Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

(:sjokk::hakeslepp::overrasket: :dåne: :hår: HAR DU SETT HENNE PÅ EKTE?!?!?!?!? Ååå heldig!! :-D )

:jepp: :juhu: Ble helt satt ut! Og kunne ikke annet enn å stotre frem "Carrrrrie", ikke til henne da, men til venninnene mine :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer også for kjole... Selv om du nå nok er på sommerfesten da ;) Vil og se filmen... Men har dumme fysikkeksamen først *blæh*

Håper du storkoser deg ikveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt :-D Hilsen snikende sykepleierballerina ;)

Håper du koser deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: IloveNY! :hoppe:

Har oppdatert meg litt inne hos deg jeg nå ^^ Og ang det at alle du kjenner sier du er så fint med brunt hår er bare fordi de er vant til å se deg sånn! Jeg har det på akkurat samme måte, alle sier at jeg bør beholde det svart for det er så fint på meg.. men det er da mitt hår, så jeg bestemmer og neste uke blir det lyst, åkke som :-D

anyways, hvis det ser grusomt ut med lyst hår kan man da farge tilbake igjen etter noen mnd, lever vi ikke i 2008 da? :lur:

Håper alt er bra med deg pena! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmer og hilsninger alle sammen! :)

Det var ganske kjølig på sommerfesten, så det ble bukse og fin topp... Og festen var absolutt gøy den! Jeg tok jo seff med meg en fyr hjem, og har sikkert fått det fine ryktet på meg nå :sukk: ja ja... han sov her i natt også da, så ble hvertfall litt mer enn en ons. :lur:

Det var ganske flaut å komme på jobb igår for å si det sånn! :hoho:

Jeg skal jobbe hele helga, så det blir nok ikke så mye KG surfing på meg fremover heller...

Ha en fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og hilsninger alle sammen! :)

Det var ganske kjølig på sommerfesten, så det ble bukse og fin topp... Og festen var absolutt gøy den! Jeg tok jo seff med meg en fyr hjem, og har sikkert fått det fine ryktet på meg nå :sukk: ja ja... han sov her i natt også da, så ble hvertfall litt mer enn en ons. :lur:

Det var ganske flaut å komme på jobb igår for å si det sånn! :hoho:

Jeg skal jobbe hele helga, så det blir nok ikke så mye KG surfing på meg fremover heller...

Ha en fin helg alle sammen :klem:

:skratte: søte iloveny :fnise:

Kos deg i helgen, med jobb og forhåpentligvis bittelitt fritid da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: søte iloveny :fnise:

Kos deg i helgen, med jobb og forhåpentligvis bittelitt fritid da :)

:klem:

:sjenert: Han skal komme hit i kveld også... Typisk min flaks at han skal flytte på mandag! :sukk: Fikk akkurat den søteste meldingen fra han!

Jeg skal kose meg på jobb jeg :gjeiper: Blir lite fritid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han flytter langt unna. Men jeg tror kanskje han har litt mer "følelser" om man kan kalle det det enn meg... I natt lå han å snakket om at det var så kjipt at han skulle møte meg nå, når han flytter på mandag. Fordi han hadde en magefølelse om at vi kunne passet bra sammen.

Jeg tror også at vi kunne passet sammen, men samtidig så merker jeg at jeg er ikke så veldig lei meg for at han skal flytte... men vi har jo ikke holdt på mer enn 3 dager, så kan jo være derfor. Også vil jeg vel ikke la meg bli knyttet til en person som jeg vet skal flytte uansett.

Alle på jobben vet om det og lar meg høre det! :hoho: Nesten litt komisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fri i 2 dager! :) Er dødsliten! Klarte å forsove meg til jobb idag, og ting har rett og slett bare gått ræva generelt i hele dag! :sur:

:kjefte:

He he, jeg har nærmest ikke tid til noe, og hvertfall ikke KG for tiden... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at han skal flytte da! :forvirret:

Men se det på den lyse siden, nå har du hvertfall fått deg no :lur:

Så kjedlig å ha så lite tid da, men jeg tror nok sommeren påvirker så de fleste (bortsett fra nerder som meg, som TAR seg tid :gjeiper: ) får mindre tid på nett, hvilket _egentlig_ er en positiv ting, komme seg ut i sola! :sol:

Stor klem til deg IloveNY :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at han skal flytte da! :forvirret:

Men se det på den lyse siden, nå har du hvertfall fått deg no :lur:

Så kjedlig å ha så lite tid da, men jeg tror nok sommeren påvirker så de fleste (bortsett fra nerder som meg, som TAR seg tid :gjeiper: ) får mindre tid på nett, hvilket _egentlig_ er en positiv ting, komme seg ut i sola! :sol:

Stor klem til deg IloveNY :klem:

He he, det er sant Envy! Jeg fikk meg no... :juhu:

:klem:

:vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois på deg! :duskedame:

Håper alt er bra! :) Tirsdagsklem!!

Hei :)

Det står bra til her i gården ja:) Bare litt sliten etter mye jobbing for tiden :gjeiper:

Hihi :) Sommerflørt er GØY! Godt at noen får seg noe ;)

Håper du har en bra tirsdag!

:klemmer:

Han fikk desverre litt mer følelser enn meg, så det var kanskje like greit at han måtte flytte nå...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...