Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Konservativ Mann
Herlighet, jeg håper det gikk bra med deg da han falt?? Når det er sagt, tror jeg holdt på å le på meg sår hals etter å ha lest siste del av innlegget ditt :ler:

Det gikk bra med meg, knærne mine tok av for hodet hans, takk for at du spurte. :9

Jeg har for øvrig noen flere historier om "migeren".

Migeren har ikke bare pisset på gulvet i søvne. Han lider også av forfølgelsesvanvidd.....i søvne (ikke ellers). Tidligere delte vi leilighet, og ved et par anledninger holdt han på å pådra meg hjerteinifarkt ved at han brølende stormet ut av døra på rommet sitt i 2-tiden om natta akkurat mens jeg gikk forbi (på vei fra do eller lignende). Dette blir så etterfulgt av at han slenger seg forbi meg, huker fatt i skuldrene mine og roper "HJELP MEG DA, FOR FAEN!!! DE KOMMER, DE KOMMER!!"

Får roet ham ned, men ikke hvis han hopper ut av vinduet!

Det har han også gjort tidligere (men ikke mens jeg bodde med ham), og da måtte han pent ringe på døra i boxershortsen og få moren til å låse ham inn igjen. :)

Den rareste episoden var da vi var på ferie i Syden og han løp ut fra rommet sitt i søvne, hoppet opp og tok tak i vinduskarmen på baderomsvinduet vårt (det er ca to meter over bakken fra utsiden), for så å heise seg opp. På mystisk vis greier han så å tre overkroppen gjennom det lille vinduet (som er på størrelse med et frimerke) og "stupe" med hodet først inn gjennom vinduet og ned på doskåla som står pent plassert under vinduet. Jaggu godt vi hadde husket å ha dolokket nede, sier nå jeg!

Fyren trenger seriøst å sove i tvangstrøye og reimer! Han innrømmer selv at han er seriøst nervøs for å ta livet av seg selv hvis han legger seg til å sove i en leilighet i syvende etasje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lilly_*

Dette skjedde onkelen min første gang han overnattet hos tante som da fortsatt bodde hjemme hos sine foreldre.

Foreldrene til tante bråvåknet midt på natta av at onkel sto i sengeenden deres, klappet hendene sammen og sa "hepp, hepp" hvorpå han knikset i knærne, hoppet til og stupte midt oppe i senga deres så sengestammen og alt knakk.

Han bråvåknet og skjønte ingenting der de lå i en haug av sengeklær alle sammen... :skratte: :skratte:

Denne ler vi så vi griner av enda.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra med meg, knærne mine tok av for hodet hans, takk for at du spurte. :9

Klart jeg måtte, 120 kg i vill rennefart ovenfra og rett ned når man ikke aner noe som helst, kunne jo blitt livsfarlig. Godt det ikke gikk verre! :)

Når det kommer til den vesle migeren, burde han ligget handcuffet til sengen, at det er mulig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*
Dette skjedde onkelen min første gang han overnattet hos tante som da fortsatt bodde hjemme hos sine foreldre.

Foreldrene til tante bråvåknet midt på natta av at onkel sto i sengeenden deres, klappet hendene sammen og sa "hepp, hepp" hvorpå han knikset i knærne, hoppet til og stupte midt oppe i senga deres så sengestammen og alt knakk.

Han bråvåknet og skjønte ingenting der de lå i en haug av sengeklær alle sammen... :skratte: :skratte:

Denne ler vi så vi griner av enda.

Herregud så morsomt!!! Jeg ler av full hals!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min prater mye i søvne.. har faktisk begynt å skrive det ned i ei bok som jeg kaller "Søvnige Sitater" :fnise:

Når han begynner å prate i søvne, så pleier jeg å svare tilbake/spørre han om ting. Han svarer utrolig mye rart!

En morgen sa han plutselig: Jeg får ikke starta lastebilen! Faen skjærhøgge! Sett laderen på 4!

Har masse andre morsomme eksempler i den boka.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra med meg, knærne mine tok av for hodet hans, takk for at du spurte. :9

Jeg har for øvrig noen flere historier om "migeren".

Migeren har ikke bare pisset på gulvet i søvne. Han lider også av forfølgelsesvanvidd.....i søvne (ikke ellers). Tidligere delte vi leilighet, og ved et par anledninger holdt han på å pådra meg hjerteinifarkt ved at han brølende stormet ut av døra på rommet sitt i 2-tiden om natta akkurat mens jeg gikk forbi (på vei fra do eller lignende). Dette blir så etterfulgt av at han slenger seg forbi meg, huker fatt i skuldrene mine og roper "HJELP MEG DA, FOR FAEN!!! DE KOMMER, DE KOMMER!!"

Får roet ham ned, men ikke hvis han hopper ut av vinduet!

