Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Hvis de som markedsfører 30days virkelig har funnet et stoff som gjør at man kan gå målrettet inn mot enkelte fettceller i kroppen (som ellers er like), provoserer det meg grenseløst at de ikke brukte virkestoffet som åpenbart kan gjenkjenne ellers helt like celler fra hverandre, til å heller utarbeide en cellegiftbehandling som kun angrep kreftcellene. Og siden jeg vil tro at de fleste foretrekker en nobelpris i medisin fremfor å selge et slankeprodukt på helsekosten, vil jeg avfeie dette som ren svindel.

Godt svart!

Jeg leste om en fantastisk ny diett. Den heter ELMR (Eat Less, Run More).

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart, eller kanskje bare min kropp som er rar..... jeg mister fettet i ansiktet og puppene først, magen sist....

Samme her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
30 days er mer en slags rensekur som går på å rense en bakterie som ligger i mageregionen. denne bakterien som finnes hos enkelt individer fører til mer fett rundt magen og hoftene. kuren er ment å fungere på magefette som er vanskelig å få bort under vanlig trening.

For det første vil jeg gjerne høre hva slags vitenskaplig bakgrunn denne påstanden har. Det tror jeg forøvrig den samlede internasjonale legestanden vil også, for dette er jo revolusjonerende oppdagelser i kampen mot overvekt ;)

Da høres det ut som antibiotika (dreper bakterier). Og det er vel per dags dato ingen som har påstått at antibiotika er slankende, ut over at man gjerne blir værende på do store deler av tiden man er på kur.

det vil selvsagt stå at man skal ha et sunt kosthold og være fysisk aktiv samtidig som kuren pågår. det er såklart ingen virkestoffer som vil fungere om man sitter på sofaen og spiser skjokolde hele dagen.

Definisjonen på at noe fungerer: Alt annet likt - vil man likevel se en forskjell. Om jeg sitter på ræven og spiser sjokolade og tar 30 days, skal jeg bli lettere enn om jeg sitter på ræven og spiser sjokolade og ikke tar det. Ellers er det jo noe annet som virker, nemlig det sunne kostholdet og mosjonen... Og det er vel allerede bevist at fungerer mot overvekt ;)

de som ikke blir hjulpet av denne kuren er ofte mennesker som har problemer med mave- og tarmsystemet. da vil pillene ikke fungere optimalt.

Fordi... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litenen
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg har prøvd 30 days, og har nå akkurat begynt på min andre boks. Det sier kanskje litt om hva jeg synes? Når jeg begynte på kuren var eksamensperioden rett rundt hjørnet. Jeg satt en mnd mer eller mindre på "ræv" og spiste sjokolade, drakk brus og spiste hurtigmat mens jeg leste. Eneste jeg var utenfor leiligheten var for å gå på jobb og handle. En svært usosial mnd der jeg fikk i meg MANGE flere kalorier pr dag enn anbefalt. Men, til tross for dette gikk jeg ned 1,2 kg på denne mnd. Jeg tror det har en sammenheng med pillene, som jeg kombinerte med Oxytarm de første to ukene... Magen var også mye mer stabil en vanlig, til tross for det elendige kostholdet. Så nå har jeg benyttet meg av tilbudet som nå er på VITA og kjøpt en ny boks. Har nå gått på den siden mandag. Ikke veid meg enda, planen er å veie meg etter 14 dager og så etter 30. Er veldig spent på resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mona_*

30 days virker for meg i alle fall, har spist sunt og trent litt en stund nå, så bestemte jeg meg for å prøve 30 days men ikke endre det jeg spiser eller trene mer. Og det funker veldig bra på meg, etter to uker har magen blitt mindre, armene og beina! Gått ned tre kilo på to uker. Og magen min var litt i ubalanse før, nå er den så fin så.

Skal nok fortsette med dette, men som sagt tidligere, det funker ikke på alle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Pia_*

hei! kan du skrive elelr legge ut en kommentar når du har prøvd 30 days kuren??? er veldig nysgjerrig på den!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days virker for meg i alle fall, har spist sunt og trent litt en stund nå, så bestemte jeg meg for å prøve 30 days men ikke endre det jeg spiser eller trene mer. Og det funker veldig bra på meg, etter to uker har magen blitt mindre, armene og beina! Gått ned tre kilo på to uker. Og magen min var litt i ubalanse før, nå er den så fin så.

