Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Princess_Peach

Hahaha, mye herlige historier her :-D Min nåværende samboer snakker omtrent aldri i søvne, hjemme hos oss er det stort sett jeg som står for nattlig underholdning i form av rare utrop, letter eller gråting i søvne...! Eksen min, derimot, var fæl til å snakke i søvne, og det oppsto flere morsomme episoder. Husker spesielt den første gangen jeg opplevde at han snakket i søvne. han satte seg opp i senga midt på natten og utbrøt plutselig "Ta det med deg! du må huske å ta det med deg!!" Jeg skvatt til og spurte: "Hva da??". Og han bare "fenalåret, vel!" Så la han seg rett ned igjen og sov videre...! Fikk meg en god latter da, ja :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anonym_*

jeg har ofte snakkket i søvne over tlf, og er har da lett for å si utrolig mye rart...sist var med exen min...

han:hallo...er du der eller...eyy sover du eller?

jeg: nei dumming!

han: hvorfor snakker du ikke da, og hva er du irritert over nå da?

jeg: mamma kkjøpte en rød kjole til meg, men muslimene har spist den,faen, svarer jeg trist...

husker jeg våkna med en gang av at han lo seg ihjel, og holdt på å dø av latter da jeg fikk høre dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Guest_*

Hahahaha, så mye morsomt her :ler:

Jeg har en liten historie om min nåværende kjæreste for noen år siden...

Han sover ekstremt tungt...men en natt bråvåkner jeg av at han spretter opp av senga, løper ut i gangen. Jeg setter meg opp i senga så jeg får sett hva han driver med...Jeg tror jo han er våken og plutselig kom på noe (?). Jeg ser da at han setter på alt lys som finnes og smeller opp døra til foreldrenes rom, han er kliss naken og....ja, alt henger og slenger! Ufattelig komisk der og da. Så roper han noe som "halloo, dere må våkne!!!!" inn til foreldrene. De våkner merkelig nok ikke!? Når han ikke får noe respons derfra løper han inn på badet som er vegg til vegg med der vi sover. Der hører jeg masse romstering, vann som blir skrudd av og på, ting som detter ned, doen som blir trekt ned osv. Så kommer han tilbake etter en goood stund og legger seg ned i senga... Jeg sitter fortsatt oppreist og skjønner ingenting. Det var først nå jeg forstår at han sover.... Fem minutter senere spretter han opp igjen, men da klarer jeg å vekke han... Da ser han stygt på meg, grynter og snur seg.... Det skal sies at han var syk og hadde veldig feber...helt klissvåt av svette stakkars.

Men dette har jeg ledd av mange ganger.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min og jeg sov nakne, da han setter seg opp og titter ned på seg selv. Etterhvert sier han, "Du? Kan du tenne på penisen min med en lighter?"

han har også ropt til sin mor ; Mamma? Hent tørketrommelen,jeg må nyse meg!

hahaha :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Samboeren til ei venninne var på fylla en kveld og kom hjem lettere bedugget. Den helgen hadde de besøk av lillebroren til venninna mi som sov i enkeltsenga på gjesterommet.

Midt på natta våknet han og skulle på do, men han hadde blingset på soveromsdøra, og lagt seg i feil seng. Det hjalp vel ikke at han la armen om lillebroren hennes og skulle kose :) (han oppdaget da at han var i feil seng)

De involverte syns enda ikke historien var noe morsom, men vi andre syns det var hysterisk morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Utrolig bra tråd!

En kveld hadde samboeren lagt seg en god stund før meg, så jeg var stille da jeg listet meg inn på soverommet for ikke å forstyrre.

Plutselig setter han seg opp i rommet og sier strengt

- Hysj!

- Unnskyld, jeg prøver å være så stille jeg kan...

- Kom hit!

- Men jeg mente jo ikke...

- Dette må du ikke fortelle til en levende sjel!

- Eeeh...neivel...

- Det var her de to arbeiderne gjemte seg.

- Hæ? Hvilke arbeidere?

- De var her nå nettopp. (Omsider skjønner jeg at han snakker i søvne)

- Javel... Hva var det de gjorde, da?

- De monterte den hemmelige heisen. Der! (Han peker andektig mot skapet) Og så tok de den ned, og nå er de borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan ikke en stakkars mann få drite i fred?!"

ahh, tråd som er gull verdt.

Snakker selv mye i søvne, men stort sett bare rabbel

Men har en jævla god en, om mitt søskenbarn som hadde snudd døgnrytma si helt på hodet, var vell rundt en 17-18 år. sittet med pcen hele natten, jeg var på besøk med søstern hans, og plutslig ringte en kompis og skulle låne en HUB (dings man trengte for noen år siden til dataparty/lan) Vi beina ned og "vekte" han. "Det er telefon til deg"

Han: Ja hallo?

venn: hei, kan vi låne hubben din?

han: nja, ja, går vell ikke helt akkurat nå, jeg er i Trondheim.

venn: å, javell ja.... hva gjør du der?

han: Jeg er ute og lufter kaninen.

venn: jaha, vell vell, vi snakkes.

