Gå til innhold

gamle tanker...


IloveNY

Anbefalte innlegg

Ja, det evige problem! Jeg har sett noen reklamer for sånne volum-tanger ja! Det ser jo spennende ut, men hvis du vil ha litt bølger eller store krøller har jeg sett folk som har hatt kjempefine resultater med en lett permanent... Nei jeg mener ikke sånn 80 talls greie altså :gjeiper: Om det gir volum?? :vetikke:

Men det er kanskje å gå litt drastisk til verks?? he he

Nei jeg ble skikkelig skuffa! Hun har sikkert fått den kjolen, eller fått lånt den av butikken for å promotere den vettu! Sleipe mess tv dama... Som forresten så veldig pen og tynn ut! Hun må jo ha slanket og trent no voldsomt!

Når jeg så det bildet av henne skulle jeg ønske at jeg kledde å ha blondt hår! Det er så fint til sommerbrun hud!

:hakeslepp: 18 lapper! Det er nesten litt sykt at en kjole kan koste så mye!

Dumme mess-tv dama ja... Også det programmet som suger heftig! Hvem gidder gi en gratis kjole til henne liksom??? Jaja...livet er urettferdig! Sjekket forresten bloggen hennes når jeg lette etter kjolebutikk og da leste jeg at hun hadde begynt å trene masse og kutte ut godteri. Synes også hun var knallbrun og nesten for tynn:S Likte veldig godt håret hennes, er så glad i sånn flette på siden jeg, men har litt pannelugg som holder på å vokse ut, fungerer ikke så fint på meg :(

Jeg stemmer for dobbeltdyne! Og 37-tommers tv, hvorfor bare 32? :hjerter:

Tirsdags :klem1: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme mess-tv dama ja... Også det programmet som suger heftig! Hvem gidder gi en gratis kjole til henne liksom??? Jaja...livet er urettferdig! Sjekket forresten bloggen hennes når jeg lette etter kjolebutikk og da leste jeg at hun hadde begynt å trene masse og kutte ut godteri. Synes også hun var knallbrun og nesten for tynn:S Likte veldig godt håret hennes, er så glad i sånn flette på siden jeg, men har litt pannelugg som holder på å vokse ut, fungerer ikke så fint på meg :(

Jeg stemmer for dobbeltdyne! Og 37-tommers tv, hvorfor bare 32? :hjerter:

Tirsdags :klem1: fra meg :)

Jeg har også lugg som holder på å vokse ut! så det er veldig vanskelig å få til en slik fin flette på meg også...

Dobbeldyne er nå i hus! :juhu:

37" tv ja... :klø: hm???

:klem: tilbake til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi snakker om Line Victoria Husby som tidligere var programleder i mess tv:) Hun er vel nå på et elr annet dagtid program på tv2... Hun hadde en fin kjole på gullruten som både jeg og serenity88 forelsket oss litt i! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakker vi teite mess-tv-blondiner her!? :-D

åååweh, IloveNY, dobbeldyne hørtes kos ut :hjerte: *misunne litt*

Ha en strålende natt og morgendag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakker vi teite mess-tv-blondiner her!? :-D

åååweh, IloveNY, dobbeldyne hørtes kos ut :hjerte: *misunne litt*

Ha en strålende natt og morgendag! :klem:

Kanskje bare litt baksnakking?? :lol:

Dobbeldyne er DIGG!! og faktisk ikke så ille i pris på Ikea! Jeg fikk en dundyne til 349 kr... som er akkurat passe varm :) (jeg elsker dundyner skjønner du! de lager en sånn spesiell lyd... vanskelig å forklare, men mamma har sånn dyne. Den lyden minner meg om å sove i mammas seng når jeg var litt mindre! :sjenert: åh, det var så koslig!)

:klem: til Envy! Håper du får sove selv om du ikke rakk å ta sovepillen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Å ja, jeg vet hvor den kjolen er fra for dere som bor i Oslo. Kommer fra en eller annen litt småtrashy (aldri vært der inne, men det ser sånn ut utenfra) butikk i Grensen. Ligger rett ved siden av Bianco, kjolen henger i vinduet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg vet hvor den kjolen er fra for dere som bor i Oslo. Kommer fra en eller annen litt småtrashy (aldri vært der inne, men det ser sånn ut utenfra) butikk i Grensen. Ligger rett ved siden av Bianco, kjolen henger i vinduet :)

Hm... vi fant den hvertfall i en nettbutikk til ca 6000 kr! så hvis det er en som likner veldig kanskje det er en mulighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Line Victoria, henne masete dama på frokostquiz?

Trodde dere snakket om hun sølvi-dama som er hårexpert på KG jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Victoria, henne masete dama på frokostquiz?

Trodde dere snakket om hun sølvi-dama som er hårexpert på KG jeg..

Riktig! forkostquiz var det hun drev med ja...

Sølvi?? :klø: hm... åh ja, leste nå 17. mai - håret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Leste dagboken din etter at du svarte på en tråd jeg lagde.

Du skriver bra:) og musikksmaken din er rett og slett goe! :jepp:

Sjekket også artikkelen om introvert. Bekrefter mye av det som er med noen av oss. Kjente meg veldig igjen i den artikkelen der.. og jeg aksepterer de sidene med meg som person. Har hvertfall alltid likt meg selv veldig godt! :ler:

vil ønske deg en fin dag :) og jumper ut av dagboken din før du oppfatter meg som en "stalker" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, jeg vet hvor den kjolen er fra for dere som bor i Oslo. Kommer fra en eller annen litt småtrashy (aldri vært der inne, men det ser sånn ut utenfra) butikk i Grensen. Ligger rett ved siden av Bianco, kjolen henger i vinduet :)

Må sjekkes ut! 6000 var litt drøyt, så vi droppet liksom den drømmekjolen der da... Men nå er håpet tilbake:P

Håper du har en bra dag IloveNY! Sender en solskinns:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Gikk forbi butikken igjen i dag, og da hang den ikke i vinduet lenger.. Men butikken heter hvertfall Sketch :) Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Leste dagboken din etter at du svarte på en tråd jeg lagde.

Du skriver bra:) og musikksmaken din er rett og slett goe! :jepp:

Sjekket også artikkelen om introvert. Bekrefter mye av det som er med noen av oss. Kjente meg veldig igjen i den artikkelen der.. og jeg aksepterer de sidene med meg som person. Har hvertfall alltid likt meg selv veldig godt! :ler:

vil ønske deg en fin dag :) og jumper ut av dagboken din før du oppfatter meg som en "stalker" :fnise:

Tusen takk :) Jeg er jo ganske fornøyd med musikksmaken min selv også! :fnise:

Caring for your introvert artikkelen åpnet virkelig øyene mine! Jeg fikk plutselig en forklaring på hvorfor jeg mange ganger føler meg så rar i forhold til andre...

Stalker nei! bare koselig med folk som leser her! :klem: Ha en fin natt videre får jeg vel si nå! :hoho:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må sjekkes ut! 6000 var litt drøyt, så vi droppet liksom den drømmekjolen der da... Men nå er håpet tilbake:P

Håper du har en bra dag IloveNY! Sender en solskinns:klem:

Fuck hun snakket visst om samme butikken, så det betyr at det er samme kjolen også! med den samme jævls prisen! :( SKUFF!

Serenity88 er søt! :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...