Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God aften

*danse oppå bordet til*

:sol: ute :sol: inne :sol: i hjertet :sol: i sinnet

:sol:

bare

:sol:

:danser: I'll join you on the table! :sol:

Idag er en herlig dag Serenity! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#¤#¤%&&%!"§ :kjefte::kjefte: :kjefte:

Huden min har gått helt BANANAS! Er så lei!

Har byttet til clinique 3 trinns system skjønner du, og ja ja, jeg vet at det tar et par uker for huden å stabilisere seg. Men Sat%n så mye kviser jeg skulle få da! Og det er ikke sånne små som går fort bort, NEIDA det er vannbyller som gjør skitvondt og man kan klemme på så mye man vil, det eneste som kommer ut er væske.

Dama på butikken: "Nå må du huske at kviser er det hormonene som bestemmer, så hvis du får kviser nå så er det ikke rense systemets feil" (i en overbærende stemme)

:kjefte: :kjefte: FU##¤"

"kremt" måtte bare få det ut... :sjenert:

*************************************************************

Idag er det fortsatt fint vær :juhu:

Jeg begynner på jobb kl 5, men før det må jeg:

Ta manikyr og pedikyr... (selv altså, ikke på salong :gjeiper: )

Vaske badet og soverommet mitt

Riste tepper

Møte venninne K før jobb...

Bruke laaang tid på å dekke kvisene mine før jobb... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hehe, uff, det er kjipt med kviser! Har hatt en liten sånn periode selv nå, hvor de bare popper opp akkurat når de vil. Blir sinna av sånt ass! Spesielt hvis man er skikkelig flink med rensing og vasking av ansiktet i tillegg, da fortjener man det rett og slett ikke! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Argh! :kjefte:

Jeg håper bare de er borte til neste uke når vi skal ha sommerfesten! Vil ikke ha masse vannbyller i ansiktet... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare tipse om et Body Shop produkt som jeg kjøpte igår!

Body & leg shine (sheer natural looking bronze for shimmer and shine)

Den ser ut som en deo, men er en bronzer som kan brukes på hele kroppen... DIGGER den! Jeg kjøpte den mørkeste versjonen fordi jeg er blitt litt brun allerede, men man ser skikkelig fresh ut med litt sånn på armene, leggene, og på brystebeine o.l! :juhu:

+ at den lukter ganske herlig synes jeg :)

OG! Jeg kjøpte også en limited edition Pomegranate body butter, som lukter himmelsk! Den var på tilbud i tillegg :lur:

Kelly Rowland - Work :digge: Idag er jeg på party humør! Men jeg skal jobbe! NOOO!

:juhu: :danse::digge::danse::danser::skaal::skaal::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Ja! Argh! :kjefte:

Jeg håper bare de er borte til neste uke når vi skal ha sommerfesten! Vil ikke ha masse vannbyller i ansiktet... :gråte:

Det er det nok! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Stakkars deg IloveNY! :(

Du kan jo prøve med basiron på? Det + brevoxyl fuker som bare det ;)

Du må jo være fin og kvisefri til sommerfesten i tilfelle det er en hunk der :lur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg bruker en som heter 810 kjøpt fra jernia! bare gå innom en jernia butikk å spør etter den du :) funker fett! Den koster litt over 200kr da, men du har den en god stund. Og personlig betaler jeg gladelig så mye for å slippe de ekle vesene! :nei:

:klem:

Litt sent ute med takken her (TAKK :) ), for dataen kræsjet (for 1000sende gang!!), så nå snylter jeg på sambos mac (den funker, typisk).

Jeg skal kjøpe sånn spray, og få udyrene bort! Nå har det begynt å komme mygg hit også, men dem får jeg vel bare tåle.. jeg tør i allefall å kverke dem for hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Stakkars deg IloveNY! :(

Du kan jo prøve med basiron på? Det + brevoxyl fuker som bare det ;)

Du må jo være fin og kvisefri til sommerfesten i tilfelle det er en hunk der :lur:

:klem:

Basiron ja, forrige gang jeg prøvde å kjøpe det på apoteket så dama bak skranken slik ut: :skratte: "Men du har jo perfekt hud!"

NEI jeg har ikke det! Den er fin fin i blant, men så plutselig går den bananas... Og det er alltid på verst tenkelige tidspunkt... :sukk:

Skal kjøpe det imorgen :) Den tørker ut kvisene fort sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute med takken her (TAKK :) ), for dataen kræsjet (for 1000sende gang!!), så nå snylter jeg på sambos mac (den funker, typisk).