Er dog ikke sikker på hva vår felles venn egentlig sa, men noe i den dur, han ble jo selvsagt ganske satt ut, med tanke på at vi bor på sunnmøre og begge 2 går i samme klasse.

Jeg og søstern sto der egentlig bare og måpte og lurte på hva i all verden han sa. Når han våkna nekta han og tro på oss.

En rask telefon til vår venn så satt han der også igjen som et spm tegn.

Har ledd godt av denne de siste årene ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hufsa_*

Åh herregud dette er den beste tråden jeg har vært borti :hoho: Ler meg ihjel alene i sofan min.

Min mann er veldig aktiv på natta, både med snakking og gjøre ting i søvne.

For ikke alt for lenge siden var vi i thailand hvor jeg plutselig våknet en natt av at mannen min bryter ut av seg med skikkelig grov dyp stemme: Jeg skal ETE deg... Jeg skal ETE deg.

Jeg: Hæ, hva snakker du om

Han: Pølse..Pølse..Pølse..Nam...Nam..Nam..namnamm

:skratte:

Jeg lo så jeg rulla ut av senga og han våkna, han aner ikke hva han drømte om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det jeg som skravler i vei i søvne :sjenert:

Her i julen hadde jeg ligget å ledd skikkelig høyt, så hadde sambo spurt hva jeg lo sånn av og da svarte jeg "alle stavefeilene!"

En gang hadde jeg ropt ut at han skulle bare vente til jeg og FRP kom til makta!! :rolleyes:

En samtale jeg hadde med pappa i søvne:

Pappa: Hva gjør du?

Jeg: Spiser..

Pappa: Hva spiser du da?

Jeg: Mose vel...

Pappa: Hva smaker det da?

Jeg: Det smaker som kylling.

En venninne sov hos meg engang og da hadde vi følgende samtale har jeg blitt fortalt..:

Jeg: Du må slå av den der. Det er bare å trykke...

Hun: Hæ?

Jeg: Jah! Trykk på den der så blir det stille..

Hun: Hæ??

Jeg: Ååååh... skjønner du ikke? Trykk på den der det står slå av så stopper det...

Hun: hihihihihihihihihihihihhohohohoho.. (da skjønte hun at jeg snakket i søvne)

Jeg: Selv om du kansje ikke skjønner hva jeg sier og tror at jeg er dum, så har jeg faktisk en hjerne!!!!

Jeg ble vist sint på henne jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på en annen jeg hadde for noen år tilbake. jeg har visst grådig god fantasi når jeg sove har jeg hørt :P

min daværende sambo kom for å ligge seg. jeg hadde allerede sovnet.

meg:å hei. kommer du nå?

sambo: eh.. ja.

meg: hvis du tar på deg hjelmen så kan vi fly.

(han skjønte nå at jeg maste i søvnet som vanlig og bestemte seg for å mase litt)

sambo: høres bra ut.

meg: hvis du tar den feite bien, så tar jeg den lille. ok?

ehhh... den fantasien altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eks av meg var forferdelig på og snakke i søvne, hadde noen samtaler med han mange ganger og kan ikke komme på så mye akkurat nå.

men kommer på 2 fra han.

den ene gangen skulle vi sove og han sovnet før meg, tvn står på og jeg ligger og ser på mens han sover. så begynner han og snakke om at sånn skulle jeg vært.. og jeg spør hva han mente?

"sånn"

"sånn hva??" spør jeg..

"sånn modell...sånn på tvn" var svaret :P

en annen gang, og den slår alle ganger han snakket i søvne. så våknet jeg ca en halvtime før vekkerklokka ringte, og han sov mens jeg bare lå og slappet av i armkroken hannes før vekkerklokka ringte og vi måtte opp.

så plutseli sier han noe i den duren "ELÅLELÅLEEE..." først litt høyt så svakere og svakere....og jeg begynner og storflire, det hørtes ut som joiking og jeg klarte ikke holde igjen latteren.

dette var hjemme hos mine foreldre, og jeg lo så jeg vekte hele huset...

han våknet av at jeg lo og skjønte at nå hadde han sagt noe i søvne og begynte og flire selv uten og vite hva han hadde sagt, det var nemlig ikke første gang han hadde våknet av at jeg lo av han.

og da kunne han fortelle at han hadde vær og kjørt på vidda, også kom det noen ulver og han hadde motorstopp. så for å jage vekk de ulvene så måtte han jo joike de bort siden han var på vidda... :ler:

en annen gang var da jeg og en venninne hadde vært på fest, og hun skulle ligge over hos meg og vi delte dobbeltsenga mi.

jeg la meg med ryggen mot hun og var på tur i drømmeland, da jeg hører fra

hun: "hvorfor er du sur??"

jeg: hæ? jeg er da ikke sur!!

hun: ja men jeg hører jo at du er sur!!

jeg: men jeg er da ikke sur!!

hun: men jeg hører jo på deg at du er sur!

jeg: ja men jeg ER IKKE SUR!!!!

