Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Okay, da har jeg lest litt og oppdatert meg litt! pjuh! Wow, fortell om den gangen du så SJP a :-D Så morsomt! Husker jeg så henne på Oprah, hun var bare så søt og liten og blid og skjønn da!

Skal du og farge håret? Jeg vil og :sur: men tør ikke :sjenert: ...

Hvordan har du det ellers da? Heldiggris som får deg noe, jeg vil og! :gjeiper: haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

:klem:

Okay, da har jeg lest litt og oppdatert meg litt! pjuh! Wow, fortell om den gangen du så SJP a :-D Så morsomt! Husker jeg så henne på Oprah, hun var bare så søt og liten og blid og skjønn da!

Skal du og farge håret? Jeg vil og :sur: men tør ikke :sjenert: ...

Hvordan har du det ellers da? Heldiggris som får deg noe, jeg vil og! :gjeiper: haha!

Vel jeg var i New York og hadde hatt en LANG dag med masse shopping og kos... Ut på kvelden gikk vi i en kjempesøt liten gate i Greenwich Village, også plutselig så var hun bare der! Hun gikk sammen med 2 venner og snakket, og det var helt surrealistisk! Nesten som å være i en Sex og singelliv episode :gjeiper:

Når det gjelder håret har jeg nå fått meg en ny ide! he he, jeg vil ta extensions! En som jeg jobber med er tidligere frisør, så hvis jeg kjøper håret selv på finn.no eller noe så setter hun det på ganske billig :) Genialt! Jeg har jo angret noe så sykt på at jeg klippet meg! Godt mulig at jeg blir værende mørk i håret, men jeg vil hvertfall ha det langt! kanskje jeg heller bare skal ha noen striper i det...

Ellers har jeg det ganske fint, jobber mye for tiden... Og det blir ofte sene kvelder, så jeg sover mye da :gjeiper: Jeg fikk lønnsforhøyelse idag da! :juhu: det var gøy, for jeg forventet det ikke...

Han fyren som jeg dro med meg hjem de kvelden klarte jo å falle for meg da, og jeg føler vel ikke akkurat så sterkt for han... Uheldigvis, for jeg tror han hadde behandlet meg skikkelig bra! :sukk: men man kan jo ikke tvinge seg selv til å få følelser... Og han skal jo bo ganske langt unna meg i godt over et år minst, så det er jo ikke noe vits i å prøve engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. Jeg kommer ikke over at du har sett Carrie i virkeligheten altså :fnise: Du er såå heldig!! :-D (Det er nesten så du har blitt hellig for meg :ler: )

Og :hoppe: for lønnsforhøyelse!! Det liker vi :lur: :-D

Og extensions høres lurt ut! Men skal du ta det før sommeren? For en venninne av meg tok det nest siste dag før ferien i fjor og så dro hun til Spania og badet masse og da ble limet dårligere slik at det ikke holdt noe særlig lengre enn den turen!

Men om det bare var fordi hun var for røff med det vet jeg ikke, fordi hun tok det sammen med en annen venninne av meg som badet med det den sommeren, men hennes holdt jo i 3 måneder da :fnise:

Men extensions er kult, spesielt om man vil ha litt lengre hår (dum setning fordi det er jo derfor man tar det :klaske: ), mente at det er smart hvis man feks angrer på at man klippet seg kort da ;)

Og gutter er bare dumme og rare for tiden, det er min konklusjon :ler:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå.. Jeg kommer ikke over at du har sett Carrie i virkeligheten altså :fnise: Du er såå heldig!! :-D (Det er nesten så du har blitt hellig for meg :ler: )

Og :hoppe: for lønnsforhøyelse!! Det liker vi :lur: :-D

Og extensions høres lurt ut! Men skal du ta det før sommeren? For en venninne av meg tok det nest siste dag før ferien i fjor og så dro hun til Spania og badet masse og da ble limet dårligere slik at det ikke holdt noe særlig lengre enn den turen!

Men om det bare var fordi hun var for røff med det vet jeg ikke, fordi hun tok det sammen med en annen venninne av meg som badet med det den sommeren, men hennes holdt jo i 3 måneder da :fnise:

Men extensions er kult, spesielt om man vil ha litt lengre hår (dum setning fordi det er jo derfor man tar det :klaske: ), mente at det er smart hvis man feks angrer på at man klippet seg kort da ;)

Og gutter er bare dumme og rare for tiden, det er min konklusjon :ler:

:klem: :klem:

:lete:

Det eneste jeg er litt redd for med extensions er når de skal ut igjen, for det er mange som mister mye av sitt ekte hår... Og det hadde vært ganske så kjipt hvis jeg mister mitt eget hår! :eeeh:

Jeg bor jo for det meste i Trondheim i sommer, så det blir nok ikke så masse bading på meg :gjeiper: så regner med at hvis jeg passer godt på håret så kommer det til å holde en god stund. Håper jeg... :erter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extensions høres lurt ut, si i fra hvordan det blir da. Jeg skulle gjerne hatt langt hår selv, er i sparemodus, men det går jo så tregt :sur:

Gratulerer med lønnsforhøyelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende hårplaner du har! Du må si ifra hvordan den opplevelsen er, har alltid vært fristet til å teste extensions! Tør bare ikke, er så mange skrekkhistorier, også er det jo DYRT :hår:

Nå er det helg! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extensions høres lurt ut, si i fra hvordan det blir da. Jeg skulle gjerne hatt langt hår selv, er i sparemodus, men det går jo så tregt :sur:

Gratulerer med lønnsforhøyelse. :)

Jeg er nemlig i sparemodus selv også, og nå klarer jeg ikke mer venting! Jeg så alle de damene som hun på jobb hadde satt extensions på også var de jo fine :) Så nå har jeg bestilt hår fra QXL! Ble 1000kr for 200 fester. Så setter hun det på for rett under 1000 lappen, da blir det slettes ikke så ille dyrt faktisk! :juhu: Hvis man tenker sånn i forhold til på en salong hvor de tar timebetalt i tillegg!

Tusen takk! Jeg er storfornøyd med den lønnsforhøyelsen!

Spennende hårplaner du har! Du må si ifra hvordan den opplevelsen er, har alltid vært fristet til å teste extensions! Tør bare ikke, er så mange skrekkhistorier, også er det jo DYRT :hår:

Nå er det helg! :danser:

Jeg skal gi full tilbakemelding angående extensions ja :) Jeg er redd for å miste masse hår, men samtidig så må man huske at man mister over 100 hårstrå hver dag, og disse får jo ikke mulighet til å falle ut før extensionsen blir tatt ut. Og da ser det jo fort ut som at man mister halve håret. Så det er nok mange som får panikk av den grunn, men ikke tenker helt klart... Dyrt er det ja, hvertfall i salong, jeg fikk jo en veldig bra deal!

NÅ ER DET HELG SERENITY! Og jeg har fri i 2 dager! :juhu: Da skal jeg jobbe hele neste uke, så jeg får være flink og lade opp litt batterier... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo ha clip-on extensions :)

Ja det er også en mulighet :) For de som gidder det da... Jeg har prøvd det en gang, men gikk med konstant angst for at de skulle falle ut! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, her skjer det ting jeg ikke har fått med meg gitt... grattis med lønnsforhøyelse IloveNY! :juhu: Var det mange kr det var snakk om eller?

ang extensions så finnes det jo mange muligheter da! Jeg hadde sånne som var limt fast i fjor sommer, jeg syns det funka fint, mista ikke nevneverdig mye mer hår enn vanlig :lete:

Håper du får en fin helg, kos deg og slapp av på fridagene dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sånne med Keratin fester... det er vel lim det. Tror det kommer til å bli bra :)

Lønnsforhøyelsen var på 10 kr! Og jeg vil si det var ganske bra siden jeg bare har jobbet der i 1 måned... "stolt" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lete:

Det eneste jeg er litt redd for med extensions er når de skal ut igjen, for det er mange som mister mye av sitt ekte hår... Og det hadde vært ganske så kjipt hvis jeg mister mitt eget hår! :eeeh:

Jeg bor jo for det meste i Trondheim i sommer, så det blir nok ikke så masse bading på meg :gjeiper: så regner med at hvis jeg passer godt på håret så kommer det til å holde en god stund. Håper jeg... :erter:

:klem:

Miste sitt eget hår? :hår:

Det er kanskje ikke helt gøy nei :eeeh:

Det funker sikkert bra med extensions :tommelsmil:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg håper det! Har lest mye rart om extensions, og kvalitet på hår som kan være så som så... men forhåpentligvis så går det bedre for meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra det ;) Ingen som skal miste håret her! Har du noe greie på farging da? Tenkte å farge håret litt mørkere, i ensfarget tone... Nå har jeg "solblondet" det, altså stripet det. Nå har det vokst ganske mye ut også har jeg opprinnelig nokså mørkt hår så det synes sånn! Men kan jeg farge det mørkere selv uten at håret blir grønt eller noe?

