Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jul_*

Senest i natt hadde kjæresten min en søt en :ler:

Vi har spot lights på soverommet, med sann bryter som du skrur rundt på. Jeg våknet av at lyset ble lysere, og svakere hele tiden. Jeg ser min kjære stå der borte ved døren og vrir på denne lysbryteren med ryggen til meg.

meg: hva i alle dager driver du med, skal du stå opp?

han: jeg har snart knekket koden, vi har snart masse skatter kjære.

meg: hva snakker du om, hva slags kode???

han: til safen vel! ligger masse penger her!

meg: HEY!!

han: ....... hva faen?

Han husket ingenting, og ante ikke hvorfor han stod og vred rundt på lysbryteren, noe han fortsatt gjorde etter at jeg hadde ropt til ham :ler: :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! en dag kjæresten min sov over, begynte jeg å runke han når han var halvveis inn i drømmeland. Jeg begynte fordi han har sagt han kunne tenke seg at jeg startet en gang mens han sov.

Ja poenge mitt er at han begynte å si høgt hva han tenkte på når jeg runket han. Han sa han så for seg meg bli tatt av 3 andre menn.

Når han våknet til ble han litt flau, han husket såvidt han hadde sagt det :)

Men jeg visste jo at han likte fantasien fra før av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Det var ikkje akkurat en kjæreste, men en ONS.. våkna på morrakvisten av at han gikk ut av senga, og tissa opp etter veggen bak TV'n!! Det var heilt surrealistisk, og eg huska at eg håpte det berre var en drøm. Både skjørtet og trusa mi låg på golvet, og fikk tissesprut på seg. Han la seg igjen, og fortsatte og sove. Eg fikk heilt angst, tok på meg klea igjen, og la på sprang heim igjen, halv seks om morningen :D Tok verdens lengste dusj.

Var på ferie i Hellas sammen med noen kamerater. En av kameratene mine som sov på naborommet gikk dritings, i søvne, inn på vårt rom og dro så ned buksa for å pisse på gulvet vårt som den mest selvfølgelige ting i verden. Han fikk høre det!

Ellers drømte jeg en gang at jeg ble angrepet av en ørn på størrelse med en minibuss! Jeg lå på ryggen og bestemte meg naturlig nok for å brøle høyt og sparke ørnen så hardt jeg kunne!

Episoden fant selvfølgelig sted under en hyttetur der min kamerat på 2 meter og 120kg sov i køyesengen over meg. Jeg sparket faktisk bort så og si SAMTLIGE planker som utgjorde bunnen i hans seng, med den følge at han og madrassen datt ned gjennom rammen som (tidligere) utgjorde hans seng og ned på meg som lå under. I motsatt ende av hytta hadde en av kameratene mine forklart for kjæresten sin at han trodde en elg hadde forvirret seg inn i stua og at hun for all del måtte holde seg på rommet sitt (!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen dager siden våkna jeg av at kjæresten lå og mumla. Snur meg og ser på han, og da sier han klart og tydelig "son of a bitch" og knytter neven opp i lufta :fnise: Jeg spør han om han er våken, men han bare fortsetter å mumle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern har kun vist sine søvnige sider én gang :P

Det var da vi var på ferie i Danmark i fjor. Gutta hadde vært ute på byen, mens jeg lå syk på rommet. Da han kom hjem var han veldig full, men kom seg nå i seng til slutt og vi sovna begge to.

Plutselig våkner jeg av at jeg hører lyden av noe som renner.

Setter meg opp i senga og ser han står i hjørnet, mellom garderobeskapet og døra, og tisser.

Jeg: "Hva i helvete er det du driver med!?" (rimelig forbanna)

Typen skriker fortvila: "JEG FÅR DEN IKKE TIL Å STOPPE!!"

Gutten var jo helt på gråten :skratte:

Og som det måtte ende, fikk han til sengs og endte med å vaske opp etter han selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler meg skakk* huff mange gode her ja..

har et par gode både fra meg selv og min mann.

Dette skjedde den gangen når vi hadde en 1.20 seng med sengegavler. Dette skjedde i halvsøvne, så han huska hva han hadde sagt etterpå.

Mannen min reiste seg plutselig opp, peker på sengegavelen og sier fasinert: Se havmåka!

Jeg: hæ?

Han: Ser du ikke havmåka på sengegavelen.

Jeg svarer ganske lattermildt nei...

Han får høre den av og til ja...

Også har vi den gangen vi pussa opp kjøkkenet så kjøkkenbordet ble plassert på siden der jeg lå og sov. Bordet er satt oppned så jeg ligger slik at jeg ser rett i mot bordføttene. Dette er et bord der alle 4 føttene er litt svingete. (greier ikke å forklare det annerledes..)