hun: "TONLON" JEG PRATER I TELEFONEN!!!

og jeg snur meg og ser hun ligger og snakker i telefonen, jeg hadde svart henne i halvsøvne en stund, og husker på at jeg svarte henne men var alikevell helt borte :P og ble mer og mer våken des mer irritert jeg ble over at hu påsto at jeg var sur på hun....

det kjipe var at hun snakket med en sur kjæreste, og vi fikk latterkrampe og det ble vanskelig for henne og være alvorlig. han ble bare mer sur da :ler:

en annen gang da jeg var syk og var på besøk hos foreldrene mine i noen dager, så lå jeg på sofaen om natten.

og min bror hadde kommet og satt seg i sofaen for å se litt tv før han tok kveld.

plutselig hadde jeg satt meg opp og

sagt: hvor er han???

min bror: hæ? hvem da?

jeg: niklas...hvor er han??

også hadde jeg åpnet pc skjermen og sett på den, og lagt den ned. for så og legge meg ned og sove videre!!

jeg kjenner heller ingen som heter niklas :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min pleier å våkne noen ganger og begynner å skravle noe på sitt eget språk som jeg ikke forstår.. syns det er litt komisk jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist kjæresten min var på besøk snakket jeg visst i søvne, og jeg husker ingenting av det. Uansett, jeg pleier å sove på armen hans, inntil ham, og plutselig så hadde jeg sagt: "få bort den ekle armen din!". Kjæresten min ble litt forskrekket, men måtte flire når han hørte jeg pustet tungt og sov videre. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk tråd!!! :skratte:

Dverger, feite bier, elger i stua, og ikke minst spøkelser ut av rompa!!! :skratte:

Min kjære skravler ofte i vei i søvne, klart og tydelig slik at han våkner av det selv! :)

Men den beste hittil, var en av de første nettene vi sov sammen...

Jeg har en tante som er veldig kjent, og veldig omdiskutert til tider (ikke noen skandalekjendis, altså! ;) Haha!)... Vel, noen vi var sammen med, hadde diskutert min tante kvelden før, og jeg hadde funnet ut at det var best å bare hviske min kjære i øret at det var faktisk tanta mi, slik at han slapp å bli flau hvis han slang ut noen kommentarer selv!;) Han hadde bare sagt "åja" og smilt, og jeg trodde han bare latet som ingenting siden vi var sammen med andre.. :)

Vel, på morgenkvisten våkner jeg av at han utbryter

"XXX XXX (min tantes navn), den jævla fitta!"

Jeg: Hæææ?

Han: "XXX XXX Den JÆVLA fitta!"

Jeg: Eeeeh... Hva mener du?

Han: (Halvvåken) Hæ? Å, nei ikke no', jeg bare snakker i søvne...

Jeg: eeeh.. Okey? Men vennligst ikke snakk om familiemedlemmene mine i søvne, da! :D Hehe! Måtte flire!

Han: Hva snakker du om?

Og så måtte jeg bruke lang tid på å overbevise han om at hun faktisk var tanten min! Haha! Han hadde tydeligvis ikke fått det med seg, siden det var ganske bråkete da jeg hvisket det i øret hans! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta.

Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene".

:hoho:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen om kjærester, men om meg selv og en venninne.

Jeg og venninnen deler leilighet, soverom rett ved siden av hverandre. En kveld jeg satt lenge oppe hørte jeg plutselig venninnen min rope høyt

"FITTEFAEN SÅ KALDT BRRRRRRRRR" og basket med dynen, "smattsmatt" og snork.

Jeg selv har en gang klart og svare på en sms i søvne, da skrev jeg sms tilbake om noen pølser og fikk svar "hva er det du snakker om??"

En annen gang hadde jeg vært i begravelse og la meg ned for å hvile. Hadde satt alramen på mobilen for jeg ville se en film.

Jeg var langt i fra våken da alarmen gikk. Jeg bannet og steiket om hvem det var som ringte meg på denne tiden, tok telefonen prøvde å trykke på den men fingrene fungerte ikke. skrek i telefonen "hallo...HALLLLLOOOO???"

Da jeg våknet var jeg litt flau over meg selv, åja...filmen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
En kveld hadde samboeren lagt seg en god stund før meg, så jeg var stille da jeg listet meg inn på soverommet for ikke å forstyrre.

Plutselig setter han seg opp i rommet og sier strengt

- Hysj!

- Unnskyld, jeg prøver å være så stille jeg kan...

- Kom hit!

- Men jeg mente jo ikke...

- Dette må du ikke fortelle til en levende sjel!

- Eeeh...neivel...

- Det var her de to arbeiderne gjemte seg.

- Hæ? Hvilke arbeidere?

- De var her nå nettopp. (Omsider skjønner jeg at han snakker i søvne)

- Javel... Hva var det de gjorde, da?

- De monterte den hemmelige heisen. Der! (Han peker andektig mot skapet) Og så tok de den ned, og nå er de borte...

Jeg tihihihisser på meg! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...