Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Mannen min har gått på 30 days i 2 mnd og har tatt av 10 kg. OG DET ER IKKE BARE Å FÅ HAN TIL Å SPISE GRØNNFOR. Han skyr vanligvis alt som er sunt. Jeg har gått på Reductil i 5 mnd og har tatt av meg 17 kg.

Stå på alle sammen. Det er viktig å komme inn i jule klea

Klem fra Rita

wow :D

vet du hvor lang tid han brukte før han begynte å gå ned i vekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Rita_*
wow :D

vet du hvor lang tid han brukte før han begynte å gå ned i vekt da?

Hallo, han startet med 2,5 kg allerede den første uken.Siden har det gått jevnt og trutt ned. han har gitt seg selv 5 mnd på å prøve disse tablettene. Han er utav den typen som ikke har tro på disse "vidunderkurene", men etter litt press fra meg har han gitt seg hen til å prøve. Har litt tru på langsiktig prøving, skjønner du.

Ønsker alle Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cilla_*
litt overgeneraliserende konklusjon. Vekttapet og plasseringen av den er til stor grad (som så mye annet) avgjort av genene våre. For enkelte går magen først (og kommer sist) på andre er det magefettet som kommer først og forsvinner sist (hei... ;) )

Men hvis du har et middel som f.eks. roer magen ned (altså reduserer oppblåsthet) og får kroppen til å slippe litt vann, som et mildt vanndrivende, ja, så krymper magen først hos de aller fleste.

Ang bruk av 30 days:

Ellers er det jo selvfølgelig ingen som tar skade av å prøve, men, som mange ikke tenker på, gå nøye over innholdsfortegnelsen. Tenk på allergier og intoleranser. Diskuter det med legen hvis du går på andre medisiner, naturmedisin kan forringe eller forsterke effekten av tradisjonelle skolemedisiner, og at ting er "naturlig" betyr på ingen måte at det er sunt eller uten bivirkninger det heller. En del av de mest potente giftene og irriterende stoffene vi har er 100% naturlige. Hvis alt dette er på "the up and up", er det verste som kan skje at man kaster bort pengene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_missy_*

Jeg fikk beskjed av legen min å bruke disse, så har kjøpt de i dag. Jeg har lavt stoffskifte og pcos, så jeg går aldri ned i vekt (har forsøkt eurodietten, og gikk opp)

er spent på hvordan 30 days i kombinasjon med stoffskiftemedisin fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_elise_*

Hei

Har brukt 30 Days og OxyTarm siden mandag, altså 4 dager nå. Har trent og 3 av disse dagene og har kuttet ut all godteri, spiser mye frukt og drikker mye vann... Har ikke veid meg, mne har mistet 2,5 cm over magen og 3 cm over hoften/rompen og 4 cm på lårene... Jeg tror det er viktig å trene godt å spise sunt for at disse skal ha noe effekt og tviler derfor på at de som sier de går på pillene, men ikke trener kommer til å se resultater like bra resultater som de som virkelig går inn for det!

Gleder meg til å fortsette og håper på flere resultater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lavt stoffskifte og 30 days fungerte på meg. Husker ikke cm rundt magen men 4,5kg på fire uker. Ikke mye, men det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg har fått det forklart så er ikke dette slankepille i seg selv, men det rensker lever/galle og bidrar til at stoffskiftet blir mer normalisert. Med andre ord vil man, om man har mye "slaggstoffer" eller problemer med overnevnte gå ned i vekt, og kanskje også fortsette med det fordi kroppen kommer i en balanse den ikke har hatt på år og dag.

Vedkommende som fortalte meg om dette jobber i helsekost og har peiling (på preparatene hun selger og innholdet i disse vel og mer - kanskje ikke på noe særlig mer), og vi var i en diskusjon om hvovidt disse helsekostproduktene funker i det hele tatt. Hun sa de fleste produkter var tull og tøys (vanndrivende), men at 30 days virkelig kan fungere positivt for de med unormal hormonbalansen.

Så hva vet jeg... vurderer å prøve. Om noe så trenger jeg en skikkelig rens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har fått det forklart så er ikke dette slankepille i seg selv, men det rensker lever/galle og bidrar til at stoffskiftet blir mer normalisert. Med andre ord vil man, om man har mye "slaggstoffer" eller problemer med overnevnte gå ned i vekt, og kanskje også fortsette med det fordi kroppen kommer i en balanse den ikke har hatt på år og dag.

Vedkommende som fortalte meg om dette jobber i helsekost og har peiling (på preparatene hun selger og innholdet i disse vel og mer - kanskje ikke på noe særlig mer), og vi var i en diskusjon om hvovidt disse helsekostproduktene funker i det hele tatt. Hun sa de fleste produkter var tull og tøys (vanndrivende), men at 30 days virkelig kan fungere positivt for de med unormal hormonbalansen.

Så hva vet jeg... vurderer å prøve. Om noe så trenger jeg en skikkelig rens.

