Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Lalaling

Hehe.. sitter på jobb å ler meg skakk. Lover jeg skal jobbe videre etter at jeg har svart i denne tråden her :goodbye:

Jeg har et par historier. Dette var en eks av meg. Vi lå å sov etter en litt fuktig natt på byen. Han reiser seg plutselig opp av senga, og går bort i hjørnet av soverommet, lener seg litt frem, støtter hånden inntil veggen og tisser. Tisser på veggen, gulvet, klærne hans, klærne mine osv osv. Jeg: XXXX hallo, gå på do å tiss!!! HAAAAALLLLOOOO. Null kontakt. Så går han å legger seg igjen. Og jeg står opp, lettere irritert, og vasker vegg og gulv osv osv.

Han husket ingenting dagen etterpå.

Min nåværende samboer reiste seg en gang opp i senga å sa: mmmmm...sexy! Så gikk det en liten stund, så bare: Kristin!

Jeg lå å så lettere sjokkert ut. Jeg heter IKKE Kristin.

Men han husket heller ingenting. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mylin

Exen min sa mye rart i søvne.

En gang våknet jeg midt på natten av lyder.

Jeg oppdaget at han ikke var i senga,og gikk utifra at han var gått ned på toalettet,som lå i underetasjen.

Så jeg bare la meg til å sove igjen,da jeg hørte lyden av rennende vann.

"Jesus,dusjer han nå,eller?",murret jeg og gikk ut av soverommet for å se.

Og der,ute i entreen,stod min samboer naken og tisset på det store speilet over kommoden!

"Hva faen er det du gjør?",skrek jeg,før jeg oppdaget at han hadde lukkede øyne og ikke visste hva han drev på med.

Da skvatt han slik at han våknet,og klynket som en liten gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:skratte: :skratte:

Både jeg og mannen snakekr i søvne i blant, men får legge inn den jeg husker absolutt best av mannens:

Vi lå begge og sov da jeg bråvåkner av at han røsker av dyna og skriker ut i rommet: "Skal ikke en stakkers mann få lov å drite i fred?" Så snur han seg og snorker videre. Jeg holdt på å knekke sammen i latter. Han våkner og kunne fortelle at han hadde drømt at han var på do, og så kom og gikk folk som de ville.. skikkelgi irriterende :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grovel

Jeg går veldig mye i søvne, og husker alt dagen derpå (av en eller annen merkverdig grunn)..Som mange andre drømmer jeg med øynene oppe og kan se rommet rundt meg, men drømmeverden "plotter inn" noen ekstra livlige skapninger som gjør dette litt artig! Kan jo dele NOE av den galskapen som skjer her på natta! :gjeiper:

1:

Jeg hadde begynt i ny jobb på sykehjem og var helt utmattet når jeg kom hjem. Var veldig mye å tenke på og huske, så jeg la meg med en gang jeg kom hjem for å være uthvilt til neste dag. Den daværende kjæresten min lå ved siden av meg. Husker jeg "våknet" av at jeg trodde jeg lå i senga til en pasient og tenkte; "Herregud, nå har jeg sovnet på jobb i HANS seng!! (pasienten jeg så var egentlig kjæresten min) Jeg får stå forsiktig opp å late som om jeg ikke har vært her".

Sto opp, ristet fælt i dynen for at den skulle legge seg fint, da kjæresten min våknet idet jeg la på sengeteppet og utbrøt; "Hva f*** driver du på med??!!" Det var på dette tidspunktet jeg våknet ordentlig, ble VELDIG flau, og fikk kun stotret frem; "eehm..ikke no'..Bare legg deg til å sov du".

