Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Hei Hei! Og beklager så mye mitt fravær i dagboken :)

Jeg har jobbet en del de siste dagene, og det kjenner jeg i beina for å si det sånn! Igår kom jeg hjem kl. 1 på natta, og beina var kjempehovne og skikkelig vonde! Men men, det blir vel kanskje bedre etterhvert... :klø:

Idag har jeg hatt fri fra jobb, så jeg sov lenge og bare koste meg med masse tid på formiddagen :) Dro etterhvert ut å handlet inn noen ting jeg trengte til hybelen. Det var skikkelig nydelig vær ute! Koste meg skikkelig... Selv om jeg holdt på å bli kjørt ned av en dame som sjanglet på sykkel med mobil faktisk!

Jeg har også vært hos frisøren, som egentlig bare var å kaste penger ut av vinduet! Jeg skulle ta etterveksten. Sa til frisøren at jeg ville ha lik farge som jeg har på resten av håret! og at det er viktig at det ikke blir rødskjær i brunfargen... Når hun var ferdig så det helt greit ut i salongen, men når jeg kom ut i dagslys så jeg at det av etterveksten som var blitt farget var nesten svart, mens resten var jo brunt! Så jeg gikk tilbake og klaget, og de "fikset" det... Jeg synes fortsatt at røttene mine er MYE mørkere enn resten av håret. :sur: skal hvertfall aldri gå dit igjen! :kjefte: Nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og la solen bleke litt... :sukk:

I kveld har vært veldig koselig, jeg ble med en av romvenninnene mine til noen av hennes venner. Hvor vi grillet og spilte kort. Kjempe artig! :)

Jeg skal prøve å være litt mer aktiv her inne, men sommeren kommer vet dere. da blir internett plutselig ikke så viktig lenger... rart det der :gjeiper:

Håper bare at det blir supert vær i morra! Ene romvenninna mi har bursdag, så vi skal spise frokost sammen i parken! :juhu:

OG! Jeg har vært hos optiker og det viser seg at jeg er visst litt nærsynt og har skeiv hornhinne på det ene øyet... så jeg skal få briller! Og jeg fant noen rå tøffe! gleder meg til de kommer, kanskje jeg slipper å ha så mye hodepine fordi jeg rett og slett blir sliten i øynene.

:sove: Men nå er jeg helt utslitt! så det er påtide å sove littt :)

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sangen som surrer og går her i huset!

Nydelig video og nydelig sang :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Oppdatering!!! :juhu:

Dumme frisør! Noen steder bør man bare holde seg unna med mindre man vil at håret skal se fælt ut!! :roll:

Så bra du har funnet ut hvorfor du har så mye vondt hode og får ordna det med briller! (Jeg har lesebriller, men jeg overtalte egentlig mamma til å tro at jeg trengte det da jeg var sånn 14-15 fordi jeg syntes det var så kult å ha briller :fnise: )

Så deilig med fridag da! Håper dere koser dere med frokost ute!! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Oppdatering!!! :juhu:

Dumme frisør! Noen steder bør man bare holde seg unna med mindre man vil at håret skal se fælt ut!! :roll:

Så bra du har funnet ut hvorfor du har så mye vondt hode og får ordna det med briller! (Jeg har lesebriller, men jeg overtalte egentlig mamma til å tro at jeg trengte det da jeg var sånn 14-15 fordi jeg syntes det var så kult å ha briller :fnise: )

Så deilig med fridag da! Håper dere koser dere med frokost ute!! :-D

:klem:

Ja fysj, den frisøren skal jeg holde med langt unna i ytterligere fremtid! :sur:

Jeg gleder meg skikkelig til brillene mine kommer! Og de er råtøffe! Ser litt sånn typete ut med de på :gjeiper: Og det liker vi...

Ha ha, så du trengte egentlig ikke briller, men trenger de nå fordi du ville ha det da eller?? :gjeiper:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nye briller er digg! Skal også handle meg briller i nærmeste framtid, men må vente på skattepengene.. Mine briller blir å koste rundt 6000, og det er mye :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brilleslange :hakeslepp:

:hoho:

Briller er dødskult! Alltid fått høre at jeg burde bruke briller, men så har jeg et veldig godt syn, så folk sier jeg må kjøpe med fake glass tom.!

Du har ikke bilder av de nye kule brillene dine da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille Ballerina brillene mine kostet heldigvis ikke mer enn litt over 3000 kr, men det var fordi jeg fikk et tilbud som var at alle innfatninger til under 1600 kr fikk man til 1 kr :)

Og her er de råtøffe brillene mine

De er veldig enkle, men samtidig kule synes jeg da... og det er viktig at jeg ikke blir lei av de med en gang! Det som ser ut som en hvit stripe på kanten er gjennomsiktig forresten :)

*linken funker kanskje ikke selv om den er riktig... kommer bare opp intern server feil her! hm??? :klø:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

De var stilige, men så dyre de var.. Jeg betalte vel 1500 kr + 250 kr for mine og fikk solbrillepar i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var stilige, men så dyre de var.. Jeg betalte vel 1500 kr + 250 kr for mine og fikk solbrillepar i tillegg.

det er glassene som er dyre... og glassene ble litt dyrere pågrunn av at jeg valgte den brillen. det var noe som ble mer komplisert å lage til de. også var det 250 kr for forsikring da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på kjæreste! :kjefte:

:gråte: jeg er ensom og savner tidligere mye brukt idiot... Selv om det er vel egentlig ikke han jeg savner! Jeg savner å sove i armene til noen, å ha noen som kommer og gir deg en klem bakfra og noen som stryker meg på armen...

