Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

hmm, er du på byn ofte? :gjeiper: mjehehe, løsningen finnes der, i alkoholisert tilstand lettvint tilgjengelig.. om man vil.. menneh, vil man? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er glad i å gå på byen, men jeg liker ikke sånne lettvinte løsninger :gjeiper: Men men, det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Om du min lille søte venn hadde lyst til å fortelle om trøndertun? Hvrdan året er og kanskje også noen bilder om du har lyst.. Jeg finner nemlig ingen bilder om hvordan det ser ut der.. :klem:

sånn litt på siden: håper du får deg noe snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3

Jeg har prioritert sol foran KG den siste tiden... så har desverre ikke vært så innmari aktiv :gjeiper: men men, interressen daler jo litt i blant. Den tar seg nok opp igjen snart :)

Håper alle KG jentene (og guttene :lur: ) har hatt en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du min lille søte venn hadde lyst til å fortelle om trøndertun? Hvrdan året er og kanskje også noen bilder om du har lyst.. Jeg finner nemlig ingen bilder om hvordan det ser ut der.. :klem:

sånn litt på siden: håper du får deg noe snart :fnise:

Trøndertun ja :)

Vel det er en skole med ca 120 elever... fordelt på linjene:dans, kunst, rock, jazz og lyd. Så det sier seg jo selv at det er et kjempe kreativt miljø! Så det er åpent for samarbeid mellom linjene, og de fleste har jo mye til felles. Sånn sett er Tunet veldig spesielt. Kunst har 2 lærere som også er utdøvende kunstnere, de er virkelig kjempe flinke! Og det er veldig bra kunstsal! Jeg var hvertfall veldig fornøyd :) Etter 3 år på tegning, form farge så vet jeg vel hva som er bra og dårlig...

Skolen er veldig fin, med en stor tv stue og en stor amfisal, som også benyttes som "kinosal" (genialt btw! savner skikkelig å se film i amfisalen) man kan også se film i den koselige lille black box! Man bruker mye tid på å se film på kveldene på tunet:)

Internatet er delt inn i sør, midt og vest og er over 2 etasjer. + at noen bor i hus, som er i litt dårligere stand enn internatet (men de har til fordel en egen stue og kjøkken i huset...) De aller fleste bor på dobbelt rom, jeg personlig bodde på enkeltrom (et av de ca 10 enkeltrommene som skolen har, man må søke om å få det) enkeltrommene er kanskje 6-7 kvm... dobbeltrommene er vel dobbelt så store. Alle rom har vask, seng og skap. Hver gang har 4 dusjer og toaletter (2 til jenter, 2 til gutter) Det er helt grei standard på internatet, og man kan få det riktig så koselig hvis man bare gidder...

Det er mat 4 ganger daglig i ukedagene, og 3 i helgene... (Og maten er skikkelig god! alle var superfornøyde med akkurat det)

De er veldig strenge på at det ikke skal drikkes alkohol på skolens område! vær obs på det! I løpet av skoleåret mitt ble vel ca 20 elever utvist i 3 dager pågrunn av det... så det er virkelig ikke noe de bare sier, men det er ikke noe stress :) Man kan drikke andre steder uten problem.

Skolen ligger i Melhus, som er sånn ca verdens minst interresante sted! Men det funker... Og trondheim er jo ikke mer enn en 40 minutters busstur unna :) (spørs litt hvilken buss du tar) Bare kjipt at det er så dyrt å ta buss... 57 kr vanlig takst og 90 et elr annet med nattbuss... så den er kjip, men men.

Det er masse huskonserter, elevkvelder og forskjellig som er ganske artig. Og det blir ganske mange bra band på skolen etterhvert, så det kan være mye bra konserter.

Trøndertun er egentlig helt umulig å forklare skjønner du! Men du kommer aldri til å angre på at du begynte der hvis du bestemmer deg for det! :)

Ps: Rektor er bare herlig! :hoho: du kommer til å skjønne hva jeg mener! Og spesielt en av kunstlærerne er gal! men kjempe flink altså :gjeiper:

Begynn på trøndertun!

Og send meg en pm med msn adressa di hvis du lurer på noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kosteskaft: nå så jeg for meg deg sånn... Bare med sykepleier uniform, i stedet for heks :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keane :juhu: :juhu:

Nå var det innmari lenge siden jeg hadde vært innom her :sjenert: uff!