Mulig det er derfor det er slutt den dag i dag... :fnise:

2:

Hadde sovnet men "våkner" av at jeg ser ut i stuen og det står ei litt kraftig bygd dame ved stuebordet, med vennlig fjes og krusete mørkt hår. Jeg setter meg halvveis opp i sengen og lurer på hva hun vil.. Hun bare fniser litt og dukker kjapt under bordet! Tenkte da i søvne at jeg måtte ut å sjekke dette, og kommer da til meg selv imens jeg ligger på fir'krabben under stuebordet og gliser, halv 5 om morgenen! Tuslet pent tilbake i sengen min livredd for at noen har sett meg... :sjenert:

3: "Bråvåknet" en natt av en følelse av at noen stirret på meg. Snudde meg rundt og ser da en pasient fra det sykehjemmet jeg jobbet på. Denne damen hadde da bare noen stubber til tenner og var i denne situasjonen veldig ekkel. Jeg spurte hva i alle dager hun gjorde hos meg og om hun hadde reist fra sykehjemmet? Hun så bare lurt på meg, brummet litt imens hun smilte og forsvant ut i stuen. Jeg tenkte at jeg måtte få fatt på henne siden hun da sikkert har stukket fra hjemmet, og løp etter henne i bare netto'n! Endte opp med at jeg våknet av en kald gufs utenfor utgangsdøren!! (Godt det ikke ferdes mange mennesker i denne gaten på natten, for veien er rett utenfor huset her!)

4:

Både bikkja og katta mi var full av flått her en sommer, og jeg var blitt helt opphengt i denna flåttfjerninga..

Drømte at jeg hadde fått en flått midt oppå hodet, og fant ut at denne må ut FORT!! Jeg vrei da flåtten mot klokken som jeg hadde lært før jeg røsket den ut. Følte at hele hodet sprengte når denne flåtten ble dratt ut, men fant ut i ettertid at jeg hadde tatt springfart med hodet mot veggen...

5:

Bare så det er sagt så har jeg gått i søvne siden jeg var liten, og har et sikkert tegn i korsryggen etter at jeg ramlet over dynen og inn i et bord, der glassplaten knuste og satte seg solid inn i ryggen min! Hadde noen 3 delte slanger etter meg og skulle løpe ifra disse, dermed var bordet et fint (??!) landingspunkt. Den stakkars stefaren min som var hjemme alene den kvelden og så på skrekkfilm på tv trodde mormor gikk igjen (da vi bodde i hennes gamle hus), men han løp tappert opp på rommet mitt da han hørte romsteringene. Jeg lå helt svimeslått og i drømmeland fortsatt, og så et menneske komme inn døra. Dette var da ikke min stefar jeg så, men søsteren til ei venninne som er veldig religiøs... Jeg ble helt ifra meg ut utbrøt; "Åh, herregud..SKA' JEG BLI FRELST OG NÅ A??!!!Takk ska'ru ha.." :kjefte::ler:

Det var det... Får håpe dagen din/deres ble fylt med litt latter her også! :skratte:

Håper det kommer flere innlegg, dette er jo rasende festlig!!

Nå får jeg hoppe til køys! God nattaa :søvn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det er skjelden jeg ler høyt forran pcen men dette var virkelig morsomt :)

Samboeren min snakker ofte i søvne. Kommer bare på en ting i farten

Jeg lå og leste litt før jeg la meg til for å sove. Han sovna i mellomtiden. Han momler litt og snur seg mot meg. Jeg spurte han om hva han sa. Da ser han på meg og sier klart og tydelig

"Du har ødelakt alt" Hva har jeg ødelakt spørr jeg da. ""ALT sier jeg" Så snur han seg med et irritert sukk og sovner igjen.

De er så søte når de såver disse mannfolka :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at jeg "våkna" opp en natt og begynte å grave under dyna til samboeren ved bokseren hans..han våkner og spør hva jeg holder på med:

"Leter etter en oppskrift vell!" Eh? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, jeg ler så jeg griner! :skratte:

Jeg har to historier jeg også, som er litt morsomme.

Jeg og kjæresten spiller også en del WoW. En natt utbrøt han:

Han: mm..Gief shoulders..

