Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også en sånn "greie" jeg gjør hver natt. Jeg og kjæresten har hver vår dyne, pluss at han har en ekstra nederst i senga. Grunn;

HVER natt, selv om vi har hver vår dyne tar jeg tak i hans dyne og ruller meg rundt så jeg er sikkelig innpakka i begge dynene ;P Han er for snill til å vekke og ta tilbake dyna si, så han kjøpte en ekstra etter mange netter naken/med teppe.

:ler: Jeg gjorde noe av det samme. Jeg kastet dynen min på gulvet, og så stjal jeg mannens. Hvis han prøvde å ta fra meg dynen så knurret jeg til ham og ble skikkelig sur. Jeg har bedret meg nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen gode historier å komme med. Samboer har en gang snakket om en hane(??!) og for ikke lenge siden sa han så søtt til meg at jeg var sååå flink... Aldri fått noe svar på hva det er han har drømt/ment...

Men nå er da denne tråden i mine innlegg og, håper det kommer flere gode historier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden så var jeg på hyttetur med min daværende kjæreste. Jeg hadde sovnet mens han lå å leste bok. Han måtte ut å tisse før han skulle sove. Når han stod opp av senga satte jeg meg opp med åpne, sløve øyne.

Jeg: Det er en gammel dame som graver likrester ned i jorda!

Han: Hva er det du sier?

Jeg: Det er en gammel dame som graver likrester ned i jorda!! (nå rimelig irritert)

Han: Hva???

Jeg: Skjønner du ikke hva jeg mener??!!? (veldig sinna nå)

Jeg gjentok den siste et par ganger før jeg la meg til å sove igjen....

Hytta hadde utedo så han måtte ut i mørket for å tisse. Creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg gjorde noe av det samme. Jeg kastet dynen min på gulvet, og så stjal jeg mannens. Hvis han prøvde å ta fra meg dynen så knurret jeg til ham og ble skikkelig sur. Jeg har bedret meg nå :sjenert:

Det er ikke meningen å le, men ser det virkelig for meg :skratte:

Hos oss er nok jeg den mest aktive. Kjæresten har flere ganger våknet av at jeg har ropt på hjelp. Da han spør hva det er svarer jeg vanligvis ikke. Jeg bare forsetter og rope.

Kjæresten ler masse i søvne. Virker som han har det utrolig gøy mens han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kan jeg bli veldig trøtt om kvelden og sovne før kjæresten min. Her en natt hadde vi altså lagt oss, jeg hadde sovna med en gang, og min kjære lå og prøvde å få sove. Plutselig så kryper jeg inntil ham, tar godt tak rundt ham, klemmer han skikkelig og sier "Stoooor Kitty", akkurat som jeg ville kose en bamse.

Jeg våknet faktisk rett etterpå av en eller annen grunn, og jeg drømte at jeg fant en kjempestor Hello Kitty-bamse i en leketøysbutikk og begynt å klemme den. Jeg har nemlig litt dilla på Hello Kitty om dagen, så jeg ble så glad da jeg fant den. :rodme:

Da jeg våknet nusset kjæresten min meg og sa: "nåh, så søt du er". :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wacmoc

Har ikke noe på kjæresten, men meg selv er veldig pratsom når jeg sover.

Som f.eks i natt da jeg hadde ei veninne som sov over. Hun så på tv og jeg hadde sovna;

Jeg snur meg mot hu, smiler fra øre til øre og sier;

Jeg elsker deg!!!!

Hu; Du gjør det ja?

Jeg; Nei!!!

liten pause

Jeg; Jeg bare trodde du var X ( kjæresten min ), du ligna sånn på han!

Hu; Jeg gjør det ja.. Sover du X?

Også gliser jeg fra øret til øret og sier høyt JAAAAA før jeg legger meg ned igjen ;P

Snakka isøvne igjen litt etterpå hvor jeg hadde hylt og skreki og holdt meg på magen og ropt; magen miiiin, de tar magen min!!!!! Og når hu hadde spørt hvem som tok magen min, mumlet jeg noe om tyra banks før jeg la meg ned igjen.

hoho. ;P Er litt skummelt å få så mange historier om ting jeg sier i søvne når jeg våkner igjen xD Kjæresten hører heldigvis nesten aldri det rare jeg sier ettersom at han som oftest sovner først :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kan jeg bli veldig trøtt om kvelden og sovne før kjæresten min. Her en natt hadde vi altså lagt oss, jeg hadde sovna med en gang, og min kjære lå og prøvde å få sove. Plutselig så kryper jeg inntil ham, tar godt tak rundt ham, klemmer han skikkelig og sier "Stoooor Kitty", akkurat som jeg ville kose en bamse.