Jeg halvvåkner og setter i et hyl. Spretter raskt over min kjære og står med ett på hans side av sengen. Han spør meg hva det er. Jeg sier: Slange!! Han holder et godt tak rundt meg og passer skikkelig på meg, mens han slår på lyset. Og hva er det som "kryper" rundt på min side: joda... bordføttene... hehe..

Ellers har vi masse rare dyr på soverommet vårt... vi har mange edderkopper. Ene gangen var min kjære i halvsøvne, reiste seg opp og begynte å denge med puta i madrassen. Da jeg spurte hva det var, så måtte han jo drepe den store edderkoppen...

Også har vi en fra tidlig i forholdet vårt. Jeg lå over hos ham og var i halvsøvne. Plutselig sier jeg: det er 250 tirsdager i året. Husker det også, det er det verste....

Min kjære er veldig flink til å komme innom å gi meg et hadet kyss når han drar på jobb. Som regel går det greit, men av og til setter jeg i et hyl. Tydeligvis farlig å få hadet kyss... :P

Men kan være god tilbake også: som her i uka... da fikk han ikke gå nesten fordi jeg omfavna ham skikkelig og ga ham en god klem. Da skjønte han lite og ingenting.. hehe

Endret av Litavesla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ferie i Hellas sammen med noen kamerater. En av kameratene mine som sov på naborommet gikk dritings, i søvne, inn på vårt rom og dro så ned buksa for å pisse på gulvet vårt som den mest selvfølgelige ting i verden. Han fikk høre det!

Ellers drømte jeg en gang at jeg ble angrepet av en ørn på størrelse med en minibuss! Jeg lå på ryggen og bestemte meg naturlig nok for å brøle høyt og sparke ørnen så hardt jeg kunne!

Episoden fant selvfølgelig sted under en hyttetur der min kamerat på 2 meter og 120kg sov i køyesengen over meg. Jeg sparket faktisk bort så og si SAMTLIGE planker som utgjorde bunnen i hans seng, med den følge at han og madrassen datt ned gjennom rammen som (tidligere) utgjorde hans seng og ned på meg som lå under. I motsatt ende av hytta hadde en av kameratene mine forklart for kjæresten sin at han trodde en elg hadde forvirret seg inn i stua og at hun for all del måtte holde seg på rommet sitt (!)

Herlighet, jeg håper det gikk bra med deg da han falt?? Når det er sagt, tror jeg holdt på å le på meg sår hals etter å ha lest siste del av innlegget ditt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksamensnerer

For et par år siden hadde jeg min første eksamen på universitetet, og kvelden før var jeg utrolig redd for å forsove meg, og gjorde det svært klart for samboeren min om at han måtte ta hensyn til meg og ikke vekke meg da jeg la meg før han.

Likevel, midt på natten så kommer jeg til meg selv. Klokken er fem og jeg skulle opp kl syv... Og lyset står på!!

Supergretten klatrer jeg over samboeren på vei for å skru av lyset,

han setter seg opp og kikker på meg: Hva gjør du?

Du har glemt å slå av det jævla lyset, klarer ikke ta hensyn du!!! Jeg var så sur.

Samboeren ser litt forvirret ut og svarer: Men du skrudde det nettopp på!?

Da gikk det opp for meg at det var jeg som hadde slått det på rett før jeg gikk for å skru det av igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feberfantasier

Da jeg var yngre var jeg endel syk og fikk blandt annet en bakterie som førte til at jeg sov urolig og drømte de merkligste tingene.

En gang kom mamma inn på rommet mitt etter at jeg hadde ropt på henne.

Hun lurte på hva det var. Jeg var utrolig irritert, og sa at jeg umulig kunne få sove når giraffen og flodhesten ikke ville være stille.

Hun svarte at det sannsynlig ikke var noen giraff og flodhest på rommet mitt.

Jeg peke på søylen og sa der står giraffen og pekte på rekkerverket og sa at det var flodhesten. Jeg var utrolig frustrert.

Mamma, kan du be de om å gå, det er umulig å sove når de har kaffeselskap på rommet mitt...

En annen gang kom jeg løpende ned i stuen hvor mamma og pappa enda ikke hadde lagt seg. De lurte selfølgelig på hvorfor jeg ikke sov og hvorfor jeg hadde så hastverk.

-Min bror jager meg med kjvela!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :rulle:

Jeg døøøøøøøøøør!

