Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

:vinke:

Sniker litt i dagboken din, jeg. Bor du i Trondheim? Skal flytte dit i høst, og er så spent på om det er en bra by å bo i :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å snike vettu! Jeg bor i Trondheim ja :) Trives kjempegodt! Anbefales... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Høres bra ut ;) Skal ikke gå skole, så er litt redd for at det blir vanskelig å bli kjent med folk. Men satser på at det ordner seg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man blir kjent med folk gjennom jobb o.l også! :) Jeg skulle egentlig studere, men har bestemt meg for å heller jobbe et år fordi jeg trives så godt på arbeidsplassen min nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da var extensions satt på! Langt hår igjen! :juhu: veldig fornøyd til nå, men må vente noen dager før jeg kan vaske det... så avventer for å se det virkelige resultatet. Ifølge hun som satte de på vil det blande seg så godt med mitt eget hår etter vask at man ikke vil kunne se det. Håper det :gjeiper: 1700 totalt ble det! NOT BAD! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig pris det ja. Jeg har også lyst på langt hår, jeg hater sparemodus! Hvor lenge regner man med at sånt hår holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakslepp: Hvor i granskauen tar du extensions?!?!

Si det til meg! Si det til meg!!

Åå, nå fikk jeg også lyst på det!!!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig pris det ja. Jeg har også lyst på langt hår, jeg hater sparemodus! Hvor lenge regner man med at sånt hår holder?

Det spørs helt hvor god kvalitet det er på håret man kjøper, og hvor godt man selv tar vare på festene... Men de sier vel 3 måneder :)

:hakslepp: Hvor i granskauen tar du extensions?!?!

Si det til meg! Si det til meg!!

Åå, nå fikk jeg også lyst på det!!!

:juhu:

Jeg fikk en jeg kjenner som tidligere var frisør til å sette det på for meg :) Så det ble aldeles ikke en ille pris... Selve håret kostet 1000 kr på qxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats med langt hår! Ser sikkert kjempebra ut ;) Var hos en venninne i helgen og hun hadde extensions, 7500 :dåne: Synes ikke det er verdt det da!

Håper du storkoser deg i sola!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! jeg hadde aldri tatt extensions hvis det ikke var så innmari billig... tenkte at det er en sånn ting jeg bare må prøve en gang i livet, hvorfor ikke nå som det ble en brøkdel av prisen det ville blitt ellers :)

Jeg er fornøyd, men synes ikke det hadde vært verdt det hvis det kosta 7500 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg er så SÆR!!! :sjenert: Jeg har tatt ut extensionene... Jeg var veldig fornøyd med de, men jeg likte ikke å ha de klumpene i håret mitt! Så jeg tok de bare ut... eller bare å bare fru Blom, det tok jo maaaaaange timer og en hel flaske med neglelakksfjerne pluss en klemme ting. Merker jo at jeg har mistet en del hår, men jeg synes faktisk jeg er finere på håret nå enn når jeg tok extensionene! Jeg er SÆR! Jeg vet :gjeiper: så da vet vi det, aldri mer extensions. Men jeg tror kanskje jeg vil kjøpe sånne clip-ons etterhvert, så kan jeg bruke de når jeg vil være fin :)

Konklusjonen er jeg vil ikke anbefale å ta keratin extension, rett og slett fordi det er ekkelt å gå med de klumpene i håret. Det gjør jo vondt de første dagene, men det gir seg fort. Jeg klarte bare ikke å ha de ekle greiene i håret mitt. Følte meg fake, og at alle kunne se at jeg var fake... huff :gjeiper:

***************************************************************

Dagens sang: Until June - Sleepless

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Åh! Jeg er så SÆR!!! :sjenert: Jeg har tatt ut extensionene... Jeg var veldig fornøyd med de, men jeg likte ikke å ha de klumpene i håret mitt! Så jeg tok de bare ut... eller bare å bare fru Blom, det tok jo maaaaaange timer og en hel flaske med neglelakksfjerne pluss en klemme ting. Merker jo at jeg har mistet en del hår, men jeg synes faktisk jeg er finere på håret nå enn når jeg tok extensionene! Jeg er SÆR! Jeg vet :gjeiper: så da vet vi det, aldri mer extensions. Men jeg tror kanskje jeg vil kjøpe sånne clip-ons etterhvert, så kan jeg bruke de når jeg vil være fin :)

Konklusjonen er jeg vil ikke anbefale å ta keratin extension, rett og slett fordi det er ekkelt å gå med de klumpene i håret. Det gjør jo vondt de første dagene, men det gir seg fort. Jeg klarte bare ikke å ha de ekle greiene i håret mitt. Følte meg fake, og at alle kunne se at jeg var fake... huff :gjeiper:

***************************************************************

Dagens sang: Until June - Sleepless

:sol:

Hahahaahaha, JA, du er litt sær! :skratte:

God lørdagskveld anyways da. Hahahah! Jaja, noen må jo være litt sære de og. Hoho!!! :hoho:

Sleepless-sangen er fin! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ååå du er herlig da!! :ler: Som tar dem ut og er enda mer fornøyd med håret nå :fnise:

Og den sangen er fantastisk!

Go'klem fra reka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: IloveNY da!! hahaha

Søt du er! jaja, det viktigste er jo at du er fornøyd med det selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Hvor mye betalte du for dem? :smile:

Totalt ble det 1700kr :gjeiper: og jeg tok de ut etter 4 dager! :hoho:

Og ja jeg er sær! :hoho: rare greier... jeg syntes jo at det var veldig fint, men jeg føler det som en utrolig lettelse å ha de av igjen, selv om jeg føler meg litt dum som tok det i det hele tatt! :sjenert: kunne jo like gjerne bare droppet hele greia, men ting må jo prøves og feiles... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Haha, jaja, flaks at du enda er veldig fornøyd med håret ;) Vet om mange som har tatt ut extensionene og har fått småherpa hår.

Har forresten en venninne som en gang tok sånne extensions i syden som de fletter på, de sa det skulle ta tre timer men det tok ni, uten pause - også tok hun de ut dagen etter :fnise: Du er altså ikke den eneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaja, flaks at du enda er veldig fornøyd med håret ;) Vet om mange som har tatt ut extensionene og har fått småherpa hår.

Har forresten en venninne som en gang tok sånne extensions i syden som de fletter på, de sa det skulle ta tre timer men det tok ni, uten pause - også tok hun de ut dagen etter :fnise: Du er altså ikke den eneste!

9 timer! :hakeslepp: Stakkars jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...