Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Hahahaha jeg har sitti og vridd meg i sofaen med total latterkrampe her! Hysterisk morsomt! Her er noen av mine historier:

Jeg delte rom med lillebror på hytta. JEg var vel 15 og han 6. Jeg hadde akkurat våkna fordi katta hoppa opp i senga mi, idet lillebror setter seg opp senga og hyler "Men bestemor, jeg VIIIIIIL ha vaffler!!!!" Og så begynner han å gråte. Etter ca et halvt minutt detter han bakover i senga og snorker igjen....

Samboer gjør også mye rart i søvne. Om jeg prøver å kose så snur han seg bort, prøver jeg å kysse sier han "NEEEI!" og gjemmer seg, og ejg har opplevd å bli dytta ut av senga et par ganger :P

Men den beste var når ejg bodde på en knøttliten hybel, og vi delte en 90-seng (!!!!!). Jeg lå våken pga varmen. Plutselig utbryter samboer "JEG SKAL BANKE DEG!" JEg skvetter jo fryktelig, og snur meg for å spørre hva i huleste han snakker om "Ja deg ja!!! Jeg skal banke deg opp! Banke livsskiten ut av deg!"

Det skal nevnes at samboeren min er verdens fredeligste fyr, han er 170 høy og kjempetynn, så han er ikke typen til å yppe til bråk :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en helt ny opplevelse av å gå i søvne i løpet av ferien.

Kjæresten min og jeg var på ferie i Syden og etter en kveld med litt mye øl, så sovnet vi da endelig - så i femtida våkner jeg brått av at han klatrer over meg (og tråkker på meg) og ut av senga, mens han mumler om at han må på do og det er så langt på badet og huff og huff...

Vel inne på badet så hører jeg at han går på do mens han nynner, jeg er trøtt og ganske sur over å ha blitt vekket, og lurer på hvorfor i alle dager han ikke blir ferdig... Han på sin side nynner høyere der inne og det begynner også å irritere meg.

Hva er det du driver med? spør jeg

Pfft - melker kua vel, svarer han med en litt hånlig latter og nynner enda høyere.

Kan du dempe deg? sier jeg ganske sint nå, og svaret er enda høyere sang.

På dette tidspunktet begynner jeg å bli skikkelig sint og etter å ha boblet alene i senga litt, så spretter jeg opp, slenger opp badedøra og brøler "Hva faen er det du driver med? Kan du slutte!?"

Han står med panna mot baderomsveggen og traller og spinner rundt og ser på meg med verdens mest sjokkerte ansikt. Han skjønner tydelig ingenting og ser ut som jeg har slått ham. Jeg bare går ut igjen og legger meg i senga, ganske kokende fortsatt. Det tar et par minutter så komemr han til sengs og vi sovner.

Dagen etter spør han meg: Vekket du meg i natt?

Hæ, hva mener du, sier jeg og det viser seg at han antagelig har sovet gjennom det hele. Han husker bare at jeg har stått i døra som en furie og ble kjemperedd :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig...

Jeg har en sønn som snakker i søvne ofte. En litt søt en er fra da han var 8 år og jeg gikk inn til han for å legge dyna over han før jeg skulle legge meg selv.

Han setter seg opp og ser på meg - forbi meg... og så spør han litt forvirret: Du mamma... ... ... hva skal jeg gjøre hvis... ... ... ...

Jeg ser på han og venter på fortsettelsen. Så sukker han dypt og sier videre: ... hvis jeg for eksempel... ... ser en bil?

Hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Dette hadde visst jeg sagt forrige uke.

Ser på Hells Kitchen hver søndag og påfølgende natt la jeg med litt før kjæresten min. Da han har lagt seg og det er helt stille blir stillheten brutt av min høylydte fis. Han ler hvorav jeg reiser meg opp og kauker "Neimen faen Ramsay, det må da være NOE jeg får lov å gjøre i kjøkkenet ditt!". Kjæresten min ler enda mer og prøver å fortelle meg at jeg drømmer. Jeg snur meg mot ham, ser på ham med et strengt blikk og sier lavt: "Dette er min beste kveld til nå."

edit: skriveleif

Endret av LanaLane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Har ei venninne som ble funnet ute på en enslig skogssti hos sin mormor da hun var liten... En annen gang forsøkte hun å klatre ned verandaen, hehe!