Det har han også gjort tidligere (men ikke mens jeg bodde med ham), og da måtte han pent ringe på døra i boxershortsen og få moren til å låse ham inn igjen. :)

Den rareste episoden var da vi var på ferie i Syden og han løp ut fra rommet sitt i søvne, hoppet opp og tok tak i vinduskarmen på baderomsvinduet vårt (det er ca to meter over bakken fra utsiden), for så å heise seg opp. På mystisk vis greier han så å tre overkroppen gjennom det lille vinduet (som er på størrelse med et frimerke) og "stupe" med hodet først inn gjennom vinduet og ned på doskåla som står pent plassert under vinduet. Jaggu godt vi hadde husket å ha dolokket nede, sier nå jeg!

Fyren trenger seriøst å sove i tvangstrøye og reimer! Han innrømmer selv at han er seriøst nervøs for å ta livet av seg selv hvis han legger seg til å sove i en leilighet i syvende etasje :ler:

Dette skjedde onkelen min første gang han overnattet hos tante som da fortsatt bodde hjemme hos sine foreldre.

Foreldrene til tante bråvåknet midt på natta av at onkel sto i sengeenden deres, klappet hendene sammen og sa "hepp, hepp" hvorpå han knikset i knærne, hoppet til og stupte midt oppe i senga deres så sengestammen og alt knakk.

Han bråvåknet og skjønte ingenting der de lå i en haug av sengeklær alle sammen... :skratte: :skratte:

Denne ler vi så vi griner av enda.

FANTASTISK :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk bra med meg, knærne mine tok av for hodet hans, takk for at du spurte. :9

Jeg har for øvrig noen flere historier om "migeren".

Migeren har ikke bare pisset på gulvet i søvne. Han lider også av forfølgelsesvanvidd.....i søvne (ikke ellers). Tidligere delte vi leilighet, og ved et par anledninger holdt han på å pådra meg hjerteinifarkt ved at han brølende stormet ut av døra på rommet sitt i 2-tiden om natta akkurat mens jeg gikk forbi (på vei fra do eller lignende). Dette blir så etterfulgt av at han slenger seg forbi meg, huker fatt i skuldrene mine og roper "HJELP MEG DA, FOR FAEN!!! DE KOMMER, DE KOMMER!!"

Får roet ham ned, men ikke hvis han hopper ut av vinduet!

Det har han også gjort tidligere (men ikke mens jeg bodde med ham), og da måtte han pent ringe på døra i boxershortsen og få moren til å låse ham inn igjen. :)

Den rareste episoden var da vi var på ferie i Syden og han løp ut fra rommet sitt i søvne, hoppet opp og tok tak i vinduskarmen på baderomsvinduet vårt (det er ca to meter over bakken fra utsiden), for så å heise seg opp. På mystisk vis greier han så å tre overkroppen gjennom det lille vinduet (som er på størrelse med et frimerke) og "stupe" med hodet først inn gjennom vinduet og ned på doskåla som står pent plassert under vinduet. Jaggu godt vi hadde husket å ha dolokket nede, sier nå jeg!

Fyren trenger seriøst å sove i tvangstrøye og reimer! Han innrømmer selv at han er seriøst nervøs for å ta livet av seg selv hvis han legger seg til å sove i en leilighet i syvende etasje :ler:

Nå forstår jeg hvorfor alle hoteller jeg har besøkt ikke har mulighet for å åpne vinduet fra 2 etasje og oppover..... HAN har vært der på beøsk :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd. Jeg har ledd høyt og lenge.

Kjæresten min holdt nylig foredrag i søvne. Han drøftet grundig og seriøst ulike typer brød som om det var verdensøkonomien han snakket om. Gestikulerte voldsomt (det var det jeg våknet av, han fektet med armen og traff nesa mi) og åpnet for spørsmål fra publikum.

Da jeg sa at han sov, svarte han "og da sier vi takk til deg for innspillet" og snudde seg over på siden og sov videre.

Jeg måtte vekke ham for å ha noen å le sammen med :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd. Jeg har ledd høyt og lenge.

Kjæresten min holdt nylig foredrag i søvne. Han drøftet grundig og seriøst ulike typer brød som om det var verdensøkonomien han snakket om. Gestikulerte voldsomt (det var det jeg våknet av, han fektet med armen og traff nesa mi) og åpnet for spørsmål fra publikum.

Da jeg sa at han sov, svarte han "og da sier vi takk til deg for innspillet" og snudde seg over på siden og sov videre.

Jeg måtte vekke ham for å ha noen å le sammen med :)

:hoho:

Men det funka da! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra med meg, knærne mine tok av for hodet hans, takk for at du spurte. :9

Jeg har for øvrig noen flere historier om "migeren".