Jeg våknet faktisk rett etterpå av en eller annen grunn, og jeg drømte at jeg fant en kjempestor Hello Kitty-bamse i en leketøysbutikk og begynt å klemme den. Jeg har nemlig litt dilla på Hello Kitty om dagen, så jeg ble så glad da jeg fant den. :rodme:

Da jeg våknet nusset kjæresten min meg og sa: "nåh, så søt du er". :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som sov hos meg en natt for noen år siden. Vi hadde drukket en god del, og la oss ganske beruset i senga for å prate. Jeg var nyforelsket på den tiden, så samtalen dreide seg selvsagt om det. Etter en liten stund blir det stille, før jeg plutselig hører..."Men hvis han var en tyrk i tyrkisk film og du var Leah i Star Wars....." Hun våkna av at jeg svarte HÆ? og knakk sammen i latter begge 2.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er også veldig aktiv natteprater. Våkna til ei natt av at han sitter på kne oppi senga og klapper på madrassen. Jeg spør hva han driver med og han svarer at han ligger på klinkekuler :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katta85_*

Sambo har hatt en periode nå hvor han har snakket hver eneste natt, desverre er det ikke store greiene så husker det aldri dagen etterpå :snurt: Men har som oftest en god latter i løpet av natten :fnise:

Men, en dag i forrige uke sovnet vi på soffan etter middag, våkner av at han spør hva klokka er.

- Snart seks, sier jeg.

- Faan, Får jeg som svar før han løper som en gal mot badet i det han roper - Jeg har sovnet av!! Jeg klarte ikke å holde meg der jeg hørte han romstrerte på badet. Jeg tenkte hvis han gikk ut døra måtte jeg nesten si ifra men han skjønte det nok selv for han gikk å la seg i sengen istedet. Stakkars, mye overtid på trøtte mannen :)

Ellers tar han alltid av seg bokseren mens han sover hvis han ikke har tatt den av tidligere, å våkner ofte med litt "kos" de nede. Da skjemmes han godt når jeg forteller det om morgenen da :fnise:

Må ha med, mannen ringte bestevenninnen min i går, må ha med hun sover ofte middag i den tiden, så vi trodde kanskje hun kunne sove. I det hun tar telefonen

Hun - Hva?! Hvem?! Hva er det som skjer klokken seks?

Han - Hei! Seks??... Sover du X?

Hun - Neineinei, hvem er du ?

Han - Det er XX, skulle bare høre etter om nå.. Er du våken nå eller? *Ler godt*

Hun - *Skjemmes* Huff, jeg sovnet. Skjønte ingenting jeg..

Han - *Ler* Hva skjer klokken seks

Hun - Har ikke peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten ler masse i søvne. Virker som han har det utrolig gøy mens han sover.

Det gjør min også. Han ler, humrer og.. ja, bare høres ut som om han har det morsomt med det han drømmer. Og han pleier også å tygge, eller lage sånne lyder som om man spiser maiskolbe, så jeg mistenker at han drømmer om mat ;p

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle vekke mannen i går. Det gikk omtrent sånn her.

Jeg: Nå må du våkne "navn", mens jeg stryker litt på ham

Han: mmmm

Jeg: Du må våkne nå, klokka er mye og vi har planer i hele dag.

Han: Jaaaaa

Jeg: Rister litt i han nå, og sier igjen hva klokka er og at han må faktisk stå opp

Han: mmmm

Så da går jeg ned, vasker opp, rydder, setter på kaffe og lager frokost før jeg går opp igjen.

Jeg:"Navn", nå er frokosten klar, skal du våkne snart?

Han: JADA! Er ikke nødvendig å si det hele tida heller da. Slutt å mas! Med sånn høy irritert stemme.

Jeg: Neida, men det er en time siden jeg sa det sist, og nå er det varm kaffe til deg nede.

Han: Sukker tungt, ser på meg som om jeg skulle være helt idiot og spør med oppgitt stemme. Skal jeg sette den på fire da eller?

Jeg: Fire?

Han: Enda mer oppgitt. FIRE ja.

Jeg: Hva skal du sette på fire?

Han: Den blåsegreia vel. Nå begynner han tydelig å bli ordentlig irritert på at jeg ikke forstår.

Jeg: Blåsegreie? Som skal settes på fire?

Han: JAAA! Den blåsegreia på skjermen vel!

Da begynnte jeg å le høyt, og han ser overasket på meg.

Han: Er faktisk IKKE noe å le av!

Jeg: Sikker? Du skal sette blåsegreia på skjermen på fire? Hvilken skjerm?

Han: mmmm

Etter litt mer rusking i han våknet han endelig og ble med ned for å spise frokost. Uten å kunne huske noe av vekkingen i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sagt så mye, som jeg kommer på. Men er ofte veldig forvirret på morgenen når klokka ringer.