Jeg: Hæ? Hvilke shoulders? :P

Han: De som dropper vel (tydelig irritert)

Jaha..De ja! Jeg lo godt og det tok en liten stund før jeg fikk sove!

Så var det en gang han hadde sittet på Pcen, og jeg hadde ligget i senga, plutselig hadde jeg reist meg opp og sagt: Jeg trodde vi cleara!

Litt nerder kanskje?:P

Og så har jeg en historie med meg, som mamma har fortalt. Jeg hadde visst stått opp og gått inn på rommet hennes midt på natta:

Jeg: Du må hente kasetten!

Hun: Hva? hvilken kasett?

Jeg: Kasetten vel.......

Hun: Jeg vet ikke hva du snakker om, hvilken kasett? (mens hun prøver å holde tilbake latteren)

Jeg: ÅÅÅå..KASETTEN VEL! KASETTEN PÅ FLYET! Er du helt dum eller?!

Hun: Jeg tror kanskje du drømmer (Ler)

Jeg: ...

Så hadde jeg bare sett på henne og gått tilbake på rommet mitt igjen og lagt meg til å sove. Jeg huska dagen etter at jeg hadde drømt en skikkelig actiondrøm, hvor målet var å hente en kasett som lå ute på flyvingen til et fly i lufta. Det var ganske intense greier, og mamma var liksom min partner in crime, så når hun plutselig ble helt blank og hadde glemt hele oppdraget midt i, var det ganske frustrerende ja! :D

haha..Huff..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er en morsom natte-vandrer og snakker. Han tafser også en del i søvne, stryker og kjæler og mumler.

Den morsomste historien er en natt jeg våkner at han reiser seg opp og står i senga.

Jeg: XXXXXXX, hva gjør du?

Han: Seeeeee på den vakre horisonten! *peker mot klesskapet*

Så la han seg ned igjen i senga og snorket høyt.

Ellers går det mye i høy banning på engelsk... aner ikke hvor det kommer fra egentlig, men morro for meg :skratte:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

Både jeg og mannen snakekr i søvne i blant, men får legge inn den jeg husker absolutt best av mannens:

Vi lå begge og sov da jeg bråvåkner av at han røsker av dyna og skriker ut i rommet: "Skal ikke en stakkers mann få lov å drite i fred?" Så snur han seg og snorker videre. Jeg holdt på å knekke sammen i latter. Han våkner og kunne fortelle at han hadde drømt at han var på do, og så kom og gikk folk som de ville.. skikkelgi irriterende :ler:

HAHAHAHA :skratte: Det er i slike situasjoner man skulle ønske man hadde båndopptaker eller videokamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er en morsom natte-vandrer og snakker. Han tafser også en del i søvne, stryker og kjæler og mumler.

Å, det minner meg om en noe en veninne fortalte en gang! Hun hun delte leilighet med hadde kjæresten på besøk. Midt på natten våknet veninnen min av at den nakne kjæresten kom inn på soverommet hennes og la seg i sengen hennes. Hun prøvde å få vekket ham og dyttet ham ut, men da la han bare armen rundt henne og mumlet: "Å (kjærestens navn), ikke vær sånn da". Hun fikk da vekket ham til slutt, og han var ganske flau, ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere samboer vekket meg en natt og insisterte på at det bodde dverger i kjøkkenskapene. Siden jeg nok virket en smule tvilende, måtte jeg være med ut å se (Jeg forsto jo etter hvert at han egentlig sov...). Han holdt deretter "omvisning" på kjøkkenet med beskrivelse av de forskjellige dvergenes gjøren og laden :ler: .

Min nåværende har vekket meg flere ganger og bedt meg tenne "sjanglelyset". I våken tilstand aner han ikke hva "sjanglelyset" er... :fnise:

Oh my god!

Samme omvisning måtte jeg på med en eks, bare at det var vekkerklokker og ikke dverger. Han holdt et langt foredrag om alt vekkerklokkene fant på når vi sov...