Migeren har ikke bare pisset på gulvet i søvne. Han lider også av forfølgelsesvanvidd.....i søvne (ikke ellers). Tidligere delte vi leilighet, og ved et par anledninger holdt han på å pådra meg hjerteinifarkt ved at han brølende stormet ut av døra på rommet sitt i 2-tiden om natta akkurat mens jeg gikk forbi (på vei fra do eller lignende). Dette blir så etterfulgt av at han slenger seg forbi meg, huker fatt i skuldrene mine og roper "HJELP MEG DA, FOR FAEN!!! DE KOMMER, DE KOMMER!!"

Får roet ham ned, men ikke hvis han hopper ut av vinduet!

Det har han også gjort tidligere (men ikke mens jeg bodde med ham), og da måtte han pent ringe på døra i boxershortsen og få moren til å låse ham inn igjen. :)

Den rareste episoden var da vi var på ferie i Syden og han løp ut fra rommet sitt i søvne, hoppet opp og tok tak i vinduskarmen på baderomsvinduet vårt (det er ca to meter over bakken fra utsiden), for så å heise seg opp. På mystisk vis greier han så å tre overkroppen gjennom det lille vinduet (som er på størrelse med et frimerke) og "stupe" med hodet først inn gjennom vinduet og ned på doskåla som står pent plassert under vinduet. Jaggu godt vi hadde husket å ha dolokket nede, sier nå jeg!

Fyren trenger seriøst å sove i tvangstrøye og reimer! Han innrømmer selv at han er seriøst nervøs for å ta livet av seg selv hvis han legger seg til å sove i en leilighet i syvende etasje :ler:

Det heter REM sleep behaviour disorder. Mannen må komme seg til en søvnklinikk snarest, det kan være reell fare her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren er overbevist at om han skriver inn hit, så hudfletter jeg ham, så jeg ble nesten nødt til å skrive inn selv. Og om noen skulle bli i tvil, jeg sørger for moroa her. 8D

Jeg begynte for en tid tilbake i første jobben min, og jeg drømmer om den konstant nå. En natt samboeren fant ut at han ville føre en samtale med drømmende meg, kom det frem akkurat hvor serviceinnstilt jeg er.

Meg: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?

Han: Jeg så etter noe bananer, har dere det?

Meg: Ja, rett der borte *slenge armen opp i luften og "peke"*

Han: Nei, det er ikke bananer, det er lange gule epler.

Meg: Neida, det er faktisk bananer. *smile bredt*

Han: NEI! LANGE GULE EPLER!

Meg: Beklager, men vi har desverre ikke lange gule epler, så det må nok være bananer.

Skulle egentlig tro det var han som sov. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

haha så utrolig masse bra! :ler:

skrev denne historien i snikk-snakk forumet, men kan vel skrive den her også ;)

en liten historie om fra da jeg var gravid. Jeg ble veldig fort lei meg som veldig mange andre gravide også blir.

jeg våknet midt på natten av et ganske fælt mareritt. sier til min kjære

jeg: pus? jeg drømte noe fælt.. :grine:

han: driter vel jeg i. jeg drømmer om nakne damer jeg! shhhh.

kunne ikke annet enn å le jeg. 2 sec etterpå snorket han videre hehe

Endret av amyrlinn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
haha så utrolig masse bra! :ler:

skrev denne historien i snikk-snakk forumet, men kan vel skrive den her også ;)

en liten historie om fra da jeg var gravid. Jeg ble veldig fort lei meg som veldig mange andre gravide også blir.

jeg våknet midt på natten av et ganske fælt mareritt. sier til min kjære

jeg: pus? jeg drømte noe fælt.. :grine:

han: driter vel jeg i. jeg drømmer om nakne damer jeg! shhhh.

kunne ikke annet enn å le jeg. 2 sec etterpå snorket han videre hehe

Tror jeg hadde blitt litt fornermet da ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hun som ble "dumpa" i

Jeg har en mann som ikke kunne passet meg bedre, vi har det helt fantastisk sammen! Derfor ble en natt plutselig forvandlet til ett levende mareritt for meg....

han; du, vi må snakke sammen. Nå får det bli slutt på den oppførselen din!

meg; hva, hva mener du for noe?

han; du veit jævla godt hva jeg mener, du skal hele tiden sjefe over meg, fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke, jeg hater det!!!

meg; men kjære, jeg trodde du likte at vi ga hverandre råd og tips, jeg har aldri bestemt over deg!

han; jo, du er ei jævla megge til tider og nå gidder jeg ikke mer av deg!

