Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Becca_*
Fordi jeg ikke synes hun skal kaste bort pengene på noe som ikke funker...?

For det første; en fettcelle er en fettcelle. Det er ingen forskjeller på fettet rundt magen og fettet andre steder på kroppen, så proteinteorien fungerer ikke.

For det andre inneholder 30 days mange vanndrivende midler. I tillegg bes den som tar tablettene ha et beskjedent inntak av sukker og stivelse, noe som ganske effektivt forhindrer oppblåste mager og gjerne fører til at enkelte krymper noen cm i mageregionen av ren vannvekt. I tillegg skal det kombineres med fysisk aktivitet og et sunt kosthold, og selvfølgelig skal det det, og akkurat disse to elementene har jo, i motsetning til 30 days en bevist effekt mot overvekt. Da vil jeg heller råde trådstarter til å følge alle rådene (mindre sukker, raske karbs, sunn mat og mosjon) og droppe pillene.

Jeg er helt enig! Har slanket meg mer eller mindre hele livet, og slankepiller av noe som helst slag er ikke å anbefale. Sunt kosthold og trening er det eneste som holder i det lange løp, og det eneste som ikke skader helsen på en eller annen måte. Til trådstarter: Ikke kast bort pengene dine på piller. Spis heller noen hundre kgkalorier mindre enn dagsforbruket ditt, og gå en 30-minutters tur i rask gange hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente 19

jeg er en jente på 19 år som ikke har for mye fett på kroppen, jeg vil bare gå ned noen bukse størrelser og få litt mindre rumpe, hofter og lår...bruker nå str 28 og vil gå ned 1 eller 2 str.

så det jeg lurte på var om dere tror det er farlig å gå på 30 days hvis man ikke har for mye fett på kroppen?? det sies at det angriper magefettet, men jeg har ikke særlig fett på magen, så hadde håpet det angrep det andre fettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan si er at det ikke går an å punktslanke seg. Dessuten, når du selv sier du ikke har for mye fett, ser jeg ikke hvorfor du trenger å gå ned. Størrelse 28 er da ikke stort. Jeg ville heller fokusert på en sunn livsstil med godt kosthold og jevnlig trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har prøvd 30 days. Fikk masse kviser, så jeg måtte slutte med å bruke dem. Da forsvant kvisene. Har en venninne med samme erfaring

man får kviser fordi 30 days virker rensende og bidrar til å fjerne avfallstoffer. det er dermed en naturlig prosess at det kan komme litt kviser, sterkere svettelukt osv, da dette blir skilt ut gjennom kroppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det jo selvfølgelig ingen som tar skade av å prøve, men, som mange ikke tenker på, gå nøye over innholdsfortegnelsen. Tenk på allergier og intoleranser. Diskuter det med legen hvis du går på andre medisiner, naturmedisin kan forringe eller forsterke effekten av tradisjonelle skolemedisiner, og at ting er "naturlig" betyr på ingen måte at det er sunt eller uten bivirkninger det heller. En del av de mest potente giftene og irriterende stoffene vi har er 100% naturlige. Hvis alt dette er på "the up and up", er det verste som kan skje at man kaster bort pengene sine.

Jeg synes det er rart ingen her snakker om disse tingene. Det kan jo ikke skade, bare å prøve leser jeg her. Er det i det hele tatt noen som har testet det for bivirkninger en gang??? Kan man si med hånden på hjertet at dette er testet, godkjent og ingen bivirkninger, hverken korttids- eller langtidsbivirkning (f.eks stoffskifeproblemer) kan komme?

Les avisen i dag om et legemiddel som viser seg å være ganske annet enn det produsenten later som. Bare fordi det selges på helsekosten, betyr det ikke at det er sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les avisen i dag om et legemiddel som viser seg å være ganske annet enn det produsenten later som. Bare fordi det selges på helsekosten, betyr det ikke at det er sunt!

Du må ikke blande legemidler inn i diskusjonen, det er tross alt noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har prøvd 30 days, og den funket faktisk! Tok av 3 cm på to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på denne slankekuren nå og kjenner at det skjer noe med magen.. romler hele tiden, første uken fikk jeg skikkelig lyst på bakevarer utrolig nok, men det roet seg ned, heldigvis.... Jeg er på min andre uke nå og har gått ned 2,5 kg og jeg har ikke egentlig forandret spisevanene, men latt vær å spise melkeprodukter og hvete.. jeg drikker heller ris melk nå. Håper jeg må skifte ut garderoben snart;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mini mii

når dere sier at dere må oftere på do vil det si at dere har løs mage? at man får det av å gå på dette?

jeg har også vurdert å prøve en liten periode.. ser ikke noe særlig overvektig, det er kun magen som har noen kg ekstra:/ men viss d er sånn at man får løs mage så trur jeg muligens dette ikke er så særlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jeg følge med på.. lurer på om jeg ikke skal ned å kjøpe meg en boks i morgen, det er da verdt et forsøk når jeg ser at det faktisk har fungert på noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn med 30 days at man samtidig skal unngå sukker og passe på å trimme? Har det slått noen at det kanskje ikke er produktet i seg selv som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står at man skal minske inntaket av sukker, poteter og stivelse. men dette har jeg kuttet ut for lenge siden og gikk ned ca 3 kg på det men så sa det stopp.. eg da verdt et forsøk i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte på boks 2 i dag.

Jeg trener ca 4 ganger i uken, og spiser "vanlig" til meg å være. Har ikke unngått karbohydrater eller noe annet. Men unngår godt og brus midt i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på boks 2 i dag.

Jeg trener ca 4 ganger i uken, og spiser "vanlig" til meg å være. Har ikke unngått karbohydrater eller noe annet. Men unngår godt og brus midt i uka.

hvor mye har du gått ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lene_*
Jeg leste en liten "artikkel" der hun reklamerte for vidunderpillene. Hun hadde tatt pillene, og hadde i tillegg gjort noen bittesmå endringer i kosten som å kutte ut nesten alt av melkeprodukter og hun kuttet ned på bruk produkter som hovedsaklig består av karbohydrater (brød, poteter, ris, pasta). Hun spiste også mindre søtsaker, is o.l. I tillegg tror jeg hun spiste mer egg.

Likevel var det visst pillene, og ikke de "mikroskopiske" endringene i kosten som gjorde at hun gikk ned i vekt.

At pillene gjør at noen klarer å ta seg sammen og endre kostholdet, og dermed går ned i vekt, er vel en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Rita_*

Hei alle sammen!

Mannen min har gått på 30 days i 2 mnd og har tatt av 10 kg. OG DET ER IKKE BARE Å FÅ HAN TIL Å SPISE GRØNNFOR. Han skyr vanligvis alt som er sunt. Jeg har gått på Reductil i 5 mnd og har tatt av meg 17 kg.

Stå på alle sammen. Det er viktig å komme inn i jule klea

Klem fra Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...