Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kittie_*

Dette er ikke kjæresten min, det er broren hans, men det var sabla morsomt alikevel.

Han var på besøk og skulle sove over siden han ikke hadde lyst til å kjøre på natta.

Jeg våkna av at han sto på soverommet vårt! Trodde jeg skulle daue, ut av ingensteds sto det en svær mann ved siden av sengen min liksom. Jeg sier navnet hans et par ganger, men han ser ikke ut til å høre meg. I stedet dumper han ned på sengenkanten, sukker litt oppgitt og sier: "Du skal sove nå. Det er natta. Vi skal opp tidlig, og sover du ikke nå så kommer du til å være kjempetrøtt i morgen."

Jeg dulter borti kjæresten min for å få han til å våkne. Da begynner han, altså broren til kjæresten min, å stryke meg over håret, og fortsetter å snakke.

"Har du hatt mareritt igjen? Eller er det noe som plager deg?"

Kjæresten min våkner til og mumler et eller annet. Han setter seg opp, skikkelig dytter til broren sin og roper skikkelig surt: "DU GÅR I SØVNE! GÅ OG LEGG DEG IGJEN!"

"Åja." sier broren. Så bøyer han seg over meg, kysser meg på pannen og drar dyna (som jeg allerede tviholder ganske hardt på ) godt over meg, før han endelig tasser ut av soverommet igjen.

Han husket ingenting, og ikke kjæresten min heller, men han har gjort sånt før, så de trodde meg. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min mumla ofte i søvne. En gang var han veldig urolig, viftet med armene og knyttet nevene. "Fuck you, yeah fuck you bastard!" ropte han plutselig ut, han drev tydeligvis å sloss med noen. Jeg måtte jo såklart le, men prøvde å holde meg for å se om han kom til å si noe mer. Og jada, plutselig fikk pipa en annen låt, det kom noen redde klynk, etterfulgt at "uæææ, MAMMA!!"

:ler:

Mulig jeg er litt overtrøtt men jeg ligger å ler så jeg griner!! ser det for meg. Også på engelsk da.. Mannfolk :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilleville

Hei

Jeg har en fra da jeg var sammen med eksen.

Vi hade gått å lagt oss for kvelden og sovnet begge to. Så måtte kjæresten min ha stått opp for å gå på do. Når han da kommer inn døra igjen, så bryter jeg ut: HVA!? kommer du hjem fra byen nå???? Har du stått opp å dratt på byen å festet uten å gidde å si fra til meg?!! osv. osv.

Han så bra sjokkert ut der han stod naken i baddøra, da jeg holdt på som verst.

Jeg hadde kjefta å styrt.. og jeg husker det... For jeg husker den følelsen jeg hadde da jeg drømte, sånn oppgitt og fortvilt. (å typen fikk jo alltid gå ut uten at jeg brydde meg, så skjønte ikke hvor jeg tok de følelsene fra en gang, hehe)

Min nåværende er ganske så rolig av seg... det er mest meg som holder på. Sånn som å gi han en albue midt på natten uten forvarsel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg hadde en venninne som gikk ut av et vindu i 2 etasje i sovne. Hun våknet da hun traff bakken :P

Jeg snakker i sovne selv også, en gang snakket jeg i telefonen, hørtes helt normal ut før jeg avbrøt den andre med "Nå må jeg legge på, gullfiskene drukner".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg driver mye med hunder, dette er både en hobby og livsstil. Det er rottweilere vi har, men merkelig nok drømmer han oftest om små, helt uskyldige raser på alle måter.

Denne natten våkner vi begge av at jeg setter i et hyl; AUUUU!!

Kjæresten har blitt angrepet av flere dachser, og nå har han endelig fått tak rundt nakken på den ene, klar til å gjøre hevn. Tinger en bare det at han ligger på siden bak meg, og holder på den ene puppen min..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hendte for et par år siden, og er ikke min nåværende.

Vi var på Rørosmartnan ei helg, og overnattet hos besteforeldre, sammen med resten av familien.

På et tidspunkt har det blitt for varmt til kjæresten, og han sier han skal ut i gangen for å få litt luft. Splitter naken er han, og jeg tenker som så at han kommer vel rett inn igjen. Neida, etter 2,5timer våkner jeg på nytt og kjæresten er vekke. Jeg kler på meg, lister meg forsiktig ut i gangen og inn på toalettet, ingen der heller. Jeg hører bevegelse nede i 1.etg, og går dit. Der treffer jeg mamman hans, som forteller meg historien. Hehe, x har gått inn på soverommet til foreldrene sine og insistert på at han måtte få sove der resten av natta. Foreldra har tenkt som så at kanskje vi hadde kranglet eller noe, og latt han få ligge ved siden av pappan sin mens mora gikk ned. Det var tross alt midt på natta, og de trodde han var våken!

