Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rita_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har forsøkt, styr unna! Du får så oppblåst mage som bare gjør vondt, enda du kommer deg jevnlig på do. Når jeg var på helsekosten for å spørre om dette var vanlig, sa dem at de hadde glemt å si at jeg måtte bruke Oxytarm i tillegg..........da snakker vi mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Buster_*
Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

hvordan gikk det med 30 days kuren?

Vurderer å kjøpe meg den jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente18

skal begynne på de selv imorgen :) håper det hjelper ! :)

Er det menigna man ikke skal drekke alkohol med de pillene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg har forsøkt, styr unna! Du får så oppblåst mage som bare gjør vondt, enda du kommer deg jevnlig på do. Når jeg var på helsekosten for å spørre om dette var vanlig, sa dem at de hadde glemt å si at jeg måtte bruke Oxytarm i tillegg..........da snakker vi mye penger.

Oppblåst mage som gjør vondt ? :O Detta hørtas ikke mye bra ut !

må man mye på do av de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
skal begynne på de selv imorgen :) håper det hjelper ! :)

Er det menigna man ikke skal drekke alkohol med de pillene ?

Du bør kutte ned på karbohydrater, så da bør du ikke drikke mye alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt 30 days nå, men ingen forskjelld. :/ Tok mål av mage, hofter osv før jeg begynnte på de, men ingen ting er forandret. Heller ikke vekten. Mens jeg gikk på de forandret jeg ikke på kostholdet eller trente noe, kanskje det har noe betydning? Men iallefall, jeg anbefaler ikke 30 days til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men iallefall, jeg anbefaler ikke 30 days til andre.

Ikke jeg heller. Prøvde det for noen uker side. Til og med TO bokser, for å være på den sikre siden. Altså 60 days. :ler: Jeg spiste normalt - verken mer eller mindre. Beveget meg som jeg pleide ellers.

Resultat: ikke noe som helst. Skjedde ingenting. Nada. Bare juks og fanteri. Dumt at kjendiser går i bresjen for slike produkter - narrer oss andre lettlurte til å kjøpe. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta

Da kommer min "dom" av 30 days.

Jeg vil ikke anbefale noen å bruke 400 kroner på dette.

Jeg spiser forholdsvis sunn mat og trener hver dag(har holdt på med dette lengre enn 30 dager)

Forventningen min var at 30 days skulle gi vekta en liten dytt nedover fordi jeg har havnet på ett vektplatå nå.

Har ikke gått ned noe særlig verken i cm eller kg og har ikke noe tro på at 30 days er noe annet enn nok en måte å tyne penger ut av folk som ønsker seg drømmekroppen.

Nei, bruk heller de 400 kronene på nye gåsko, en blender for å lage sunne smoothies, gåstaver, joggebukse eller ett eller annet for å være i aktivitet i steden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på denne "kuren" nu og jeg merker jeg får veldig mye mageknipe. Jeg spiser som vanlig, men har kuttet ut maten med stivelse, jeg spiser litt brød, mye youghert og frukt og helt vanlige middager. Jeg har etter 2uker ikke merket noe som helst bortsett fra mageknipen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Ja, dette var noko oppskrytte greier. Har kasta vekk 800 kroner på dette ikkje-virkande rådyre produktet. Reine svindelen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest90

Har holdt på med 30 days i en uke idag.

Trur ikke detta fugerer så bra på meg. Jeg får bare opplåst mage og mere sult følelse jeg. følerer meg sulten hele tia. uansett hva jeg spiser eller hvor mye jeg trener..

Detta var bare ett oppskrytt produkt.

kunne lissegodt kasta pengene i doen ! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest  lisa
Har holdt på med 30 days i en uke idag.

Trur ikke detta fugerer så bra på meg. Jeg får bare opplåst mage og mere sult følelse jeg. følerer meg sulten hele tia. uansett hva jeg spiser eller hvor mye jeg trener..