Dette er noe jeg har sagt i søvne, vi skulle lage pizza og jeg sovnet på sofaen. Ble forsøkt vekket ved at eksen sa at pizzaen var ferdig. Jeg ble illsint og ropte at "du kan sende den i posten." Hvor mye da, lurte eksen?

"Alle tre sidene selvfølgelig" hadde jeg svart...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min snakker i søvne.

Vi har en liten datter på et halvt år. Hun sover stort sett hele natta, men av og til våkner hun og jeg må inn på rommet hennes med en flaske eller kos for at hun skal sove igjen.

Da jeg kommer inn etter nattmating her en natt ser jeg at mannen min ligger og koser med puta mi. Stryker på den og klemmer den forsiktig. Og så sier han:

"Neimen lille vennen. Har du tatt plassen til mammaen din? Det er natta nå vettu, du må sove"

Jeg bryter ut i latter og forteller ham at babyen ligger i sin egen seng og at det er puta mi han koser med.

"Ja, jeg vet det da" Sier han tydelig irritert og snur seg rundt.

Neste morgen forteller jeg han hva han har gjort. Han husket ingen ting av putekosinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_bebis80_*

Så utrolig mye festlig her, topp underholdning! :popcorn:

En gang i min pure barndom (var vel en 8 år gammel), hadde foreldrene mine våknet midt på natta av et forferdelig bråk nede fra 1.etasje. De gikk ned trappen og fant meg, liggende i bare nettoen bak et hveltet spisestuebord, med stoler og istykkerrevne biblioteksbøker (!) strødd rundt meg. Mamma spurte visstnok forferdet hva jeg drev med, hvorpå jeg hadde brølt ut " heksealarm heksealarm - nå begynner Falcon Crest pappa! " De hadde tatt meg i hånda og fulgt meg pent inn i senga igjen, hvor jeg straks sovnet som en sten. Denne har blitt hyppig gjenfortalt ved familiesammenkomster senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle hva min samboer gjorde i søvne når han var 4-5 år gammel. En gang hadde han gått ned på kjøkkenet, åpnet skuffen med alle sleivene og tisset i den før han lukket den pent og pyntelig igjen og gikk å la seg. Fin overraskelse til mor neste dag :) En annen gang hadde faren hans oppdaget at han var ute på nattevandring. Samboeren stilte seg opp ved en krakk, tisset på den før han sa: Der får du! med morsk stemme :fnise:

Nå som voksen er det mest snorking det går i, heldigvis ingen vannlating i søvne. Jeg derimot skravler ganske ofte. Noen ganger prøver han å holde igang samtalen for å se hvor lang tid det tar før jeg våkner. Hver gang jeg våkner er jeg like forvirra, vet at jeg snakka om noe som ga total mening i søvne, men som er komplett meningsløst når jeg er våken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ei venninne og hennes kjæreste på besøk, samt min kjæreste.

Vi drakk litt og hadde det gøy utover kvelden. De to kameratene laget en sketsj til oss om to karer som snakket sammen mens de liksom pisset i et pissoar. Det var ingen spesielt morsom sketsj. Den ene av dem blunket hele tiden gjennom sketsjen, og på slutten spør han andre hvorfor sidemannen bluket hele tiden og han svarte: Fordi det spruter sånn!

Gutta gikk og la seg før meg og venninna mi. Venninna mi og kjæresten hennes skulle sove på madrass i stua, så fyren la seg der mens vi jentene satt opp enda.

Utpå natta sto fyren opp og skulle på do. Men, han gikk feil og inn på kjøkkenkroken (jeg hadde et rom innenfor der kjøleskapet mitt sto) og lukket opp døra til rommet innenfor kjøkkenet. Vi hørte at noe rant og tenkte at han kanskje hadde tatt noe i kjøleskapet og helte ut.

Jeg gikk forsiktig for å se hva han gjorde, og da så jeg at han hadde lukket opp kjøleskapdøra og sto og pisset på veggen ved siden av kjøleskapet...