Perfekt start på dagen :skratte:

"Nå må jeg legge på, gullfiskene drukner"

Herreguuud :rulle::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eselholder

i natt hadde jeg kjæresten på overnattingsbesøk som så mange ganger før, Midt på natta våkner jeg av rare skrapelyder i rommet, og der nede med fotenden sitter kjæresten og BITER PÅ TREVERKET!!! Jeg sparka ham lett i panna og spurte hva i alle dager han holder på med?? Han drømte han var ett esel :skratter:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var og så på tv med min kjære, og hans sovna som vanlig foran tv`. Jeg skrur av tv`n og prøver å vekke han forsiktig og si at vi må legge oss. Da spretter han øyne opp og sier " ikke før jeg har fått de 3!"

Han husker aldri sånne ting..blir bare irritert når jeg ler og spør han hva han mener :)

Han har masse sånne rare ting og sier masse rart, men det meste er usammenhengende:) Prøver å lirke ut ting..men den går ikke.

Sønnen min en gang når han var 5. Hørte et "dunk" i rommet hans, jeg ble bekymret og gikk inn for å se, og der står han mot skapet sitt og har slått hodet sitt i døren. Han husket ikek hvorfor ... var utrolig søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner ble oppringt på mobilen sin en natt, hun tok telefonen og pratet men var veldig opphengt i at hun ikke kunne snakke nå, fordi mobiltelefonen hennes ikke virket :tunge1:

Mannen min hadde ligget og sløvet på sofaen da vi skulle legge oss og han skulle bare slå av tv-en først. Han ble veldig irritert da tv-en ikke ville slå seg av, noe som ikke var så rart siden han prøvde å skru av tv-en med en kniv :fnise:

Selv er jeg kjent for følgende sitat da jeg var liten:

pappa: god natt, skatt.

jeg: jeg er ikke noen katt!

pappa: jeg sa ikke katt, jeg sa skatt.

jeg: å ja, katt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angelish

Kjempemange morsomme historier her...

Jeg har et spørsmål angående det å snakke i søvne...

Mennesker som snakker i søvne, er det kun tull og vas det går i???

Eller kan de faktisk snakke om seriøse ting også når de sover?? Ting de virkelig mener når de er i våken tilstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempemange morsomme historier her...

Jeg har et spørsmål angående det å snakke i søvne...

Mennesker som snakker i søvne, er det kun tull og vas det går i???

Eller kan de faktisk snakke om seriøse ting også når de sover?? Ting de virkelig mener når de er i våken tilstand...

merker at min samboer snakker om reele ting. Men det er vansklig å tyde helt. Noen ganger blir det mumling..og det er nesten umulig å få ut hva de sa. Har prøvd mange ganger å lirke ut og god snakke i søvnen hans..men det er bare mumling:) søren heller...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en episode om meg selv som jeg husker...har en tendens til og snakke i søvne i perioder..vet ikke helt hva jeg drømte om denne natten,men jeg våknet selv av at jeg ligger og mumler og sier at nå kommer han og tar deg.han jeg var forlovet med da hørte tydlighvis dette for hodet spratt opp av puta og han sa:HÆ!.han kommer og tar deg,sier jeg..på dette tidspunkt begynner jeg og våkne og blir litt småflau..hvem kommer,spør min forlovede.jeg må jo svare noe ikke sant.så svaret han får er BUSEMANN.dette skremte tydelighvis ikke han.busemann ja..... sier han og sovner igjen..tror faktisk han svaret meg i søvne.jeg hørte iallefall aldri noe om denne episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

jeg snakker aldri i søvne, men jeg gjorde visst det her ei natt.

Jeg var stuptrøtt og sovna på flekken før jeg plutselig begynte å stønne

meg: Hudflaket! Åh, hudflak!

Kjæresten min: hva for et hudflak?

meg: Åh, på bilen. Hudflak..... bilen.

K: det er ikke noe bil her

meg: åååh, skjønner du ingenting. det er hudflaket som kjører!

Kjæresten min ble litt skremt og måtte vekke meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann
Haha! en dag kjæresten min sov over, begynte jeg å runke han når han var halvveis inn i drømmeland. Jeg begynte fordi han har sagt han kunne tenke seg at jeg startet en gang mens han sov.

Ja poenge mitt er at han begynte å si høgt hva han tenkte på når jeg runket han. Han sa han så for seg meg bli tatt av 3 andre menn.

Når han våknet til ble han litt flau, han husket såvidt han hadde sagt det :)

Men jeg visste jo at han likte fantasien fra før av :)

Jeg synes alle innleggene dine i denne tråden handler om at du gir, eller tar i mot, seksuelle tjenester, jeg :)

MY KIND OF GIRL!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...