Men nå er jeg oppdatert! :-D

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler generelt som flyr rett over hodet på deg gjør meg skeptisk...

Nei det er jo den evige frem og tilbake fyren min hjemmefra, men han er jo langt borte. Du har ikke fått deg no siden 17.mai, vel her i gården er det ikke noe siden Påska! :sukk:

Prrff....helt i begynnelsen av mars her :sukk: Har sniklest i dagboka di en stund, tenkte kanskje det var på tide å stå fram :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keane :juhu: :juhu:

Nå var det innmari lenge siden jeg hadde vært innom her :sjenert: uff!

Men nå er jeg oppdatert! :-D

Ha en fin dag :klem:

Ja, det er vel i grunnen ganske lenge siden jeg også har vært innom her... "kremt" :sjenert:

Yo!

Leeenge siden nå! Håper du storkoser deg!

:klemmer:

SERENITY! :juhu: Jeg storkoser meg... for det meste hvertfall :)

Prrff....helt i begynnelsen av mars her :sukk: Har sniklest i dagboka di en stund, tenkte kanskje det var på tide å stå fram :sjenert:

oi... føler med deg! :tristbla:

Så koselig at du gjorde deg til kjenne da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know you looove me :hoho:

Drøm søtt min kjære! Snart helg igjen gitt! Woho!

Eksamen i 2bi imorgen, også skal jeg til J på torsdag... Først skal vi innom Norsk Moteforum fordi et eldre ektepar har lagt sin elsk på oss etter at han jobbet for dem som elektriker. De importerer bla. klær til Ferner Jacobsen, så de har en slags butikk som er kun for butikkeiere, de ser på klærne og kjøper evt inn. Så nå er vinterklærne inne, men når de har vist frem alle klærne er det jo ingen igjen som får disse "utstillingene", der J kommer inn! Han har fått så utrolig mye fint! Han har allerede fått minst 10 dresser :O Så vi har vinterkolleksjonen fra ifjor, sommerkolleksjonen fra i fjor (altså den som gjelder nå i sommer) og nå får han vinterkolleksjonen som vil gjelde til vinteren! Er vi ikke heldige? I tillegg elsker de meg og, så jeg får alltid noen "gaver" som jeg kan gi til mine menn (altså bestefar osv), på torsdag har de bedt oss med på middag for sånn ørtende gang! Jeg elsker de menneskene :hoho:

Åj, ble langt gitt!

Uansett, jeg ville bare sende deg masse søte drømmer :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått brillene mine idag! Fornøyd ja! Det var veldig deilig å bruke de på kino spesielt! Synes de er litt kule jeg :) Jeg har også vært på kafe med en venninne, også på resturant med pappa i kveld... Han er i byen for en dag, så møtte han etter jeg var på kino :)

Hvis du er fan av sex og singelliv kommer du til å kjenne igjen sangen som den siste sangen i den aller siste episoden i serien. Jeg elsker denne sangen! Og serien! Og Carrie! (Jeg har sett Sarah Jessica i virkeligheten også :lur:, gikk forbi henne i Greenwich Village! Hun er bitteliten!)

Har sett filmen idag :) Jeg synes den var veldig bra jeg! Men det er sikkert fordi jeg er blodfan av serien... he he

Jeg satt faktisk med en tåre i øyekroken flere ganger i løpet av filmen! Bare teit at den boka med kjærlighetsbrevene til kjente menn ikke finnes i virkeligheten! Ville kjøpe den, så jeg søkte etter den på internett og fant ut at det finnes ikke noen slik bok i virkeligheten! :tristbla:

Be calm - love me - today - yesterday - what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell. Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved.

ever thine

ever mine

ever ours

Jeg lurer på om jeg noengang vil finne meg noen??? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know you looove me :hoho:

Drøm søtt min kjære! Snart helg igjen gitt! Woho!

Eksamen i 2bi imorgen, også skal jeg til J på torsdag... Først skal vi innom Norsk Moteforum fordi et eldre ektepar har lagt sin elsk på oss etter at han jobbet for dem som elektriker. De importerer bla. klær til Ferner Jacobsen, så de har en slags butikk som er kun for butikkeiere, de ser på klærne og kjøper evt inn. Så nå er vinterklærne inne, men når de har vist frem alle klærne er det jo ingen igjen som får disse "utstillingene", der J kommer inn! Han har fått så utrolig mye fint! Han har allerede fått minst 10 dresser :O Så vi har vinterkolleksjonen fra ifjor, sommerkolleksjonen fra i fjor (altså den som gjelder nå i sommer) og nå får han vinterkolleksjonen som vil gjelde til vinteren! Er vi ikke heldige? I tillegg elsker de meg og, så jeg får alltid noen "gaver" som jeg kan gi til mine menn (altså bestefar osv), på torsdag har de bedt oss med på middag for sånn ørtende gang! Jeg elsker de menneskene :hoho:

Åj, ble langt gitt!