Høres ut som vi har snakket med samme person. ;)

Lyst til å teste for å rense systemet jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har brukt 30 days i 2,5 uke. Gått ned 2 kg, 6 cm i midje/hofte til sammen. Har trent mye og spist sunt det siste året, uten at det har hjulpet nevneverdig. Men har fått en kickstart med disse pillene. Har ikke endret noe etter jeg startet med de. Er mindre oppblåst og blir fortere/lengre mett.

Tror også på dette med at det er noe med hormonbalansen i kroppen som gjør at vi ikke klarer å komme oss ned i vekt.

Tommelen opp fra meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elin_*

Hei, ser du får mange svar. Jeg har ei venninne som har prøvd dette og gikk ned 7 kg. på 2 mnd. Hun spiste ikke mye sukker og mat med stort karbo innhold, samt at hun gikk turer. Det er viktig å nevne at trim må til for at dette skal fungere. Du trenger ikke overdrive (helestudio er ikke nødvendig), så gå deg turer :) det holdt for min venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elin_*
Slik jeg har fått det forklart så er ikke dette slankepille i seg selv, men det rensker lever/galle og bidrar til at stoffskiftet blir mer normalisert. Med andre ord vil man, om man har mye "slaggstoffer" eller problemer med overnevnte gå ned i vekt, og kanskje også fortsette med det fordi kroppen kommer i en balanse den ikke har hatt på år og dag.

Vedkommende som fortalte meg om dette jobber i helsekost og har peiling (på preparatene hun selger og innholdet i disse vel og mer - kanskje ikke på noe særlig mer), og vi var i en diskusjon om hvovidt disse helsekostproduktene funker i det hele tatt. Hun sa de fleste produkter var tull og tøys (vanndrivende), men at 30 days virkelig kan fungere positivt for de med unormal hormonbalansen.

Så hva vet jeg... vurderer å prøve. Om noe så trenger jeg en skikkelig rens.

Bruker du 30 days sammen med OxYtarm (kosttilskudd som renser tarmene) får du større virkning av 30 days. Disse 2 produktene sammen er på tilbud i helsekost butikker i disse dager. LØP OG KJØP. Dette funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du 30 days sammen med OxYtarm (kosttilskudd som renser tarmene) får du større virkning av 30 days. Disse 2 produktene sammen er på tilbud i helsekost butikker i disse dager. LØP OG KJØP. Dette funker :)

Hvilken helsekost butikk (er) har du sett tilbudet i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest mangolin

Jeg har kjøpt meg 30 days, og tok to tabletter til frokost, et par timer etterpå ble jeg kjempedårlig, kaldsvettet og kastet opp. Er det flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lillepia_*
Jeg har kjøpt meg 30 days, og tok to tabletter til frokost, et par timer etterpå ble jeg kjempedårlig, kaldsvettet og kastet opp. Er det flere som har opplevd dette?

uffda.. jeg har brukt 30 days og oxytarm i en uke nå, har ikke opplevd noe så dramatisk.. men et par timer etter at jeg har tatt tablettene, begynner magen å rumle veldig, og jeg må ofte på do, så det er definitivt noe som skjer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. jeg har brukt 30 days og oxytarm i en uke nå, har ikke opplevd noe så dramatisk.. men et par timer etter at jeg har tatt tablettene, begynner magen å rumle veldig, og jeg må ofte på do, så det er definitivt noe som skjer :ler:

Hm, ja, det kom jo begge veier, så renset ble jeg. Skal prøve igjen, det kan jo ha vært tilfeldig. Fortsetter det sånn blir jeg jo tynn i en fei, hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt meg 30 days, og tok to tabletter til frokost, et par timer etterpå ble jeg kjempedårlig, kaldsvettet og kastet opp. Er det flere som har opplevd dette?

Nei, ikke opplevd dette. Er du sikker på at det er tablettene?

Kan jo også være at du er allergisk mot noen av innholdsstoffene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Bruker du 30 days sammen med OxYtarm (kosttilskudd som renser tarmene) får du større virkning av 30 days. Disse 2 produktene sammen er på tilbud i helsekost butikker i disse dager. LØP OG KJØP. Dette funker :)

Det er ingen vits å rense tarmene. Giftstoffene i kroppen ligger i fettvevet, ikke i fordøyelsen. Du får ingenting ut av en sånn "rensekur" annet enn veldig mange doturer. Ja, å tømme mageinnholdet vil gi et midlertidig vekttap, som kommer på igjen så fort du spiser noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

30 days er mer en slags rensekur som går på å rense en bakterie som ligger i mageregionen. denne bakterien som finnes hos enkelt individer fører til mer fett rundt magen og hoftene. kuren er ment å fungere på magefette som er vanskelig å få bort under vanlig trening.

det vil selvsagt stå at man skal ha et sunt kosthold og være fysisk aktiv samtidig som kuren pågår. det er såklart ingen virkestoffer som vil fungere om man sitter på sofaen og spiser skjokolde hele dagen.

de som ikke blir hjulpet av denne kuren er ofte mennesker som har problemer med mave- og tarmsystemet. da vil pillene ikke fungere optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefettet er det som forsvinner først hos de fleste ved vekttap, uansett hvilken måte det er gjort på.

Det er rart, eller kanskje bare min kropp som er rar..... jeg mister fettet i ansiktet og puppene først, magen sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...