Skal nok fortsette med dette, men som sagt tidligere, det funker ikke på alle da.

har brukt kuren i snart en mnd,merker litt forskell. men det står gå den en eller 2 størrelser på en mnd, den e litt drøy,. ska e liksom bruk størrelse 38 om ei uka?? nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heij jeg har prøvd denne kuren og etter bare noen dager så jeg forandringer på magen, men jeg har ikke spist godteri eller drukket brus, men har spist vanelig mat å vært normalt aktiv, inga trening, bare når jeg går i byen å gjør husarbeid;) denne kuren ambefales;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd 30 days, og har nå akkurat begynt på min andre boks. Det sier kanskje litt om hva jeg synes? Når jeg begynte på kuren var eksamensperioden rett rundt hjørnet. Jeg satt en mnd mer eller mindre på "ræv" og spiste sjokolade, drakk brus og spiste hurtigmat mens jeg leste. Eneste jeg var utenfor leiligheten var for å gå på jobb og handle. En svært usosial mnd der jeg fikk i meg MANGE flere kalorier pr dag enn anbefalt. Men, til tross for dette gikk jeg ned 1,2 kg på denne mnd. Jeg tror det har en sammenheng med pillene, som jeg kombinerte med Oxytarm de første to ukene... Magen var også mye mer stabil en vanlig, til tross for det elendige kostholdet. Så nå har jeg benyttet meg av tilbudet som nå er på VITA og kjøpt en ny boks. Har nå gått på den siden mandag. Ikke veid meg enda, planen er å veie meg etter 14 dager og så etter 30. Er veldig spent på resultatet!

Om du har sittet på rævva i en måned så kan det jo feks være muskler som er blitt minre, altså det har ført til et vekttap...ikke gunstig for deg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første man mister når man begynner på ulike typer piller er vann. Så at man mister 1-2 kg er stort sett bare vann og ikke mer.

Kom heller tilbake når dere har tatt av 10kg+ med disse pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linn_*

Jeg begynte på 30 days i dag, så skal gi beskjed underveis om det skjer noe (har ikke tenkt å spise mye mer sundt og trene mer enn jeg gjør allerede, vil se om pillene alene, slik min situasjon er i dag, virker :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cec_*

Startet på 30 days på fredag, merker litt forskjell i og med at søtsuget ikke er så stort, og at jeg går oftere på do, men akkurat dette fortalte damen i helsekosten meg om på forhånd, i og med at pillene også er vanndrivende. Tenker jeg ikke skal veie meg før de 30 dagene har gått, så får vel bare vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest karoline91

heijha, har brukt 30 days nu i 2 uke, å æ har spist 4 potetgullposa, men har spist helt normalt...har vært sjuk i 1 uke å har ligget som et slakt på sofaen og spist is å søppel mat, men har blitt strammere over magen og rumpen;) å det merket mannen i huset:P å jeg syntes det er unødvendig at noen hær skriver at det er bortkastet penger å funker ikke i det heletatt, grett det kanskje ikke har funket for deg, men det kan funke på noen andre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heijha, har brukt 30 days nu i 2 uke, å æ har spist 4 potetgullposa, men har spist helt normalt...har vært sjuk i 1 uke å har ligget som et slakt på sofaen og spist is å søppel mat, men har blitt strammere over magen og rumpen;) å det merket mannen i huset:P å jeg syntes det er unødvendig at noen hær skriver at det er bortkastet penger å funker ikke i det heletatt, grett det kanskje ikke har funket for deg, men det kan funke på noen andre!;)

stammere runt rompa...må du slutt å tøv!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heijha, har brukt 30 days nu i 2 uke, å æ har spist 4 potetgullposa, men har spist helt normalt...har vært sjuk i 1 uke å har ligget som et slakt på sofaen og spist is å søppel mat, men har blitt strammere over magen og rumpen;) å det merket mannen i huset:P å jeg syntes det er unødvendig at noen hær skriver at det er bortkastet penger å funker ikke i det heletatt, grett det kanskje ikke har funket for deg, men det kan funke på noen andre!;)

Disse pillene strammer ikke opp kroppen, da må du nok heller trene gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_positiv_*
takk for svar. jeg trener mye og spiser sundt og skal ta disse pillene i tilegg. jeg prøver. bedre og angre på noe man har gjort enn og angre på at man ikke gjorde det.

Du har så rett, så rett:) jeg prøver det samme og går inn med samme instilling som deg!!!

Det kan også være med på å motivere deg mer på trening!!:D

Lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse tab. er ikke å anbefale. jeg fikk allergisk reaksjon på disse. Store områder med utslett på legger, lår, mage og armer. ikke så veldig kjekt. måtte til legen for å få medisin...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...