Detta var bare ett oppskrytt produkt.

kunne lissegodt kasta pengene i doen ! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest   ciba

heisan alle sammen, nå har jeg godt på 30 days i to mnd, har godt ned 5 kilo. har spist normalt, å den vanlige turen min med hundene vær dag som jeg altid har gjort, levd som før,

merker ikke noe vondt i mangen heller noen tingen, men ser ut som det fungere her, men vet at det er ikke alle som , virker på alle, så er vanskelig å finne sin måte,

men tror det er viktig å tenke på hva en putter inn i munnen, å hvor mye en er i bevegelse, tror jeg det er det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lambi_*

jeg prøvde 30 days i 1 mnd.. jeg gikk ikke noe særlig ned i kilo.. kanskje 1kg+... men mista 7 cm rundt magen.. og det som fremdeles var igjen rundt magen var ikke lenger en litt kompakt bilring.. merka faktisk fort at fettet rundt magen fornadret seg.. ble "mykere og flatere".. for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest18

Men faderullan a folk, noen her må jo skjønne at det ikke virker like bra på alle og enhver.. Ingen reagerer på samme måte på noen produkter egentlig..

Og en ting til;

Jeg skjønner at noen sikkert tenker sånn her også; "Nå som jeg går på det her, kan jeg jo sikkert spise litt ekstra av det og litt mer av det her"

Men, man må jo ikke tro at selvom man begynner på noe som skal hjelpe en med å bli kvitt noe, så må man ikke tro man kan spise mer enn man har gjort. Du må alltid lenge inn en egen innsats som å tenke seg om to ganger før man stapper i seg en ekstra sjokoladebit, matbit eller kakestykke.

Ingen resultater kommer helt av seg selv, du må være med å gi en innsats! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig

Nå må ikke dere bli så sinte fordi folk skriver negativt om produktene deres ;) Vi må kunne tåle å høre alle erfaringer, positive og negative. Disse menneskene har fulgt dietten, og den har ikke funket. Å begynne å beskylde dem for å jukse på dietten og smugspise for å benekte at 30 days er et produkt som ikke virker på svært mange, ja det blir bare morsomt :)

En helsekostforhandler som er litt redd for salget sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke siste gjest 27.07.08

Selvfølgelig må alle få kunne komme med sine erfaringer, men det blir like feil at de produktet ikke virker for sier det er svindel, som om man beskylder de produket ikke virker for for juksing.

Et produkt er ikke nødvendigvis svindel fordi det ikke virker for alle, slik er det nemlig med legemidler også. Hører ingen som sier det er juks når det ikke virker.

Disse menneskene det ikke virker for har faktisk ikke fulgt dietten hvis de ikke har prøvd å unngå raske karbohydrater og stivelse. Det er jo hovedsakelig dette som skaper store mager. 30 days i tillegg til en reduksjon av raske karbohydrater og mosjon kan gi en økt effekt.

For øvrig ville jeg nok gjort en vurdering om jeg skulle prøve disse tablettene om jeg virkelig har mest fett i mageregionen. Disse tablettene er vel hovedsakelig for dem med epleform.

Og nei, jeg selger ikke produktet, jeg er klar over at det ikke virker for alle. Men det virker for noen... Har man ikke råd til å "kaste" 400 kr ut vinduet hvis produket ikke skulle virke, bør man styre unna. Da er det nok lurere å investere en ekstra halvtime hver dag til å gå en tur f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Siste gjest: Helt enig med deg :)

Du har også helt rett i at ingen legemidler funker for alle. Derimot må dem som fremstiller legemidler ha en dokumentert effekt for å slippe sitt produkt på markedet. Det kravet gjelder ikke produkter på helsekosten. Det stilles ingen krav til dokumentasjon, det er derfor alle produkter markedsføres som at det KAN fungere, ikke at det gjør det.

Kutt i raske karbohydrater pluss jevnlig mosjon (og som du sier, mye er gjort ved 30 min aktivitet om dagen) er forøvrig et tips som alle har godt av, ikke bare dem på 30 days ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_karen_*
Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

Jeg har brukt 30 days i 2 måneder og har gått ned 10 cm rundt midjen og 5 kilo.

Hadde riktignok begynt slankekur før jeg begynte på pillene, men at de har virket på meg er helt uten tvil.

Kan anbefale dem på det varmeste.

De består av veldig mye bra. Lett detox samt at de styrker immunforsvaret.

Jeg har kombinert dem med en diett med vanvittig mye frukt og grønt og minimalt med brød.

En suksessfull kombinasjon.

Jeg har ikke sultet meg overhodet og drikker masse øl og går likevel ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...