Huff... jeg er liksom alltid singel jeg! Og kommer sikkert alltid til å være det. :trist:

http://www.myspace.com/trevorhall

Han er kjempeflink! Hør på "The Lime Tree" :rødme:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sitter jeg her med kløe i halsen og hoster... jeg må IKKE bli syk nå! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender snillebaskelusker som skal drepe dine slemme*

;)

Snart kommer han vettu, HAN, når du minst venter det! Sommeren er jo en herlig tid å være singel på da, verre når det er kaldt og mørkt...

:sol::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Ooh, kult med briller da! Så lenge brillene er fine, og det var virkelig de du hadde kjøpt deg! :)

Jeg kan være kjæresten din hvis du vil?? :lol:

God bedring! Kjipt å bli syk nå som sola steiker.

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sender snillebaskelusker som skal drepe dine slemme*

;)

Snart kommer han vettu, HAN, når du minst venter det! Sommeren er jo en herlig tid å være singel på da, verre når det er kaldt og mørkt...

:sol::klemmer:

Ha! Det funka! Jeg har ikke vondt i halsen lenger! :juhu:

Ja jeg bør ha kjæreste innen høsten kommer altså! For da blir det hvertfall ille å være singel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, kult med briller da! Så lenge brillene er fine, og det var virkelig de du hadde kjøpt deg! :)

Jeg kan være kjæresten din hvis du vil?? :lol:

God bedring! Kjipt å bli syk nå som sola steiker.

:juhu: (jeg må bare legge til at jeg har en stor forkjærlighet for denne smilyen! Den er så fin! )

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Det funka! Jeg har ikke vondt i halsen lenger! :juhu:

Ja jeg bør ha kjæreste innen høsten kommer altså! For da blir det hvertfall ille å være singel!

:klem:

Så søt du er!

Jeg skjønner akkurat hva du mener.. bare at jeg vil ha en i sommer jeg da! :jepp: Har du noen i kikkerten da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:eeeh:

Så søt du er!

Jeg skjønner akkurat hva du mener.. bare at jeg vil ha en i sommer jeg da! :jepp: Har du noen i kikkerten da? ;)

Nja, kikkerten er ute og titter rett som det er den :gjeiper:

Men jeg får vel bare ta det med ro og prøve å ikke tenke på det... For det er jo da alle sammen sier at det skjer :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh:

Nja, kikkerten er ute og titter rett som det er den :gjeiper:

Men jeg får vel bare ta det med ro og prøve å ikke tenke på det... For det er jo da alle sammen sier at det skjer :eeeh:

Ja, men det er jo umulig å ikke tenke på det! :sur:

menja.. let him take u by surprise :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg akkurat hjem fra jobb... Og beina verker som bare det! Fytti, det er så mange trapper i resturanten som jeg løper opp og ned konstant. Godt mulig at jeg kommer til å gå ned en del kilo i sommer altså! :juhu: Og med min nye sunnere livstil og matvaner så går det riktig vei ja! :jepp:

Men jeg trives skikkelig godt på jobb! Masse kule mennesker! :) Det blir nok en bra sommer! Håper jeg?? :forvirret:

Nå koser jeg meg skikkelig :) Sitter under dyna, med en kopp te, et lys tent (jeg elsker stearinlys!) og KG! Kan det bli bedre eller? Jo, hvis jeg hadde hatt en viss somebody her hadde det vært perfekt! :sjenert: Men jeg skal si meg fornøyd for øyeblikket...

Jeg må bare si det! Jeg elsker Christel Alsos! Jeg kommer aldri til å glemme den ene konserten jeg har vært på med henne. Det var i hjembyen. Meg og en av mine beste venninner er begge frelst for Alsos, og var selvfølgelig kjempe spente på konserten. Og det var helt fantastisk! Når Christel synger, så bruker hun hele kroppen! Det er vanskelig å forklare, men det var en fantastisk opplevelse! Både tekst, melodi, og stemmen hennes står så fint til hverandre :)

Hun gjorde også en nydelig cover versjon av "A case of you" av Joni Mitchell, som også er en favoritt her i gården... Skulle så gjerne hatt Christel sin versjon! :sukk:

I could drink a case of you darling, and I would still be on my feet...

Forresten så var den sangen (Joni Mitchell versjonen) med i en av mine favoritt filmer! "Practical magic" med Sandra Bullock og Nicole Kidman :)

Nei nå er det kanskje på tide å legge seg??? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...