For noen år siden hadde jeg kjæreste, og vi sendte veldig mange sms'er. Han begynte tidligere enn meg på jobb, så jeg måtte stå opp alene. Jeg brukte mobiltelefonen som alarm, og hadde ikke sånn slumre-funksjon, så jeg måtte stille alarmen på nytt for å få noen ekstra minutter på øyet.

Hjernen fungerte ikke alltid i ørska, så det endte flere ganger opp med at i stedet for å stille alarmen, sendte jeg en sms til kjæresten min hvor det sto f.eks. "08.05".

Han satt på kontoret og fikk nesten daglige sms'er med klokkeslett fra trøttingen i senga :)

En stund hadde jeg også en kjole i klespose hengende utenpå skapdøra på soverommet. Hvitt klesskap, svart klespose. I nattens mulm og mørke kunne dette se ut som om det sto en person på rommet. Dette var roten til mye rart i søvne; Enkelte ganger ble jeg livredd klesposen og sprang ut fra soverommet i vill panikk. Andre ganger hilste jeg bare på den med et hyggelig "Hei!" på tur til badet, og noen ganger satt jeg bare og stirret på den for å prøve å huske hvem det var :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Vanvittig bra historier!

Har et par selv. For noen år siden hang jeg og en venninne sammen som erteris, vi mer eller mindre bodde hos henne og sov alltid der. Vi sov sammen i senga hennes og hadde sjelden på oss mer enn truse eller g-streng (var sommer på dette tidspunktet og særs varmt)

Jeg sover som oftest på magen og våkner midt på natta av at venninna mi klatrer opp på ryggen min og legger seg oppå meg, hun mer eller mindre kliss naken :P Samtalen artet seg ca slik:

Jeg: X, hva er det du holder på med?

Hun: (tydelig frustrert over et eller annet) Åhh.. det er ikke min skyld!!

Jeg: Hva er ikke din feil?

Hun: Det er din skyld! Det er jo ikke min skyld at du har så spiss rumpe!!

Hun blir kjempefrustert og krabber av meg, det går noen sekunder og plutselig ser hun helt forfjamset ut og begynner å le, før hun gjemmer seg under dyna.

Jeg: X, hva i all verden skjer??

Hun: Jeg trodde jeg var en genser!! Jeg skulle kle meg på deg, men du hadde for spiss rumpe så det gikk ikke..

En annen historie er i fra da jeg og sambo akkurat hadde kommet sammen. Jeg var særs forkjøla og hadde brukt hele kvelden på å snyte meg sår i ymse dasspapir. Jeg sovner, mens han ligger å leser. Plutselig setter jeg meg litt til rette i senga og snyter meg. Jeg våkner av at han utbryter:

HVA ER DET DU GJØR?

Jeg blir lettere irritert og sier : SNYTER MEG VEL (ærlig talt, jeg har da gjort det hele kvelden..) :kjefte:

Han : DU SNYTER DEG I DYNA!?!?!?!

Jeg blir da selvsagt driiiitflau.. vi hadde ikke vært sammen så lenge og antok han måtte lure på hva i all verden slags dame det var han hadde funnet seg som pleide å snyte seg i dyna.. godt det var utført i søvne da :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha denne på mine innlegg! Har gjort en kjip og tung nattevakt mye bedre! Selv om de jeg jobber med må tro jeg er gal som sitter her og fniser :fnise:

Har et par selv også. Først en tidligere kollega som jeg delte dobbetseng med på en hyttetur:

Det hele begynte med at hun satte seg opp i sengen og sa " 75% synes det er greit", flere ganger. Hun jobbet med en undersøkelse på den tiden :gjeiper: Jeg fikk henne til å legge seg ned, og jeg sovnet igjen. Litt senere våkner jeg av at hun står og drar sånne trådskuffer ut og inn, mange ganger. Det bråker jo ikke noe særlig! Så gikk hun bort til vinduet og stod der og klappet. Tror hun prøvde å trekke for gardinene, men fikk ikke tak i dem. Hun viste ikke at hun drev med så mye rart om natten, så det took litt tid å overtale henne neste morgen! :fnise:

Datteren min på snart 5 snakker stadig vekk i søvne, men det er skjelden det er noe mer enn mumling. Men etter at hun hadde sett på Emil, der han, Griseknoen og hanen spiser kirsebær som har gjæret hadde hun en bra en! På slutten av den episoden knuser jo Emil vinflaskene, for han skal motarbeide at folk blir fulle. Så da jeg titter inn til Mini før jeg legger meg sier hun "Mamma, det var bra Emil knuste flaskene, jeg vil ikke at du skal bli full!" Følte meg som den dårlige moren, enda jeg knapt nok tar ett glass vin/en øl forran henne! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...