Jeg skal kjøpe sånn spray, og få udyrene bort! Nå har det begynt å komme mygg hit også, men dem får jeg vel bare tåle.. jeg tør i allefall å kverke dem for hånd ;)

Det er bedre sent enn aldri! :)

Kjipt med pc'er som klikker! Jeg vil også ha mac! De er såååå mye bedre...

Men men, det får bli en stund til :gjeiper:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, men selv om man har bra hud vil man jo gjerne bli kvitt dene ne kvisa som dukker opp en gang i blandt fort! :sjenert:

Ja, den tørker dem ut på en natt! elr 8 timer da, som det står på pakningsvedlegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, men selv om man har bra hud vil man jo gjerne bli kvitt dene ne kvisa som dukker opp en gang i blandt fort! :sjenert:

Ja, den tørker dem ut på en natt! elr 8 timer da, som det står på pakningsvedlegget ;)

oooh! LØPE OG KJØPE og imorgen! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! :goodbye:

Tusen takk! Og i lige måde! :klem:

Håper alle på KG får en fin helg! :juhu:

Natta Skorpio! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kveld igjen :)

Jeg har hatt en ganske fin dag idag! Det hele begynte med at jeg var ute av døra og traff en kamerat kl 10.00 faktisk! :sjenert: Det er ganske tidlige for meg skjønner dere...

Vi har bare kost oss i sola og vært på kafe med en del andre folk... Jeg har kost meg skikkelig! Vi spiste middag ute også, Italiensk... :spise:

Jeg synes det er bedre å kose seg litt skikkelig i blant, og heller være litt blakk i slutten av måneden :gjeiper:

Jeg må også si en ting som jeg forsåvidt har visst lenge, men det ble enda sterkere idag! JEG HATER MÅKER! :kjefte: Det kom en jævel å bæsja på meg idag! Og på den nye kule hvite shortsen min med høyt liv! :kjefte: Måker er no dritt! Og de er flinke til å lage dritt! :kjefte:

Så alt i alt har dagen vært veldig deilig (minus måkedritten!)

Nå sitter jeg her nydusjet og søvnig...

Jeg vil ha en viss person her! :sjenert: Er så lei av at alle kg jentene utenom meg får seg no! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får meg ikke noe jeg heller.. :fnise: Så da er vi to! :-D

Men?? Du har jo den bra fyren Lille Ballerina! Er han bortreist?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si en ting som jeg forsåvidt har visst lenge, men det ble enda sterkere idag! JEG HATER MÅKER! :kjefte: Det kom en jævel å bæsja på meg idag! Og på den nye kule hvite shortsen min med høyt liv! :kjefte: Måker er no dritt! Og de er flinke til å lage dritt! :kjefte:

Så alt i alt har dagen vært veldig deilig (minus måkedritten!)

Nå sitter jeg her nydusjet og søvnig...

Jeg vil ha en viss person her! :sjenert: Er så lei av at alle kg jentene utenom meg får seg no! :kjefte:

Æsj, åå, de er så hensynsløse de måkene! :sur: Er livredd for de der selv jeg ass! men.. duer er ikke et eneste hakk bedre! :sur:

Er det en spesiell viss person du vil ha der? :) Er det noe jeg har gått glipp av? :lete:

..Men det at alle kg-jentene får seg no er vel ikke helt sant, jeg sitter i samme båten som deg jeg, IloveNY! Ikke fått no siden 17.mai, og "fyren min" er jo laaaangt unna, uten vidre planer om å komme hit med det første! :gjeiper:

..sånn hvis det var noen trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, åå, de er så hensynsløse de måkene! :sur: Er livredd for de der selv jeg ass! men.. duer er ikke et eneste hakk bedre! :sur:

Er det en spesiell viss person du vil ha der? :) Er det noe jeg har gått glipp av? :lete:

..Men det at alle kg-jentene får seg no er vel ikke helt sant, jeg sitter i samme båten som deg jeg, IloveNY! Ikke fått no siden 17.mai, og "fyren min" er jo laaaangt unna, uten vidre planer om å komme hit med det første! :gjeiper:

..sånn hvis det var noen trøst ;)

Fugler generelt som flyr rett over hodet på deg gjør meg skeptisk...

Nei det er jo den evige frem og tilbake fyren min hjemmefra, men han er jo langt borte. Du har ikke fått deg no siden 17.mai, vel her i gården er det ikke noe siden Påska! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...