Vi satt begge i sofaen da kameraten kom tilbake. Han stoppet i døråpningen og sa: Jeg tør ikke komme ut, for jeg har driti på meg... og så kom han. Jeg spurte om det var deilig og han svarte "aaahhh" før han gikk og la seg.

Han husket ikke hva han han hadde gjort på natta... og vi har i alle år etterpå hatt morsomt av blunking og at "det spruter sånn" - sketsjen ble morsom etter dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma fortalte meg en hendelse fra da hun bodde for seg selv.

Hun hadde våknet og gått ned på kjøkkenet på morgenen, og da fant hun en tom kakeboks på kjøkkenbenken. Dette synes hun var merkelig, siden dette var en kake hun hadde fryst ned og satt i fryseren, og hun kunne ikke huske at hun hadde tatt den ut kvelden i forveien.

Hun gikk ut i spisestuen, og der, på tebordet var det dekket på med finserviset. Midt på bordet stod kaken på et fat, og på hver tallerken stod det et stykke av kaken. Noen av kakestykkene var det spist av.

Hun ble helt forferdet, og begynte å sjekke alle dører og vinduer, men alle var låste, så hun må rett og slett ha stått opp, tatt ut kaken av fryseren, varmet den, dekket på og tatt en bit av alle kakestykkene i søvne! :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forholdet mellom meg og sambo er det vel jeg som er den som snakker og gjør mest rart i søvne så jeg forteller om meg selv jeg.

1. Dette har skjedd to ganger og kvalifiserer meg vel til verdens ondeste kjæreste i søvne. Jeg har en drøm om at jeg blir kidnappa/faller gjennom gulvet og blir innestengt med skumle menn. Jeg antar at jeg da skriker til. Noe som fører til at sambo våkner og tar rundt meg prøver å roe meg ned. Dette hjelper imidlertid ikke i det hele tatt. Jeg er ikke våken og skriker og hyler enda mer. Er livredd og tror at det er sambo som er kidnapperen. Er mørkt så jeg ser ingenting heller. Bare skriker og hyler og prøver desperat og komme meg unna. Når jeg endelig våkner har jeg klort sambo til blods og har skikkelig vondt i halsen etter å ha skreket så mye. Skikkelig ekkel og skummel opplevelse egentlig og ikke spesielt morsomt egentlig. men litt morsomt sånn i ettertid da.

2. En gang for leeenge siden lå jeg og sambo i telt. Da fortalte jeg han om en fiiin sau jeg så. Og jeg ropte etter den. Dette filma sambo.

3. Jeg har også gått i søvne og fortalt sambo at vi virkelig trenger en ny kran på kjøkkenet.

4. For noen dager siden snakket jeg om at jeg trengte å hoppe i fallskjerm slik at en kompis av meg og sambo skulle synes jeg var tøff. Jeg mente også at sambo trengte å hoppe i fallskjerm.

Endret av IrmaAdele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren snakker mye i søvne. Jeg tror at han er vanskligst å forstå, for han er veldig fæl til å mumle. Hvis jeg sier "Hva sa du nå?" bare snur han seg og sover videre.

Men jeg sier mye rart, som man forstår. Jeg har pleid å legge meg tidligere enn han, og sover alltid godt når han kommer for å legge seg. Tidligere i sommer reiste jeg meg opp i senga da han kom inn, og han trodde jeg ble vekt av han.

"Har du sovet?" spør kjæresten

"Nei!" svarer jeg

"Sikker på at du ikke har sovet?"

"JEG HAR IKKE SOVET JOOO!" sier jeg i søvne og ganske irritert.

"Du får legge deg å prøve å sove da..." sier han

"Jada, jeg skal bare bytte sko først!"

Da skjønte han at jeg sov, denne gangen også... Det som er så kjedelig er at jeg glemmer hva han sier i søvne, de gangene jeg skjønner det! Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...