Uansett, jeg ville bare sende deg masse søte drømmer :)

:klemmer:

:sjenert: Busted!

Drømme søtt gjør jeg nok :) Er så sliten når jeg legger meg for tiden at jeg slokner tvert! Egentlig ganske deilig...

Eksamen går nok kjempebra, kjenner jeg deg rett :lur: he he

Ja, det er vel rart å ikke ha J der hele tiden? Det blir nok deilig å se han igjen, selv om litt avstand sikkert bare gjør forhold godt i blant!

Djeeises! Så heldige dere er da! Dresser og sånt er jo kjempedyrt, hvertfall hvis man skal noe litt ordentlig! :jepp:

Håper du får sove godt i natt! Du trenger en god natts søvn før eksamen... Sov godt og drøm søtt! :klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...024_557172i.jpg

BTW! Så har jeg litt lyst på sånn farge i håret mitt... Jeg er jo mørk nå, men har omtrent samme grunnfarge som Sarah Jessica naturlig... Så med litt bleking hos frisør :sjenert: Hva tror dere?? Jeg har egentlig ganske lik tekstur på håret som henne skjønner dere...

Nei det er vel en dum ide... :sukk: Alle jeg kjenner synes jeg er finest med brunt hår, men jeg synes det er så fint med sånn hår! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mørk er du da, og har du hatt blondt hår før? Hvis du har veldig lyst på lysere hår er i alle fall sommeren den beste tiden å gjøre det på. Blir det ikke fint så kan du jo alltids bare farge det mørkt igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mørk er du da, og har du hatt blondt hår før? Hvis du har veldig lyst på lysere hår er i alle fall sommeren den beste tiden å gjøre det på. Blir det ikke fint så kan du jo alltids bare farge det mørkt igjen senere.

Jeg er ganske mørk blond naturlig, men var platina blond som liten... Også har jeg vært blond for noen år siden, men det var en sånn fake fjortiss type blondt :gjeiper: Får bare tenke litt på det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått brillene mine idag! Fornøyd ja! Det var veldig deilig å bruke de på kino spesielt! Synes de er litt kule jeg :) Jeg har også vært på kafe med en venninne, også på resturant med pappa i kveld... Han er i byen for en dag, så møtte han etter jeg var på kino :)

Hvis du er fan av sex og singelliv kommer du til å kjenne igjen sangen som den siste sangen i den aller siste episoden i serien. Jeg elsker denne sangen! Og serien! Og Carrie! (Jeg har sett Sarah Jessica i virkeligheten også :lur:, gikk forbi henne i Greenwich Village! Hun er bitteliten!)

Har sett filmen idag :) Jeg synes den var veldig bra jeg! Men det er sikkert fordi jeg er blodfan av serien... he he

Jeg satt faktisk med en tåre i øyekroken flere ganger i løpet av filmen! Bare teit at den boka med kjærlighetsbrevene til kjente menn ikke finnes i virkeligheten! Ville kjøpe den, så jeg søkte etter den på internett og fant ut at det finnes ikke noen slik bok i virkeligheten! :tristbla:

Be calm - love me - today - yesterday - what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell. Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved.

ever thine

ever mine

ever ours

Jeg lurer på om jeg noengang vil finne meg noen??? :rødme:

You've got the love, got the love, got the love :danser:

Åå filmen er så herlig :juhu:

Finnes ikke boken på ordentlig? :sukk: Åå... :sjenert

Jeg vil også ha en :Nikke:

(:sjokk::hakeslepp::overrasket: :dåne: :hår: HAR DU SETT HENNE PÅ EKTE?!?!?!?!? Ååå heldig!! :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm??? :klø: Hva i all verden skal jeg gå med i kveld tro? Vi skal som sagt ha sommerfest, og det er faktisk sol akkurat nå, men ikke sånn super varmt. Også blir det jo garantert kaldt til kvelden! Hm... What to wear? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...