Så langt ut i samtalen begynte jeg å gråte og snufse høylydt, jeg trodde han var i ferd med å dumpe meg! Da snur min samboer seg rundt, gnir seg i øynene og spør kjærlig "jenta mi, hvorfor gråter du? har du hatt mareritt? ikke gråt". Jeg ble kjempeforvirret og stammet frem at han likte meg ikke mer, at jeg var ei sjefete megge og alt. Han ble stille i flere minutter og så helt sjokkert ut før han sa at han hadde drømt om moren sin, som til tider kan være veldig sjefete. Aldri har jeg grått lykkeligere tårer enn der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Jeg har en mann som ikke kunne passet meg bedre, vi har det helt fantastisk sammen! Derfor ble en natt plutselig forvandlet til ett levende mareritt for meg....

han; du, vi må snakke sammen. Nå får det bli slutt på den oppførselen din!

meg; hva, hva mener du for noe?

han; du veit jævla godt hva jeg mener, du skal hele tiden sjefe over meg, fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke, jeg hater det!!!

meg; men kjære, jeg trodde du likte at vi ga hverandre råd og tips, jeg har aldri bestemt over deg!

han; jo, du er ei jævla megge til tider og nå gidder jeg ikke mer av deg!

Så langt ut i samtalen begynte jeg å gråte og snufse høylydt, jeg trodde han var i ferd med å dumpe meg! Da snur min samboer seg rundt, gnir seg i øynene og spør kjærlig "jenta mi, hvorfor gråter du? har du hatt mareritt? ikke gråt". Jeg ble kjempeforvirret og stammet frem at han likte meg ikke mer, at jeg var ei sjefete megge og alt. Han ble stille i flere minutter og så helt sjokkert ut før han sa at han hadde drømt om moren sin, som til tider kan være veldig sjefete. Aldri har jeg grått lykkeligere tårer enn der og da!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Jeg har en mann som ikke kunne passet meg bedre, vi har det helt fantastisk sammen! Derfor ble en natt plutselig forvandlet til ett levende mareritt for meg....

han; du, vi må snakke sammen. Nå får det bli slutt på den oppførselen din!

meg; hva, hva mener du for noe?

han; du veit jævla godt hva jeg mener, du skal hele tiden sjefe over meg, fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke, jeg hater det!!!

meg; men kjære, jeg trodde du likte at vi ga hverandre råd og tips, jeg har aldri bestemt over deg!

han; jo, du er ei jævla megge til tider og nå gidder jeg ikke mer av deg!

Så langt ut i samtalen begynte jeg å gråte og snufse høylydt, jeg trodde han var i ferd med å dumpe meg! Da snur min samboer seg rundt, gnir seg i øynene og spør kjærlig "jenta mi, hvorfor gråter du? har du hatt mareritt? ikke gråt". Jeg ble kjempeforvirret og stammet frem at han likte meg ikke mer, at jeg var ei sjefete megge og alt. Han ble stille i flere minutter og så helt sjokkert ut før han sa at han hadde drømt om moren sin, som til tider kan være veldig sjefete. Aldri har jeg grått lykkeligere tårer enn der og da!

Ååå, det må være fælt! Bra det bare var ett mareritt der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjæresten min har også hatt et par søte og morsomme ting han har sagt og gjorrt i søvne...

En gang jeg sov over hos han, ringte mamma meg og lurte på om jeg kunne kjøre henne og pappa hjem fra fest..Sa fra til kjæresten min at jeg skulle hente dem, men at han bare måtte sove videre og at jeg skulle være rask... I alt var jeg vekke i ca. 3 kvarter. Da jeg kom tilbake igjen listet jeg meg inn på soverommet for ikke å vekke han, og da jeg krøp opp i sengen sa han: er du tilbake allerede..? jeg svarte at jeg hadde vært vekke i 3 kvarter, men at vi skulle sove videre nå...Så sovnet begge to.. Etter en stund bråvåkner jeg av at han setter seg opp i sengen og sier ganske irritert: Hvor i svarte har du vært..?!!

En annen en som jeg syns er hysterisk morsom skjedde for ikke så lenge siden..Vi hadde hatt sex før vi la oss, og sovnet etterpå...Så, etter at vi hadde sovet en stund, våkner jeg av at kjæresten setter seg opp i sengen og mumler noe sånt som at "faen, ble ikke ferdig" og styrer med å flytte på både meg og dynen. Jeg er drittrøtt og spør hva i all verden han driver med mens han er i ferd med å klatre opp på meg, og prøver å dytte han vekk.. Og han sier igjen, "faen, ble ikke ferdig.." og mumler noe om at han leter etter kondomen.. JEg begynner selvfølgelig å le, og mens han leter rundt etter diverse ting mellom meg og dynen våkner han og sier "Hva faen er det jeg driver med..?!" jeg klarte ikke slutte å le på lenge, og han lo godt han også etter at jeg fortalte han hva han hadde sagt... :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...