*skummelt*

Håper du har super lørdagskveld! Jeg har bare jobbet, skal jobbe imorgen og, men så skal jeg til J! Ikke fått sett han på en uke, det blir digg det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går nok bra det ;) Ingen som skal miste håret her! Har du noe greie på farging da? Tenkte å farge håret litt mørkere, i ensfarget tone... Nå har jeg "solblondet" det, altså stripet det. Nå har det vokst ganske mye ut også har jeg opprinnelig nokså mørkt hår så det synes sånn! Men kan jeg farge det mørkere selv uten at håret blir grønt eller noe?

*skummelt*

Håper du har super lørdagskveld! Jeg har bare jobbet, skal jobbe imorgen og, men så skal jeg til J! Ikke fått sett han på en uke, det blir digg det!

:klemmer:

Farging har jeg drevet litt med ja:) Vel de sier jo at det kan bli grønt, men det har jeg aldri erfart selv... Jeg hadde jo helt pissbleika fjortiss blondt hår, også farget jeg håret brunt med en toner. Og det gikk fint det :gjeiper: men kan være at jeg bare var utrolig heldig, for jeg har jo hørt noen historier... :hoho: blant annet venninna mi som endte opp med turkise striper! :hoho: Fikk litt panikk når det ble grønt skjønner du, også tok hun på blekemiddel, need I say more?? :hoho:

Jeg hadde en skikkelig deilig og avslappende lørdagskveld! Skal begynne på jobb kl 4 idag, så jeg tok en rolig kveld :gjeiper:

Kjenner til hvordan det er å savne noen på den måten som du savner J! det er vanskelig... :sukk:

:klem: til Serenity!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er mye historier om misfarget hår da :gjeiper: venninna mi har hatt både lilla, grønt og oransj hår hun (jeg tror ikke hun er så flink med de hjemmefargene :eeeh: )

Kos deg på jobb i dag da IloveNY! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboka mi har blitt skikkelig oversett av meg selv i det siste... :sjenert: Unnskyld dagbok! Men hva skal man gjør når man jobber masse, og har andre ting å bruke tiden sin på??? :sukk:

Jeg har det ganske fint for tiden... jeg skulle ønske at jeg savnet han fyren som flyttet egentlig! For han er jo så snill! I stedet savner jeg samme gamle idiot hjemmefra! :sukk: Men det skal sies at jeg tenker mindre og mindre på ham. Så forhåpentligvis går det riktig vei, og jeg kan slutte å tenke på han fullstendig snart. Jeg vil bare forelske meg fullstendig i noen! Det er så lenge siden jeg har følt noe i det hele tatt... Ikke noen jævla sommerfugler engang vettu! Bare når jeg er hjemme og ser han samme gamle, da kommer de vettu! :sur:

Når jeg skal hjem en tur om 2 uker må jeg være flink å ikke gi han noe oppmerksomhet. Bare si hei og ikke noe mer enn det... Jeg må bare gi slipp på han, tror egentlig ikke at det er noe vits i å prøve å redde vennskapet heller. Det er nok ødelagt for lenge siden. :trist:

Kan ikke noen bare komme å ta meg med storm?? Jeg har lyst til å falle head over heels! :sukk:

Ja ja, vel nok syting :gjeiper:

Jeg sitter her med fast white blekingsmiddel på tennene! De skal bli skikkelig fine og hvite nå ass! Også med langt hår blir jeg den baben vet dere! :hoho: kanskje jeg burde ta silikon også?? :klø: Da hadde jeg jo kunne stilt opp i Vi menn! Er ikke det en god ide?? :eeeh: For de som ikke skjønte det så var det en spøk... Jeg hadde heller dødd enn å stille opp i det bladet!

Er det forresten flere enn meg som ikke får farge i ansiktet? Jeg er blitt ganske brun på kroppen allerede, men ansiktet er såvidt blitt en tone mørkere! hmm???

Får vel ta selvbruning i ansiktet da... Sånn sett er jo det ganske smart, for da får jeg jo mindre rynker der når jeg blir eldre :)

Dagens sang:

Labels Or Love - Fergie

Jeg gleder meg til å reise hjem til sørlandet en uke! :juhu: Just 2 weeks to go! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Slapp av, de er der ute! ;)

Bleiker du tennene dine altså? Jaja, artig å prøve noe nytt.. :gjeiper: Men ikke bli en Vi Menn-babe a er du grei. :gjeiper:

Har du sommerferie om to uker eller? Hvor på sørlandet er du fra? Kr.sand?

Æsj, nå begynte det å regne!!! Wtf, jeg skal jo ut på tur med hunden nå! :hund:

Hmm.. Jaja, på med regnutstyr da.. :sukk: midt i fuckings juni.. Heldiggris som skal til sørlandet, der er det sikkert finere vær enn her. Ha en fin dag da, ILoveNY! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...