Jeg og svigermor går opp og inn på rommet, de har nå akkurat våkna igjen og x stter naken på sengekanten, i samme seng som pappan sin. Husker ingenting!! :) Ham var da 25år, og ikke særlig kult å våkne opp hos pappa i 120seng, hehe :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kan finne på ganske mye festlig i søvne. I sommer, etter en litt fuktig natt ute, våknet jeg plutselig av at lyset på soverommet ble slått av og på, av og på. Det viste seg å være min kjære som sto og holdt en meget intens samtale med lysbryteren borte på veggen.

Jeg lurer fortsatt på hva lysbryteren sa... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen kjæreste eller ekskjæreste. Men jeg var på overnattingsbesøk hos venninna mi da vi var mindre. Foreldrene til venninna mi var på fest i nabohuset. Vi hadde sett en skummel film, og ringte naboen for å få kontakt med noen som kunne "passe" på oss.

Sønnen til naboen kom bort, litt beruset, og sa vi bare skulle ta det med ro. Han la seg i sofaen og sovnet. Jeg og venninna mi satt i en stol og sovnet til slutt vi også. Senere på natta våkner begge to av at nabosønnen dytter til stuebordet så den traff stolen vi satt i. Han reiser seg opp og går bort til tven, drar ned buksa og tisser på tven. Venninna mi spør han hva han driver med. Så svarer han "Jeg måtte slukke brannen, hvis ikke ville alle lide av dehydrering".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min holdt en gang en lang og rørende forsvarstale for meg som fagperson mens han sov. Han fortalte etterpå at han hadde drømt at vi var på et seminar hvor jeg ble kritisert. Litt sjarmerende, da! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Karo_*

Jeg ler så jeg dør!! Hahaha :hoho:

Har en litt morsom en jeg også:

Jeg og samboer gikk å la oss ganske veldig sent en kveld.

Like etter jeg hadde sovnet hører jeg:

"Karoline, nå hører du her!!! HØR"

(Han satt oppreist i sengen)

Jeg: Hva skal jeg høre? :S"

Han: STEM ARBEIDERPARTIET!

Jeg: Fikk ikke tid å si noe før han fortsetter:

Jeg har jo prøvd å si dette så mange ganger nå for helvete!!!

Jeg: Jeg skjønner ikke hva du mener?

Han: Faen ass, jeg spyr på alle tingene dine. Jeg mener det. Jeg spyr på de!

Jeg skjønte at han snakket i søvne og spør videre:

- Hvorfor skal du gjøre det?

Han: Jeg skal gi deg en skikkelig lærepenge for alt du har gjort!

Så rev han av seg tskjorten sin og røsket hardt i dynen vår og kastet den på gulvet mens han sier irritert: Det er så faens varmt her ass!!!!" Så romsterte han fælt for å finne en stilling før han snorket videre!

HAHAHAH holdt på å le meg IHJEL!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg våknet av at min mann sier:

kan vi ikke bare droppe å gå ut på byen imorgen.

Jeg: men du lovet jo og bli med.

Han: men da har vi nødt til og løfte deg ned fra heisekrana

Jeg sjønner nå at han snakker i søvne og sier til han at vi får snakke videre om dette i morgen mens jeg ler høyt, da sier han: du trenger ikke le for det er du som skal få jobben med og komme deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi fortalte meg at da hun og mine tre fettere hadde akkurat flyttet til ny leilighet, så hadde hun sittet i stuen. Da mi fetter på 7 år hadde bare gått rett forbi henne, inn på kjøkkenet og tisset i søppelbøtta. Så hadde han gått å laggt seg igjen :fnise:

har også ei kusine som snakker et rart språk i søvnet! Skulle trodd hun var fra mars:)

en natt søstra mi skulle overnatte på mitt rom, så hadde hun våkna på natta og da lå jeg å sov med øynene åpne. Hun hadde blitt helt skremmt og trodd jeg var dø og gått å henta foreldrene våre :skratte:

Bestefaren min snakkert alltid i søvne. han er gammel fotball spiller og ligger ofte og roper ut heia rop, kan tro jeg har ledd mye av han!

Engang jeg gikk forbi på natta da jeg skulle på do så sa han: bare legg syltetøy skiva på gulvet, men ikke glem tøyet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...