Min frøken på ni, snakket høyt og tydelig her om dagen: Vær for siktig med den der! halloooo! VÆR FORSIKTIG SA JEG JO! vær forsiktig!!!!! åååååååå!!! hør etter da!!! vær forsiktig, den kan ødelegges, sier jeg jo."

Jeg titter inn på soverommet hennes, der sitter hun i sengen og er helt borte vekk, så slenger hun seg ned i sengen og ser surt på meg, " forsiktig!!!" freser hun. Før hun drar teppet over seg og sover videre...

Forøvrig har jeg ikke ledd så god på lang tid, dverger og tissing, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde visst jeg sagt forrige uke.

Ser på Hells Kitchen hver søndag og påfølgende natt la jeg med litt før kjæresten min. Da han har lagt seg og det er helt stille blir stillheten brutt av min høylydte fis. Han ler hvorav jeg reiser meg opp og kauker "Neimen faen Ramsay, det må da være NOE jeg får lov å gjøre i kjøkkenet ditt!". Kjæresten min ler enda mer og prøver å fortelle meg at jeg drømmer. Jeg snur meg mot ham, ser på ham med et strengt blikk og sier lavt: "Dette er min beste kveld til nå."

edit: skriveleif

:skratte::skratte::skratte:

Denne tråden redder kvelden min! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler meg i hjel av denne tråden :D Det eneste min nåværende kjæreste har gjort (hittil) som jeg har fått med meg er å lage noen klynk i søvne. Haha, han er så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang veninna mi lå over til meg når vi var små, så våknet jeg på natta av at hun satt oppreist på madrassen. "Hva gjør du?" spurt jeg. Så sa hun bare "TROKKO TROKKO TROKKO" og la seg ned for å sove igjen. Jeg holdt på å flire meg ihjel! Dagen etterpå husket hun ingenting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho!!! Dette er bare gull verdt altså!!!

Jeg har en liten historie jeg også fra i vår.

Vi var på hyttetur med et vennepar og hadde drukket litt på kvelden. Var ganske sent da vi la oss så mannen min sovnet med en gang. Vi lå i hver vår seng inn epå et anneks ved hytta.

Jeg strekker ut hånda og stryker lett på skulderen / ryggen hans og skal til å spørre hvor mye klokka er eller noe.. Da hopper han helt desperat opp i senga og ROPER ut!!! KAROLINE! DET GIKK EN SVÆÆÆÆ REDDERKOPP PÅ ARMA MI! Og han ser helt forferdet ut mens han kikker seg rundt.

Jeg holder jo selvfølgelig på å knekke sammen da det jo var hånda mi, og det tok litt tid før han roet seg igjen for å si det slik...

Ellesr er han vanskelig å vekke og svarer i hytt og pine når jeg prøver å få han opp på morgenen.

Olav! Nå MÅ du opp!!! Hvor han svarer, ååååh, men æ ligg så godt i herre indianergreia...... Tydelig sur og irritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis
Mamma fortalte meg en hendelse fra da hun bodde for seg selv.

Hun hadde våknet og gått ned på kjøkkenet på morgenen, og da fant hun en tom kakeboks på kjøkkenbenken. Dette synes hun var merkelig, siden dette var en kake hun hadde fryst ned og satt i fryseren, og hun kunne ikke huske at hun hadde tatt den ut kvelden i forveien.

Hun gikk ut i spisestuen, og der, på tebordet var det dekket på med finserviset. Midt på bordet stod kaken på et fat, og på hver tallerken stod det et stykke av kaken. Noen av kakestykkene var det spist av.

Hun ble helt forferdet, og begynte å sjekke alle dører og vinduer, men alle var låste, så hun må rett og slett ha stått opp, tatt ut kaken av fryseren, varmet den, dekket på og tatt en bit av alle kakestykkene i søvne! :ler:

:hår: Skummelt! Hadde det vært meg, hadde jeg lagt skylda på spøkelser med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min mumla ofte i søvne. En gang var han veldig urolig, viftet med armene og knyttet nevene. "Fuck you, yeah fuck you bastard!" ropte han plutselig ut, han drev tydeligvis å sloss med noen. Jeg måtte jo såklart le, men prøvde å holde meg for å se om han kom til å si noe mer. Og jada, plutselig fikk pipa en annen låt, det kom noen redde klynk, etterfulgt at "uæææ, MAMMA!!"

:ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sier ofte mye rart i søvne, men den beste er denne:

En natt jeg ikke fikk sove lå jeg ganske lenge og leste, mens mannen sov. Plutselig setter han seg opp i senga og sier forskrekket "Hva GJØR du?" Jeg sitter jo bare der og leser, så jeg sier bare "Eh, ingenting?" Da sier han " Åja, jeg trodde at du drev og kuttet av meg foten for å selge den for en god pris." Før han snur seg rundt og sover videre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så stort, men den beste jeg har.

Jeg lå over til veninna mi, hvor jeg lå på en madrass på gulvet på det trange rommet hennes. Lysbryteren hang på veggen over meg.

Vi la oss til å sove, og hun spurte om jeg kunne slå av lyset (hun måtte gå over meg hvis hun skulle gjøre det). "NEI, GJØR DET SELV!" ropte jeg utrolig irritert.

Haha, stakkars veninna mi :ler:

Endret av Gina T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min mumla ofte i søvne. En gang var han veldig urolig, viftet med armene og knyttet nevene. "Fuck you, yeah fuck you bastard!" ropte han plutselig ut, han drev tydeligvis å sloss med noen. Jeg måtte jo såklart le, men prøvde å holde meg for å se om han kom til å si noe mer. Og jada, plutselig fikk pipa en annen låt, det kom noen redde klynk, etterfulgt at "uæææ, MAMMA!!"

:ler:

HAHAHA! LOL, Dette var en av de bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille Bie
Mannen min sier ofte mye rart i søvne, men den beste er denne:

En natt jeg ikke fikk sove lå jeg ganske lenge og leste, mens mannen sov. Plutselig setter han seg opp i senga og sier forskrekket "Hva GJØR du?" Jeg sitter jo bare der og leser, så jeg sier bare "Eh, ingenting?" Da sier han " Åja, jeg trodde at du drev og kuttet av meg foten for å selge den for en god pris." Før han snur seg rundt og sover videre.

Sitter på jobb, og fikk helt tullatter av denne! :ler: Hahaahaa!

Dette fortalte pappa at jeg hadde gjort når jeg var lita:

Mamma var på besøk til ei venninde,så pappa var hjemme alene med meg og min lillebror. Så plutselig hører han ytterdøren slamre igjen, ganske tidlig på kvelden. Han trodde først det var mamma, men ble litt skeptisk siden hun kun hadde vært bor en times tid. Så han roper mammas navn ett par ganger, uten å få svar han begynner å lure, så han går ned i gangen for å se om det er noen der. Det han ser der er inngangsdøren på vidt gap midt i desember, og snø inne i gangen. Han går for å lukke den, og da ser han meg i nattkjole og pappas støvler på vei ned gata! :ler:

Jeg tror noen fikk fart på seg!

En gang møtte jeg på lilebroren min på vei ned trappa, mens jeg var på vei opp, han hadde jo lagt seg, så jeg skjønte ikke helt hva han hadde i førsteetasjen å gjøre, da han sov i 2 etg. Tenkte ikke mer over det før jeg (på vei ned igjen) ser han stå å tisse under trappa i en kommode.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en par netter siden hørte jeg plutselig at mannen min lå og lo. Jeg spurte hva han lo av, og han svarte "En god idé!". Ti minutter senere begynte han å le igjen, og jeg spurte enda en gang hva han lo av, "Falsk takluke!" Jeg spurte dagen etter hva han hadde drømt, det var visst noe med at noen prøvde å lure folk til å tro at de hadde takluke på bilen ved å sette på en falsk, magnetisk en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd!! :ler:

Jeg har det visst også med å få "smarte" ideer i søvne, til sidemannens store forlystelse! :ler: En natt hadde han våknet av at jeg lå og lo høyt! Han prøvde å få meg i tale, men jeg bare lo og lo! Tilslutt får han meg i tale: "Hva ler du av?" Jeg:"Jeg har kommet på et UTROLIG godt ordtak!!" Han: "Hva da?" Jeg: "En bør rette tommelen opp fra en elgjeger fra Elfenbenskysten!" Og så snorket jeg videre, mens jeg humret stille innimellom.. :) Husket selvsagt ikke noe morgenen etter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...