikke helt å identifisere meg med deg, fordi alle mine besteforeldre var døde innen jeg fylte 4 år, så jeg vet egentlig ikke hvordan en bestemors-kjærlighet føles i det hele tatt :sjenert: Men bor ikke du ganske langt unna henne? Det er jo ganske fort gjort å distansere seg litt fra mennesker man sjelden eller aldri ser, så kanskje hun på en måte ikke fikk muligheten til å vise sin kjærlighet for deg?

Uansett er det trist at du føler det sånn da..

Håper du har en fin lørdag!

Stor klem til deg :klem1:

Jeg har bodd ganske langt fra henne ja, men det var noe mer enn det. Noe med tonen i stemmen hennes forandret seg når hun en sjelden gang snakket til meg. Somregel bare for å irrettesette meg... men men. Kan være du har rett??

Jeg har hatt en fin kveld på jobb :) Er helt gåen i beina! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ikke greit å ha slike følelser... Jeg har det på samme måte til min far. Han hadde 2 sønner fra før av, som er minst 10 år eldre enn meg og de har han ihvertfall et forhold til. Bare ikke begynn å tenk at det er din feil! Hun som gikk glipp av en utrolig jente, så det er hennes tap.

Hvorfor er du et "svart får"? Du som bor på egen hånd, vært på folkehøgskole, du klarer deg selv! Selvstendig, smart og skal inn på et spennende studium! Du er sikkert kjempesøt, og du virker veldig, veldig sympatisk og god :) Jeg tror at hvis hun hadde sett deg idag, slik som andre ser deg, hadde hun angret bittert på at du hun ikke gjorde mer for å bli kjent med deg!

:klem:

Uff, leit å høre at du har et liknende forhold til faren din Serenity! :klem:

Du har gjennomskuet meg fullstendig! :engel::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd ganske langt fra henne ja, men det var noe mer enn det. Noe med tonen i stemmen hennes forandret seg når hun en sjelden gang snakket til meg. Somregel bare for å irrettesette meg... men men. Kan være du har rett??

Jeg har hatt en fin kveld på jobb :) Er helt gåen i beina! :kaklehone:

Isj, så leit å føle det sånn! :(

Jeg som wiccaner er av den oppfatning at hun kanskje vil bli din hjelper, nå på den andre siden. Kanksje hun har innsett at hun ikke ga deg en sjans, og nå passer hun heller på deg fra den andre siden! Det hender ofte at de "gjør opp for seg" på den måten! :jepp:

Jeg vet dette høres ut som tullprat for de aller fleste :rodme: ..men det er slik jeg setter ting i sammenheng da, og det kan jo være en fin tanke, å tenke at hun kanksje heller er der for deg nå? :)

Forresten artig å se at flere sitter oppe å surrer på nett enda så sent! :lol:

Nattinatta IloveNY! :klem:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, så leit å føle det sånn! :(

Jeg som wiccaner er av den oppfatning at hun kanskje vil bli din hjelper, nå på den andre siden. Kanksje hun har innsett at hun ikke ga deg en sjans, og nå passer hun heller på deg fra den andre siden! Det hender ofte at de "gjør opp for seg" på den måten! :jepp:

Jeg vet dette høres ut som tullprat for de aller fleste :rodme: ..men det er slik jeg setter ting i sammenheng da, og det kan jo være en fin tanke, å tenke at hun kanksje heller er der for deg nå? :)

Forresten artig å se at flere sitter oppe å surrer på nett enda så sent! :lol:

Nattinatta IloveNY! :klem:

Jeg hadde en stor wicca periode selv for noen år siden :) jeg bør sette meg mer inn i det igjen! Kan huske at jeg var kjempe fascinert...

seff sitter jeg oppe nå! He he :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en klem jeg, vanskelig å ha sånne tanker, men jeg har hatt det slik med min pappa.. Ikke alltid, men noen ganger har det ikke vært så lett å være den eneste jenta.. Med brødre som ble inkludert i alt og aldri irrettesatt, mens jeg var den som alltid gjorde gale ting.. Men ting har blitt bedre, men sånne tanker og opplevelser er ikke ålreit..

:klem: til deg

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en klem jeg, vanskelig å ha sånne tanker, men jeg har hatt det slik med min pappa.. Ikke alltid, men noen ganger har det ikke vært så lett å være den eneste jenta.. Med brødre som ble inkludert i alt og aldri irrettesatt, mens jeg var den som alltid gjorde gale ting.. Men ting har blitt bedre, men sånne tanker og opplevelser er ikke ålreit..

:klem: til deg

Tusen takk... godt å høre folk forstår! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper neste uke blir mye bedre enn den foregående IloveNY! :)

*sprer litt solskinn* :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Håper du har fått en bedre begynnelse på denne uka, enn du fikk på slutten i forrige uke... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg håper at neste uke blir bedre enn den forrige selv også! Men det må den nok bli uansett...

:klem: til både serenity og envy!

*****************************************************************

Idag så jeg verdens STØRSTE trønderbart! SERIØST! Den var minimum 1 meter lang fra side til side... Jeg klarte ikke å ikke stirre! Men man ber vel egentlig litt om at folk skal stirre på en med en sånn svær greie i ansiktet. :hoho:

Jeg har også farget etterveksten på håret. Måtte klage og komme tilbake en gang da, fordi det ble litt ugjevnt. Men det fikset de, og jeg fikk en hel masse prøver på shampo og kurer som plaster på såret. Så jeg gikk ut med en positiv opplevelse alt i alt. :)

Jeg har også småshoppet litt... Blant annet hudprodukter fra clinique, en hårkur, en klokke, et skjerf og litt sånn småtteri. FYYY på meg! :sjenert: Og jeg som egentlig ikke skulle bruke penger! Vel det har jeg jo gjort kan man si, ganske mye også! Vel vel, får bare tenke sånn at jeg har kjøpt ting jeg trengte.

Håper alle har hatt en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag så jeg verdens STØRSTE trønderbart! SERIØST! Den var minimum 1 meter lang fra side til side... Jeg klarte ikke å ikke stirre! Men man ber vel egentlig litt om at folk skal stirre på en med en sånn svær greie i ansiktet. :hoho:

:hoho: Da BER man om å bli stirret på!

Når det gjelder shoppingen og hårfiksingen din så ikke ha dårlig samvittighet da, alle jenter har behov for å bruke penger på unødvendig stæsj fra tid til annen, og det føles bare sååå deilig etterpå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Da BER man om å bli stirret på!

Når det gjelder shoppingen og hårfiksingen din så ikke ha dårlig samvittighet da, alle jenter har behov for å bruke penger på unødvendig stæsj fra tid til annen, og det føles bare sååå deilig etterpå! :fnise:

:juhu: JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...